leestmee schreef:Bakken vol medicatie heeft hij zeker. Controle van de longarts is onlangs omhoog geschroeft naar 1 x per 3 maanden.
Longverpleegkundige dito en daar kunnen we per mail en telefoon altijd contact mee opnemen 
Maar er moet veel via de huisarts, longverpleegkundige zegt ook bij problemen vaak bel de ha
Zijn eetlust is wel drastisch verminderd maar hoeft nog geen sondevoeding.
Het is een huurhuis trouwens via particuliere verhuur.
Qua medicatie heeft hij inhalator en een vernevelaar en tabletten.
En verder nog harttabletten maagbeschermers bloedverdunners.
Misschien speelt dat mee, particuliere verhuur. Huis van mijn ouders was gehuurd via de woningbouw.
Kun je wel in ieder geval aanspraak maken op thuiszorg? Ook al wil hij dat niet, je kunt dit niet zelf blijven doen. Op een gegeven moment kun jij die handelingen van wassen etc niet meer in je eentje, dat wordt simpelweg fysiek te zwaar.
Kun je geen schema maken waar je de dochters in betrekt zodat jij zelf eens een dagdeel weg kunt? 
Hoe is het contact met zijn ex? De buren? Al komen ze maar een paar uurtjes per week, dat verlicht iig al.
Of kan hij een paar uur alleen blijven als jij zorgt dat ie vanalles binnen handbereik heeft? Je moet namelijk echt ook aan jezelf denken.
Ik heb mijn vader thuis verzorgd de laatste drie maanden van zijn ziekte. Maar kreeg hulp van thuiszorg, mijn broer en schoonzus en zijn eigen zus. En nadat hij was overleden was ik helemaal op. Je houdt het vol voor een bepaalde periode maar echt geen jaren, ook al hou je nog zoveel van iemand...