Is het echt zo raar?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 20:14

Niks raars aan hoor, TS! :D De één is er vroeger bij dan de ander; ik geef je groot gelijk. Het hebben van een vriend is echt niet alles hoor, al lijkt dat misschien wel doormiddels van het ideaalbeeld van films en verhalen van anderen. Maar ze vergeten ook dat er een hoop ellende bij kan komen kijken ~~}>
Neem je tijd, Geniet zolang het nog kan en ga vooral niet opzoek naar de ware (want die bestaat toch niet := ) ;-)

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 20:23

Yunaa schreef:
Niks raars aan hoor, TS! :D De één is er vroeger bij dan de ander; ik geef je groot gelijk. Het hebben van een vriend is echt niet alles hoor, al lijkt dat misschien wel doormiddels van het ideaalbeeld van films en verhalen van anderen. Maar ze vergeten ook dat er een hoop ellende bij kan komen kijken ~~}>
Neem je tijd, Geniet zolang het nog kan en ga vooral niet opzoek naar de ware (want die bestaat toch niet := ) ;-)

Met "de ware"bedoel ik iemand die echt van je houdt en een serieuze relatie wil. Anders wordt je maar gebruikt en dat levert geen echt blijvend geluk op. Je kunt beter nog geen vriendje hebben dan een verkeerd vriendje,want daardoor kun je in een hoop narigheid belanden.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 20:25

vuurneon schreef:
Tuurlijk is het niet raar :+

Gek zou zijn als je neus op je bips zou groeien :D

Dat gaat soms behoorlijk stinken :').

Nee hoor Tuurlijk is het niet gek!

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 20:30

Niks raars aan ik zelf was 25 en ben nu 28

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 20:33

anjali schreef:
Yunaa schreef:

Met "de ware"bedoel ik iemand die echt van je houdt en een serieuze relatie wil. Anders wordt je maar gebruikt en dat levert geen echt blijvend geluk op. Je kunt beter nog geen vriendje hebben dan een verkeerd vriendje,want daardoor kun je in een hoop narigheid belanden.

Snap ik hoor :) Toen ik een relatie had dácht ik ook dat het de 'ware' was voor mij op dat moment. Als het eenmaal over is heb je een heel ander zicht op de relatie en denk je: 'Hoe kon ik!!!!' :')
En natuurlijk is het hebben van een vriend fijn. Iemand die om je bekommert, iemand tegen wie je aan kunt kruipen, iemand die je je hart kan geven, samen zijn met feestdagen en noem heel die waslijst maar op. Maar helaas kan je het hebben van een relatie niet forceren; jullie tijd komt nog wel :D *\o/*

Wieldop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 20:40

Vroeger bemoeide vriendinnen altijd met jongens, super irritant. Vond er dan gelijk niks meer aan, dus kreeg op een gegeven moment stempeltje bindingsangst. :+

Voor mij voelde het anders.. Ik was gewoon super snel uitgekeken. De jongens konden m'n aandacht gewoon niet vast houden :') .

Uiteindelijk op mijn 23e mijn eerste vriend tegengekomen. Nu twee jaar later hebben we samen een huis gekocht en ben nog niet uitgekeken.
En m'n vriendinnen? Die zijn nu single.

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 21:30

Wieldop schreef:
Voor mij voelde het anders.. Ik was gewoon super snel uitgekeken. De jongens konden m'n aandacht gewoon niet vast houden :') .

Dit herken ik ook in mezelf. :') Gewoon dat ik na een tijdje appen met een jongen wel denk van "okee ik verveel me doei" :wave: :')

xMayo

Re: Is het echt zo raar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 22:13

Daar is niets raars aan hoor.. Ik was 16 toen ik verkering kreeg en ben nu 19. Het verschilt gewoon heel erg per persoon. Mijn zus is bijna 27 en die is nog alleen. Iedereen is anders in dat opzicht. Niks raars aan!:)

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 23:57

Vind het ook niet raar...wat voor een leeftijd dan ook...je moet maar net iemand tegenkomen waarmee je echt dé juiste klik hebt om een relatie te starten.

Was zelf ook pas 21/22 toen ik voor het eerst een vaste relatie begon. En daar nog steeds gelukkig mee.

kevinsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 13:06

Niks raars aan. Ik was ook 18 toen ik mijn vriend leerde kennen. Ik kwam hem spontaan tegen op het station. En hij is nooit meer weg gegaan <3 Vriendlief was 19 en had nog nooit een vriendin gehad.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 18:07

Een vraagje aan jullie jonge dames: tegenwoordig met internet is het toch heel gemakkelijk om een passende partner te vinden, want je hebt toegang tot de hele wereld? Toen ik jong was, dat was in de vorige eeuw, was je afhankelijk van jongens die bij je in de buurt woonden,en als je dan iets bijzonders zocht, bijv. streng vegetarisch, dan had je geen of weinig keus. :)

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 19:05

anjali schreef:
Een vraagje aan jullie jonge dames: tegenwoordig met internet is het toch heel gemakkelijk om een passende partner te vinden, want je hebt toegang tot de hele wereld? Toen ik jong was, dat was in de vorige eeuw, was je afhankelijk van jongens die bij je in de buurt woonden,en als je dan iets bijzonders zocht, bijv. streng vegetarisch, dan had je geen of weinig keus. :)

Ik doe dat liever niet via het internet. :o Ik weet niet, het lijkt mij leuker om gewoon spontaan iemand ergens tegen te komen in plaats van iemand "uit te zoeken". Maar dat maakt het wel wat moeilijker :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 19:12

Hier ook 1 van 18 die nog 'alleen', ik voel me ook vaak wel een beetje 'raar'. Ik heb ook niet echt het gevoel iemand ooit interesse in mij heeft getoond, en ik zou ook echt niet weten waar ik iemand tegen zou moeten komen en via internet zie ik niet zitten. Ik ben gewoon niet zo interessant denk ik. Als ik op me 20ste nog niemand heb gevonden dan geef ik het wel op, blijf ik gewoon mijn hele leven alleen met mijn beestenboel :Y)

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 19:16

Internet is ook niet helemaal mijn ding, ben juist bang dat als ik echt ga zoeken het juist niet lukt :+

Nou Linda dat is wel heel vroeg om het op te geven hoor, ik ben bijna 28 maar nog niet overtuigd dat ik de rest van mn leven alleen blijf, maar je weet het natuurlijk nooit :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 19:29

Monster_tos schreef:
Internet is ook niet helemaal mijn ding, ben juist bang dat als ik echt ga zoeken het juist niet lukt :+

Nou Linda dat is wel heel vroeg om het op te geven hoor, ik ben bijna 28 maar nog niet overtuigd dat ik de rest van mn leven alleen blijf, maar je weet het natuurlijk nooit :')

Tsjaa, ik weet het ook niet. :\
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-22 22:45, in het totaal 1 keer bewerkt

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 19:42

[***] schreef:
Hier ook 1 van 18 die nog 'alleen', ik voel me ook vaak wel een beetje 'raar'. Ik heb ook niet echt het gevoel iemand ooit interesse in mij heeft getoond, en ik zou ook echt niet weten waar ik iemand tegen zou moeten komen en via internet zie ik niet zitten. Ik ben gewoon niet zo interessant denk ik. Als ik op me 20ste nog niemand heb gevonden dan geef ik het wel op, blijf ik gewoon mijn hele leven alleen met mijn beestenboel :Y)

Hehe, zelfs in het bejaardentehuis wordt er nog getrouwd hoor. En hoe ouder je bent, des te beter weet je met wat voor iemand je gelukkig zou kunnen worden.Jij hebt bijv. dieren, dan is het echt belangrijk dat je een vriend krijgt die ook van dieren houdt. :j

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 19:48

Soms wel hoor Linda, ik heb 4 jongere zusjes. Eentje al getrouwd en de andere 3 ook al sinds hun 14e altijd dikke verkering gehad. Gaat wel eens wat uit maar binnen een half jaar is er dan wel een nieuwe.
Maar ik kan heel goed alleen zijn en kan daar ook enorm van genieten, totaal geen rekening met een ander te hoeven houden past blijkbaar er goed bij me :')

Soms vraag ik wel eens af wat er mis met me is, hoor vaak wel dat ik een mooie meid ben dus dan denk ik ben ik dan zo vreselijk van binnen?? Aangezien ik wel regelmatig een scharrel heb (lang leven tinder :Y) ) maar duurt nooit veel langer dan 3 maanden. (behalve dan mijn 'reserve' die ik al 10 jaar heb maar dat is een ander verhaal :D )

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 20:03

Getrouwd op je 20e? Daar schrik ik toch wel van.. Haha

Ik heb al een paar keer gehad dat een jongen mij leuk vond maar dat ze totaaaal niet mn type zijn. Veels te lief vaak, terwijl ik zelf hou van iemand die wat terug vecht. Is dat nou zo moeilijk te vinden? :')

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 20:41

Toen ik 20 was dacht ik ook dat ik nodig verkering moest krijgen, en heb toen een contactadvertentie gezet in een krantje. Ik kreeg letterlijk honderden brieven ,waardoor de brievenbus lange tijd verstopt werd. :D Y;(

Wieldop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 00:28

Zeepsop schreef:
Ik heb al een paar keer gehad dat een jongen mij leuk vond maar dat ze totaaaal niet mn type zijn. Veels te lief vaak, terwijl ik zelf hou van iemand die wat terug vecht. Is dat nou zo moeilijk te vinden? :')

Dat dacht ik ook altijd. Hij moet niet te lief zijn, maar ik ben er nu achter gekomen dat als ze je leuk vinden ze juist ook heel lief voor je zijn.. Het verschil is dat ze een eigen mening hebben, houden en die gelukkig(!) ook duidelijk aangeven.

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 08:09

Wieldop schreef:
Zeepsop schreef:

Dat dacht ik ook altijd. Hij moet niet te lief zijn, maar ik ben er nu achter gekomen dat als ze je leuk vinden ze juist ook heel lief voor je zijn.. Het verschil is dat ze een eigen mening hebben, houden en die gelukkig(!) ook duidelijk aangeven.

Jaa zo bedoel ik het ook.

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 13:33

anjali schreef:

Ook al vind je iemand die perfect bij je past op papier, dat betekent nog niet dat het klikt. Voor mij werkt internet eigenlijk niet zo. Ik moet iemand tegen het lijf lopen.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 12:48

Century schreef:
anjali schreef:

Ook al vind je iemand die perfect bij je past op papier, dat betekent nog niet dat het klikt. Voor mij werkt internet eigenlijk niet zo. Ik moet iemand tegen het lijf lopen.

Dan zou je dus naar plekken moeten gaan waar veel vrijgezelle jongens zijn, bijv. het uitgaansleven.Hetnadeel vind ik dat je daar vanwege harde muziek enzo niet met elkaar kunt praten, zodat je dan komt te zitten met iemand waarvan je het uiterlijk wel leuk vindt maar geen geestelijke klik hebt. -O-

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 19:38

anjali schreef:

Voor mij is het ook meer een kwestie van cultuur (en de religie die daarin verstrengeld is.) Ik ben Arabisch en ik mag echt geen jongen (of meisje) mee naar huis nemen. Dus al zou ik graag een relatie willen, dan mocht het alsnog niet en ik wil niet stiekem doen :P

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 23:23

@anjali: je hoeft er niet gelijk mee te trouwen hè :)