Ik herken het heel erg ahhhh ben blij dat ik niet de enige ben
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik herken het heel erg ahhhh ben blij dat ik niet de enige ben
. Echt, BAM uit bed en dóen. Want dan blijft het niet aan me knagen. Daarnaast zoveel mogelijk zinnige klussen doen. Een kast opruimen of mijn map tóch andersom indelen is leuk maar draagt niet bij aan mijn productiviteit. Ik wil eigenlijk max 20% van mijn tijd daaraan besteden. Of eigenlijk moet ik naast een to-do lijst ook een not-to-do lijst maken
. En taken clusteren helpt ook! Dan maak ik gebruik van een flow waar ik in zit en dat werkt voor mij beter dan continue schakelen.
Moet nu eerst ontbijten en dan ga ik maar eens
Het kost me zoooo veel moeite om te beginnen... Als ik eenmaal klaar ben ben ik wel heel blij en trots op mezelf, maar het daadwerkelijk beginnen met opruimen kost me vaak een paar dagen
Vind het sowieso heel moeilijk om rommel achter mijn kont op te ruimen. Ik zeg altijd tegen mezelf dat ik dingen direct moet opruimen, maar in de realiteit laat ik het een paar dagen staan tot ik heel boos op mezelf ben Emmaa_ schreef:Oh opruimen is bij mij denk ik de ergsteHet kost me zoooo veel moeite om te beginnen... Als ik eenmaal klaar ben ben ik wel heel blij en trots op mezelf, maar het daadwerkelijk beginnen met opruimen kost me vaak een paar dagen
Vind het sowieso heel moeilijk om rommel achter mijn kont op te ruimen. Ik zeg altijd tegen mezelf dat ik dingen direct moet opruimen, maar in de realiteit laat ik het een paar dagen staan tot ik heel boos op mezelf ben
Soms stapelt de meuk zich echt wel wat langer dan een paar dagen op
Maar etensresten e.d ruim ik wel altijd redelijk op tijd op, ik vind schimmel tegenwoordig echt vies haha Dani schreef:Ik vergéét het ook gewoon. "Schat, neem je zo de vuilniszak mee naar buiten," vroeg mijn vriend terwijl ik mijn jas aantrok om de hond uit te laten. "Ja, natuurlijk!" antwoordde ik.
Ik pakte de hondenriem, deed de deur open..."Eh, vergeet je niet iets?"
Oh ja. Vuilniszak.

we zijn alweer druk aan de bak met een flinke groep!