[18+] Relatie met iemand die geen bedprestaties kan leveren?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 16:04

speedfiets_2 schreef:
Maar dames der is een ding die ik me afvraag bij degene die een snelle hebben. Waarom dan niet op een andere manier afmaken ?

Ik hoor zo vaak dat het niet afmaakt word omdat ie um niet meer omhoog krijgt. Maar der zijn toch meer manieren denk ik dan . Ik heb zowel mannen als vrouwen als partner gehad en bekijk zijn hengstendeel vaak als iets extra's. Ik ben ook van mening dat je dat ding ook niet perse nodig hebt voor goede seks. Mijn huidige partner is ook vrouw en ik mis dat hengstenapparaat totaal niet .

Dusja waarom niet op andere methodes?

Toen ik een jongen date die het niet zo lang volhield kwam het daar inderdaad op neer. Het hele paaltje in puntje gebeuren was twee minuten lachen gieren brullen en fantastisch voor hem, maar ik beleefde er niet bijzonder veel plezier aan. Dat wist hij (nadat ik hem erop wees) en toen hebben we daarna fantastische seks gehad. Maar er zijn ook oprecht kerels die na dertig seconden pompen echt klaar zijn en die dan ook niet zo veel zin hebben om nog te frunniken.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 16:27

Zijn hier eigenlijk ook dames die egoïstische heren een koekje van eigen deeg hebben gegeven? Als een echte amazone gewoon je eigen rondje rijden tot je 'tevreden' bent en dan lekker gaan slapen? _O-

Anoniem

Re: Relatie met iemand die geen bedprestaties kan leveren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 16:36

Helaas is dat voor vrouwen over het algemeen toch wat moeilijker dan voor mannen, maar ik heb het zeker wel eens gedaan :o 'Nu heb ik niet zo veel zin meer, slaap lekker'.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 16:38

Als ik dit topic lees ben ik blij met mijn vriend.
Hij heeft niet de grootste, maar hij weet wat hij ermee moet doen.
En als het een keer niet wil lukken, dan zorgt hij er alsnog voor dat ik geniet.
Het is niet mijn beste sex ooit, maar het is nog steeds erg fijn.

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 16:50

Kahawa schreef:
Zijn hier eigenlijk ook dames die egoïstische heren een koekje van eigen deeg hebben gegeven? Als een echte amazone gewoon je eigen rondje rijden tot je 'tevreden' bent en dan lekker gaan slapen? _O-

Dat heb ik eens gedaan, en vriendlief was not amused :')
Ik des te meer haha ~~}>

Ik vind sex bij lange na niet het belangrijkste in een relatie. De knuffel die ik meerdere malen per dag krijg en die kus gewoon omdat het kan en niet omdat ik het verwacht of het normaal is, dat vind ik des te belangrijker.

Mijn vriend is ook wat meer egoïstisch aangelegd. Daar hebben we het wel eens over, maar draaien er niet over door. Bedoel, soms mag je wel eens egoïstisch zijn. Dat is ook een stukje hem in zijn waarde laten zoals hij is. Maar dan moet je ook kunnen incasseren ;).

Alleen werkt het bij hem beter om hem te laten voelen hoe datgene wat je bedoeld is anders komt het niet zo goed aan. Vandaar die actie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 17:00

Ik ben het er niet helemaal mee eens dat je bij seks egoistisch kan zijn. Dan let je imo niet op de wensen van je partner en dan gaat er iets heel cruciaals mis in de communicatie.

Tijdens een one night stand of met iemand waar je geen romantische gevoelens voor hebt is het anders. Je belandt in bed vanuit een egoistisch standpunt (ík heb zin in seks dus ik ga het krijgen) en je bent tijdens zo'n partijtje imo ook allebei heel egoistisch bezig. Je wilt allebei aan je trekken komen. In een relatie vind ik het juist belangrijk dat mijn partner zorgt dat ik aan mijn trekken kom zonder dat ik me daar egoistisch voor hoef op te stellen. Als ik niet klaarkom tijdens een ONS dwing ik het af, als ik niet klaarkom tijdens seks met mijn vriend zonder dat ik specifiek vertel dat ik er op dat moment ook niet bijster veel behoefte aan heb heeft hij echt een groot probleem. Je hebt seks omdat het prettig is voor allebei, niet omdat hij zijn kwakje even ergens kwijt moet. Als mijn vriend even snel erop en eraf wil zonder dat ik er plezier aan beleef gaat hij het maar lekker zelf doen..

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 17:11

Kahawa schreef:

1 keer gedaan, gelijk de laatste keer want 2 dagen later waren we uit elkaar :') niet aan te raden als je je vriend nog graag ziet dus :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 17:21

Haha oh ik ben daar ook echt niet passief in hoor. Als het slecht is zal je dat weten ook ~~}>

Eentje maakte het ooit echt te bont gewoon, hij kwam langs, 10 minuten later was 'ie klaar en ging hij weg ook :') Uiteraard was ik not amused en hem erop aangesproken. Antwoord? "Ja zo gaat dat nou eenmaal." 8)7 Wat weken later nog eens afgesproken en hem een koekje van eigen deeg gegeven. En dat was dan natuurlijk 'niet eerlijk' :))

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 17:23

Emmaa_ schreef:
Ik ben het er niet helemaal mee eens dat je bij seks egoistisch kan zijn. Dan let je imo niet op de wensen van je partner en dan gaat er iets heel cruciaals mis in de communicatie.

Tijdens een one night stand of met iemand waar je geen romantische gevoelens voor hebt is het anders. Je belandt in bed vanuit een egoistisch standpunt (ík heb zin in seks dus ik ga het krijgen) en je bent tijdens zo'n partijtje imo ook allebei heel egoistisch bezig. Je wilt allebei aan je trekken komen. In een relatie vind ik het juist belangrijk dat mijn partner zorgt dat ik aan mijn trekken kom zonder dat ik me daar egoistisch voor hoef op te stellen. Als ik niet klaarkom tijdens een ONS dwing ik het af, als ik niet klaarkom tijdens seks met mijn vriend zonder dat ik specifiek vertel dat ik er op dat moment ook niet bijster veel behoefte aan heb heeft hij echt een groot probleem. Je hebt seks omdat het prettig is voor allebei, niet omdat hij zijn kwakje even ergens kwijt moet. Als mijn vriend even snel erop en eraf wil zonder dat ik er plezier aan beleef gaat hij het maar lekker zelf doen..

Ik hoef niet persée 'aan mijn trekken te komen' om toch een fijne vrijpartij te hebben, jij wel? :)

Vind dat ook afhankelijk van de algemene gesteldheid buiten de seks om. Stress, moeheid, lastige gesprekken/situaties, etc. Soms kan het ook egoïstisch zijn te verwachten van je partner dat het toch maar moet gebeuren, omdat het anders niet zou gebeuren. Dat zie ik ook als een stukje geven en nemen.

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 17:29

Hier 2.5 jaar in een slechte sex relatie gezeten. Het sluipt erbij in, tenminste bij mij, omdat ik die persoon zo leuk vond. Maar achteraf, godzijdank dat het 100x beter kan :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 17:34

Pattypaard schreef:
Emmaa_ schreef:

Ik hoef niet persée 'aan mijn trekken te komen' om toch een fijne vrijpartij te hebben, jij wel? :)

Vind dat ook afhankelijk van de algemene gesteldheid buiten de seks om. Stress, moeheid, lastige gesprekken/situaties, etc. Soms kan het ook egoïstisch zijn te verwachten van je partner dat het toch maar moet gebeuren, omdat het anders niet zou gebeuren. Dat zie ik ook als een stukje geven en nemen.

Ik hoef niet altijd klaar te komen om een fijne vrijpartij te hebben, maar ik vind dat het zeker wel het uitgangspunt zou moeten zijn van beide om tot een hoogtepunt te komen. Een man die er vanuit gaat dat ik niet klaar hoef te komen en eigenlijk dus alleen maar bezig is met zijn eigen plezier in plaats van het plezier van beide komt hier niet twee keer door de deur. Ik ben het ook alles behalve eens met de uitspraak dat je soms moet geven en nemen. Als een van de twee geen zin heeft in seks is het klaar. Geen discussie. Als ik eigenlijk niet wil en mijn vriend begint te frunniken krijgt hij twee waarschuwingen, de derde keer ben ik weg. Maar goed, dat kan grotendeels een verschil in mentaliteit zijn. Ik geniet van seks, maar wel op mijn eigen termen. Ik ben geen masturbatiehulpje, als beide partijen niet in de veronderstelling zijn dat ik ook klaar ga komen dan ga je maar lekker zelf sjorren..

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 17:39

En wat doen jullie dan in het geval van geen libido?

Ik ben voor mijn vriend absoluut niet de beste bed partner. Ik heb namelijk geen libido en moet er aan bewust aan denken anders komt het er niet van :+

Ik ben toch benieuwd wat jullie dan zouden doen. Mijn vriend en ik hebben al 7,5 jaar een prima relatie met een hoop liefde, maar dat andere blijft helaas vaker uit als aan.
Ik kan overigens wel een orgasme krijgen met behulp van speelgoed, maar echt zín heb ik niet. Ik krijg namelijk een beetje het idee dat ik door een hoop meiden hier allang gedumpt zou zijn :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 17:41

Ik heb ook wel eens periodes zonder of met minder libido. Met mijn ex had ik het heel erg toen we net uit de 'honeymoon' periode van onze relatie kwamen. Eerst minimaal vier keer per week, daarna had hij geluk als ik eens in de drie weken zin had. Ik vind dat degene met meer libido in zo'n geval respect moet hebben voor degene met minder libido, en in ieder geval gewoon het gesprek aangaan. Soms komt het ergens door, en je kan altijd samen wel een manier verzinnen om het leuk te maken.

jiperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 17:43

Wat een geweldig topic dit , ik verbaas me wel hier en daar moet ik eerlijk bekennen

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 17:56

[quote="SandraVerl"]Ik zou nooit mijn huidige, lieve en stabiele partner inruilen voor iemand die beter presteert in bed.[/qoute]
Eens, hoor :j

@Flups: heb jij dat van nature dan? Of komt het door medicijnen bijv?

Spoiler:
By the way, zodra een bepaalde bokker zich meldt -daar kan je de klok op gelijk zetten, ben ik weg hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 17:56

Ik heb echt, op mijn eerste keer na, nog nooit seks gehad met een jongen die egoïstisch was :+ Die eerste keer was dan ook echt een ramp maar goed, heb hem daarna toch nooit meer gezien dus gênant was het in elk geval niet. Dat was overigens ook de enige Nederlandse jongen waarmee ik seks heb gehad dus ik heb mezelf volgens mij onbewust wijsgemaakt dat alle Nederlandse jongens zo zijn.

Een relatie met zo iemand zou ik echt niet trekken, heel eerlijk gezegd. Een vriendin van mij was al behoorlijk ervaren toen ze een relatie kreeg met haar huidige vriend, die 3 jaar ouder is maar destijds nog wel maagd was. De eerste keer duurde zo'n 15 seconden waarna hij in slaap viel :P De eerste keer kan ik me dat nog voorstellen, maar dat heeft echt maanden aangehouden tot hij het uiteindelijk 5 minuten of zo volhield maar hij viel daarna nog steeds elke keer meteen in slaap. Sorry, maar dan ben je in mijn ogen gewoon een eikel en ik zou daar dus echt m'n tijd niet in steken. Ze hadden dit overigens ook gewoon besproken, zij is daar heel vrij in, maar hij bleef precies hetzelfde doen. Ze zijn nog steeds bij elkaar :+

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 18:01

MamaMiesje schreef:
SandraVerl schreef:
Ik zou nooit mijn huidige, lieve en stabiele partner inruilen voor iemand die beter presteert in bed.[/qoute]

@Flups: heb jij dat van nature dan? Of komt het door medicijnen bijv?

Spoiler:
By the way, zodra een bepaalde bokker zich meldt -daar kan je de klok op gelijk zetten, ben ik weg hoor.

Spoiler:
"Je kan natuurlijk ook buiten je relatie om seks hebben"

Wel denk ik dat je makkelijk wegzakt in slechtere seks, zoals je ook wel eens een sleur in de relatie kan hebben.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 18:05

Als je partner minder libido heeft dan jijzelf lijkt me dat heel lastig. Heb zelf van dichtbij meegemaakt dat partner dus de intimiteit na 4 maanden toch ergens anders op zocht, omdat het gemist werd. Was wel al onderling over gesproken binnen die relatie, maar ook niets veranderd.
Zelf zou ik het niet kunnen, partner met meer/minder libido, maar denk dat het een heel persoonlijk iets is of je daar wel of niet mee kan leven. Maar hee, op ieder potje past een dekseltje dus ach :+

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 18:17

MamaMiesje ik heb het van nature. Helaas... ik had het graag anders gezien maar wat niet is, is niet. Heeft ook lang geduurd voordat ik dat een beetje accepteerde en dat ik niet meer vond dat ik gek was, maar het is nou eenmaal zo en ik (en mijn vriend) moeten daar samen mee om zien te gaan.

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 18:24

Emmaa_ schreef:
Ik hoef niet altijd klaar te komen om een fijne vrijpartij te hebben, maar ik vind dat het zeker wel het uitgangspunt zou moeten zijn van beide om tot een hoogtepunt te komen. Een man die er vanuit gaat dat ik niet klaar hoef te komen en eigenlijk dus alleen maar bezig is met zijn eigen plezier in plaats van het plezier van beide komt hier niet twee keer door de deur. Ik ben het ook alles behalve eens met de uitspraak dat je soms moet geven en nemen. Als een van de twee geen zin heeft in seks is het klaar. Geen discussie. Als ik eigenlijk niet wil en mijn vriend begint te frunniken krijgt hij twee waarschuwingen, de derde keer ben ik weg. Maar goed, dat kan grotendeels een verschil in mentaliteit zijn. Ik geniet van seks, maar wel op mijn eigen termen. Ik ben geen masturbatiehulpje, als beide partijen niet in de veronderstelling zijn dat ik ook klaar ga komen dan ga je maar lekker zelf sjorren..

Ik ben het helemaal eens met wat je nu zegt. Maar zo bedoelde ik het niet :D Niet goed geschreven zie ik, poging 2.

Ik bedoel dat het ooit toevallig zo kan uitkomen dat een van de 2 niet klaarkomt tijdens de seks, ondanks dat in het beginsel wel de bedoeling zou zijn. En dat dat ooit ook geaccepteerd kan/mag worden. Maar dat het zeer zeker niet met die intentie zou moeten zijn en al helemaal niet meer regelmaat dan uitzondering.

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 18:28

Ik heb dit nooit echt gehad gelukkig :') Maar ik hoor dan juist weer verhalen van mannen :P En wij vrouwen kunnen ook horken zijn hoor :')

Ik zou ook mijn best niet doen als iemand als een dooie onder mij ligt :')

Verder heb ik een hoog libido en heb ik eerder een "relatie" verbroken omdat dat niet gelijk lag. En wil ik mijzelf ook niet telkens afgewezen voelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 18:48

Pattypaard schreef:
Emmaa_ schreef:

Ik ben het helemaal eens met wat je nu zegt. Maar zo bedoelde ik het niet :D Niet goed geschreven zie ik, poging 2.

Ik bedoel dat het ooit toevallig zo kan uitkomen dat een van de 2 niet klaarkomt tijdens de seks, ondanks dat in het beginsel wel de bedoeling zou zijn. En dat dat ooit ook geaccepteerd kan/mag worden. Maar dat het zeer zeker niet met die intentie zou moeten zijn en al helemaal niet meer regelmaat dan uitzondering.

Ohhh zo! Ja dat ben ik ook met jou eens. Het gebeurt mij wel eens dat het ontzettend lang duurt om klaar te komen en dat ik er na een tijdje gewoon niet zo super veel zin meer in heb. Dan is het ook gewoon prima en gaan we slapen. Maar een gast die even over me heen wilt zonder moeite voor mij te doen.. Hellllll no :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 19:17

SandraVerl schreef:
Ik zou nooit mijn huidige, lieve en stabiele partner inruilen voor iemand die beter presteert in bed.[/qoute]

Spoiler:
"Je kan natuurlijk ook buiten je relatie om seks hebben"

Wel denk ik dat je makkelijk wegzakt in slechtere seks, zoals je ook wel eens een sleur in de relatie kan hebben.

Nope, ik wil niet eens buiten mijn relatie om, brr, mag er niet aan denken. :r

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 20:05

MamaMiesje schreef:
Spoiler:

hahaha ik ben er ook op aan het wachten :')

verder denk ik dat ik wel een relatie met zo iemand aan kan gaan, aangezien ik zelf ook super onzeker ben..

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 20:08

Sunrise19 schreef:
Ik heb dit nooit echt gehad gelukkig :') Maar ik hoor dan juist weer verhalen van mannen :P En wij vrouwen kunnen ook horken zijn hoor :')

Ik zou ook mijn best niet doen als iemand als een dooie onder mij ligt :')

Verder heb ik een hoog libido en heb ik eerder een "relatie" verbroken omdat dat niet gelijk lag. En wil ik mijzelf ook niet telkens afgewezen voelen.

En dat laatste is voor mij de reden om wat vaker zin te máken. Dat wil je toch de gene waar je gek op bent niet aandoen?