Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
fleurtjeuh schreef:Weten jullie wat ik nou zo knap vind?
Dat jullie allemaal precies denken te weten hoe ik me voel, waarom en wat ik daar aan moet doen.
Ik ben depressief, passief en lui, en heb een schop onder mn kont nodig. Ik ben een slachtoffer en doe niks aan mn situatie.
Heel bijzonder dat jullie dit allemaal weten. En dat vanaf de andere kant van jullie schermpjes. Jullie zijn vast allemaal psycholoog met jaren ervaring.
Echt chapau, heel bijzonder.
xyzutu2 schreef:Ongeacht van of wat anderen van jou hier vinden klopt, kun je het ook omdraaien: Goh, wat apart dat zoveel verschillende mensen mijn schrijfsels op die ene manier interpreteren.
Dat leidt dan vanzelf tot vraag 2: Wat het mijn bedoeling om zo over te komen of niet?
Zo ja, mooi!
Zo nee; misschien moet ik dan iets aan mijn manier van schrijven veranderen zodat ik bvb net zo optimistisch en positief overkom als ik me voel.
fleurtjeuh schreef:Maar dit topic ging helemaal niet over mijn huidige situatie.
Het ging over dat de gemeente laks is, al meerdere keren, en nergens rekening mee houdt.
De afspraak met de gemeente was dat ze het dijkpark zouden onderhouden.
Dit hebben ze het hele jaar niet gedaan, en dan komen ze in het natte seizoen ineens maaien.
Het is dat er iemand was die het pad maaide, want anders hadden we er gewoon niet kunnen lopen, terwijl dat het het idee was.
fleurtjeuh schreef:Maar dit topic ging helemaal niet over mijn huidige situatie.
Het ging over dat de gemeente laks is, al meerdere keren, en nergens rekening mee houdt.
De afspraak met de gemeente was dat ze het dijkpark zouden onderhouden.
Dit hebben ze het hele jaar niet gedaan, en dan komen ze in het natte seizoen ineens maaien.
Het is dat er iemand was die het pad maaide, want anders hadden we er gewoon niet kunnen lopen, terwijl dat het het idee was.
fleurtjeuh schreef:Wat fijn dat jullie allemaal goede mensen zijn die precies voor elkaar hebben gekregen wat jullie willen in het leven.
Bravo, geef jezelf een klopje op de schouder dat jullie van die sterke mensen zijn. Bravo
fleurtjeuh schreef:Wat fijn dat jullie allemaal goede mensen zijn die precies voor elkaar hebben gekregen wat jullie willen in het leven.
Bravo, geef jezelf een klopje op de schouder dat jullie van die sterke mensen zijn. Bravo