speedfiets_2 schreef:Maar dames der is een ding die ik me afvraag bij degene die een snelle hebben. Waarom dan niet op een andere manier afmaken ?
Ik hoor zo vaak dat het niet afmaakt word omdat ie um niet meer omhoog krijgt. Maar der zijn toch meer manieren denk ik dan . Ik heb zowel mannen als vrouwen als partner gehad en bekijk zijn hengstendeel vaak als iets extra's. Ik ben ook van mening dat je dat ding ook niet perse nodig hebt voor goede seks. Mijn huidige partner is ook vrouw en ik mis dat hengstenapparaat totaal niet .
Dusja waarom niet op andere methodes?
Toen ik een jongen date die het niet zo lang volhield kwam het daar inderdaad op neer. Het hele paaltje in puntje gebeuren was twee minuten lachen gieren brullen en fantastisch voor hem, maar ik beleefde er niet bijzonder veel plezier aan. Dat wist hij (nadat ik hem erop wees) en toen hebben we daarna fantastische seks gehad. Maar er zijn ook oprecht kerels die na dertig seconden pompen echt klaar zijn en die dan ook niet zo veel zin hebben om nog te frunniken.
'Nu heb ik niet zo veel zin meer, slaap lekker'.

.
Wat weken later nog eens afgesproken en hem een koekje van eigen deeg gegeven. En dat was dan natuurlijk 'niet eerlijk'

De eerste keer kan ik me dat nog voorstellen, maar dat heeft echt maanden aangehouden tot hij het uiteindelijk 5 minuten of zo volhield maar hij viel daarna nog steeds elke keer meteen in slaap. Sorry, maar dan ben je in mijn ogen gewoon een eikel en ik zou daar dus echt m'n tijd niet in steken. Ze hadden dit overigens ook gewoon besproken, zij is daar heel vrij in, maar hij bleef precies hetzelfde doen. Ze zijn nog steeds bij elkaar
Niet goed geschreven zie ik, poging 2.