Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
JenW schreef:Kan je de verzekering niet bellen en zeggen dat je ipv 100 euro per maand graag 25 euro per week wil betalen? Dan hou je nog 75 euro per week over om van te leven.Het probleem is alleen, net 70 euro zou misschien wel kunnen maar dan kan ik nooit de verzekering betalen
JenW schreef:Luister, ik bezuinig al waar ik kan, en Frankrijk is ontzettend duur. Ik heb hier alleen de mogelijkheid om naar de buurtwinkel te gaan en die man weet zijn prijzen echt wel..
Zo betaal je al enkel voor een kleine cola al gauw 3 euro..
JenW schreef:Luister, ik bezuinig al waar ik kan, en Frankrijk is ontzettend duur. Ik heb hier alleen de mogelijkheid om naar de buurtwinkel te gaan en die man weet zijn prijzen echt wel..
JenW schreef:Dat kan ook, maar ik heb ook ergens zoiets ik werk me de klote, heb geen dag vrij elke dag aan het werk, dan vind ik ook ergens dat ik toch van een lekker colatje moet kunnen drinken in plaats van alleen maar water..
Ayasha schreef:JenW schreef:Luister, ik bezuinig al waar ik kan, en Frankrijk is ontzettend duur. Ik heb hier alleen de mogelijkheid om naar de buurtwinkel te gaan en die man weet zijn prijzen echt wel..
Dan drink je water, en af en toe eens een cola'tje. Is nog gezonder ook. Als je niks wil veranderen aan de situatie. Accepteer ze dan.