"Iets" gaan doen, wie heeft er ook moeite mee?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

chimello

Re: "Iets" gaan doen, wie heeft er ook moeite mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 16:29

;( Ik herken het heel erg ahhhh ben blij dat ik niet de enige ben :+

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 16:38

Ikke!!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 19:36

Sporten vanavond gaat niet door :') Maaaar, heb wel voor het eerst sinds bijna 3 maanden weer op mijn paard gereden.. onverwachts <3
Sporten ga ik morgenvroeg dan wel doen :Y)

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 19:37

ik ben bezig met de afwas *\o/*

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 19:38

Ik meld me!

Zit nu al een tijd te soggen voor ik aan scheikunde leerwerk begin :n

TuttiFrutti_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 19:41

Jup! Meld me ook aan.... ben een luie donder...Soms zo levenloos...Voor de stomste dingen ben ik nog te moe/lui... ben gelukkig niet de enigste..

Ik lees mee :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 19:53

Ik heb eindelijk de varens buiten eruit getrokken, de bloembakken zijn hervuld met bloemetjes

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 19:56

*steekt voorzichtige vinger op*

Ik heb de neiging de rotklusssen veel te lang uit te stellen. Maar nu probeer ik de "eat that frog" methode toe te passen: oftewel: doe eerst rotklusssen :7. Echt, BAM uit bed en dóen. Want dan blijft het niet aan me knagen. Daarnaast zoveel mogelijk zinnige klussen doen. Een kast opruimen of mijn map tóch andersom indelen is leuk maar draagt niet bij aan mijn productiviteit. Ik wil eigenlijk max 20% van mijn tijd daaraan besteden. Of eigenlijk moet ik naast een to-do lijst ook een not-to-do lijst maken :'). En taken clusteren helpt ook! Dan maak ik gebruik van een flow waar ik in zit en dat werkt voor mij beter dan continue schakelen.

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 20:03

Ik heb toch alles af gekregen voor vandaag, heb er alleen iets langer over gedaan dan gepland :')

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 08:32

Oke, ik wil al een uur gaan sporten :D Moet nu eerst ontbijten en dan ga ik maar eens :):)

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 10:55

Gisteren toch nog redelijk wat kunnen doen.
Vandaag begint al goed, heb al hardgelopen en ga nu het huis opruimen en schoonmaken. Ik wil voor vanavond alles klaar hebben wat er nog gedaan moet worden, morgen heb ik er geen tijd voor ivm werk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 10:58

Ik kan me hier ook wel melden geloof ik :=

Ik heb ADHD dus sowieso moeite met mezelf aansporen om dingen te gaan doen. Ik volg nu gewoon vijf dagen per week college en dat helpt heel veel met het ritme, ik ben op school actief en ik blijf ook de rest van de dag actief. Nou slik ik sinds kort wel ritalin, en dat is echt een verademing. Het enige probleem is dat ik ervan ga hyperfocussen, en dat gebeurt soms niet op de goede dingen. Als ik een pilletje genomen heb en hij begint te werken terwijl ik even zit te bokken kan ik echt uuuuuuuuuren over deze site struinen zonder dat ik ook maar iets uitvoer :+

Naranga

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 11:04

Gisteren aardig wat gedaan maar vandaag een zielig paard en wachten op de da dus mijn hoofd staat helemaal niet naar nuttige dingen doen. :\

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 11:13

O zooo herkenbaar. Bij mijn pony leef ik wat op maar zo dra ik door de deur kom dan vliegt het mij soms zo aan. Pfff.
We hebben een eigen winkel en heel wat beesten. Wordt soms zo moedeloos van mijzelf dan denk ik heb ik nou alleen dat gedaan bllehhh. Schuif bij jullie aan.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 11:16

Ik heb gesport en ga nu een begin maken aan mijn kamer.. Denk ik :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 11:17

Oh opruimen is bij mij denk ik de ergste _O- Het kost me zoooo veel moeite om te beginnen... Als ik eenmaal klaar ben ben ik wel heel blij en trots op mezelf, maar het daadwerkelijk beginnen met opruimen kost me vaak een paar dagen := Vind het sowieso heel moeilijk om rommel achter mijn kont op te ruimen. Ik zeg altijd tegen mezelf dat ik dingen direct moet opruimen, maar in de realiteit laat ik het een paar dagen staan tot ik heel boos op mezelf ben

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 11:18

Emmaa_ schreef:
Oh opruimen is bij mij denk ik de ergste _O- Het kost me zoooo veel moeite om te beginnen... Als ik eenmaal klaar ben ben ik wel heel blij en trots op mezelf, maar het daadwerkelijk beginnen met opruimen kost me vaak een paar dagen := Vind het sowieso heel moeilijk om rommel achter mijn kont op te ruimen. Ik zeg altijd tegen mezelf dat ik dingen direct moet opruimen, maar in de realiteit laat ik het een paar dagen staan tot ik heel boos op mezelf ben

Paar dagen maar? :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 11:18

Kan je, je project zwijnenstal nog herinneren? :') Soms stapelt de meuk zich echt wel wat langer dan een paar dagen op :)) Maar etensresten e.d ruim ik wel altijd redelijk op tijd op, ik vind schimmel tegenwoordig echt vies haha

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 11:20

Ik vergéét het ook gewoon. "Schat, neem je zo de vuilniszak mee naar buiten," vroeg mijn vriend terwijl ik mijn jas aantrok om de hond uit te laten. "Ja, natuurlijk!" antwoordde ik.
Ik pakte de hondenriem, deed de deur open..."Eh, vergeet je niet iets?"

Oh ja. Vuilniszak. :+

Shivatjuh01

Ik! Ik heb n dikke maand geleden een festival gehad, twee paar schoenen volledig onder de modder omdat het continu regende. Die schoenen staan nog altijd in de gang, ik loop er elke dag langs... :') :+

Mira283

Ik meld me ook! Ik laat ook alles lekker op het laatste moment aankomen tijd voor verandering

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 11:26

Dani schreef:
Ik vergéét het ook gewoon. "Schat, neem je zo de vuilniszak mee naar buiten," vroeg mijn vriend terwijl ik mijn jas aantrok om de hond uit te laten. "Ja, natuurlijk!" antwoordde ik.
Ik pakte de hondenriem, deed de deur open..."Eh, vergeet je niet iets?"

Oh ja. Vuilniszak. :+

Zo herkenbaar. :')

Ik zit nog steeds achter de computer in plaats van dat ik ga opruimen. :+

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 11:58

Hup, schop onder jullie kont en opruimen zeg ik :D

Ik neem me vaak op de verkeerde momenten voor dat ik zin heb om dingen to do op te pakken in huis. Op het werk bedenken en motivatie hebben om de bijkeuken thuis aan te pakken schiet niet op. Na het werk eenmaal thuis is die motivatie altijd compleet foetsie bij mij :')

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 12:02

Ik heb vandaag al de pony gelongeerd, was gedraaid zit nu in de droger, vaatwasser aan gezet, de wc schoon gemaakt. En een broodje voor mijn vriend klaar gemaakt.

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-15 13:01