Ayasha schreef:je begrijpt toch hoop ik wel dat jij de enige bent die hier iets aan kan veranderen he?
Waar ben ik dan denk je mee bezig.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Valentijn5 schreef:Ayasha schreef:je begrijpt toch hoop ik wel dat jij de enige bent die hier iets aan kan veranderen he?
Waar ben ik dan denk je mee bezig.
milatje schreef:Valentijn5, wat vervelend dat je het zo ervaart. Je geeft aan dat je de fysiotherapeut gaat mailen met dat je de behandeling stop zet. Als jij je er niet prettig bij voelt is dat heel goed. Wellicht kan een vrouwelijke fysiotherapeut verschil maken? Is het een idee om vooraf aan te geven wat je prettig vindt?
Dat de fysiotherapeut je aan moet raken, is een ding wat zeker is. Maar de fysiotherapeut zou wel rekening kunnen houden met jouw gevoel en dus alleen functioneel kunnen aanraken (functioneel is dus alleen voor de behandeling). Even een hand op je schouder is zwart-wit gezien niet nodig. Veel mensen vinden dat niet erg, maar jij schijnbaar wel. Bewaar die grenzen goed, maar maak het ook zeker bespreekbaar. Zodra jij dit niet bespreekt, zullen anderen dit ook niet weten en kunnen zij er niks aan veranderen. Jij voelt je er niet prettig onder en zo gaat het cirkeltje rond.
Wat ik dus mee wil geven: bespreek wat je dwars zit en dat jij je er niet prettig bij voelt.
Hopelijk kom je snel van je pijnklachten af!
Ilonaa__ schreef:Is het misschien een idee dat jij iemand mee neemt naar de fysio? Wel iemand die jij goed vertrouwd. Wellicht voel je je daar wat prettiger bij.

En daar zijn diverse mogelijkheden voor: met en zonder aanraken. Valentijn5 schreef:Kinke schreef:Wat bedoel je? Natuurlijk gaat die fysio je weer aanraken, aangezien hij toch echt niet kan toveren en je klachten van een afstand kan fixen.
Ik bedoel me aanraken bij het weggaan.

Valentijn5 schreef:Kinke schreef:Wat bedoel je? Natuurlijk gaat die fysio je weer aanraken, aangezien hij toch echt niet kan toveren en je klachten van een afstand kan fixen.
Ik bedoel me aanraken bij het weggaan.
En als je het moeilijk vind om je mailtje te formuleren wilt er vast wel iemand helpen hiermee.