Ik woon dan op kamers maar het komt meestal niet heel veel verder dan 101 soorten pasta en rijst met Chicken tonight ofzo. Knorr wereldgerechten lukt nog net misschien
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik woon dan op kamers maar het komt meestal niet heel veel verder dan 101 soorten pasta en rijst met Chicken tonight ofzo. Knorr wereldgerechten lukt nog net misschien
Merula123 schreef:BeSen schreef:Kan je vertellen:
het is vandaag 30 september
Of nog niet?
Nee, dat kan ik nog niet na 2 dagen![]()
Daarnaast doe ik zóveel talen momenteel, dat ik niet echt tijd heb om me er verder in te verdiepen dan een paar losse woordjes.
BeSen schreef:Misschien handig om eerst 1 taal te doen en dan pas de andere als je de basis dingen weet
krnn schreef:Overigens kan je opzich meerdere talen tegelijk leren, maar het ligt er wel aan wat je wilt. Als je bijvoorbeeld vloeiend frans en Italiaans wilt leren is het verstandig om er met een te beginnen. In mijn geval zijn alle talen enkel nog op schrift te lezen en hoef ik ook niet perse vloeiend Italiaans te praten zolang ik het maar kan lezen.
bij Duits schrijf ik Engelse antwoorden op en ga zo maar door. Domper
krnn schreef:Overigens kan je opzich meerdere talen tegelijk leren, maar het ligt er wel aan wat je wilt. Als je bijvoorbeeld vloeiend frans en Italiaans wilt leren is het verstandig om er met een te beginnen. In mijn geval zijn alle talen enkel nog op schrift te lezen en hoef ik ook niet perse vloeiend Italiaans te praten zolang ik het maar kan lezen.
Merula123 schreef:BeSen schreef:Misschien handig om eerst 1 taal te doen en dan pas de andere als je de basis dingen weet
Dat zeg ik ook steeds tegen mezelf.![]()
Maar ik vind het interessant om alle talen een beetje te begrijpen, ik hoef niet per se vloeiend Pools of Ests of Arabisch te kunnen spreken, maar ik vind het wel leuk om gewoon wat dingetjes te kunnen.

Merula123 schreef:Felicxa schreef:Talen zijn ook gewoon super interessant
![]()
Ik wil ook eventueel Taalwetenschappen gaan studeren, en dan is het ook wel leuk/handig als je wat verschillende talen kent, zodat je die kan vergelijken en bestuderen.
-gaat googelen-