Auto-ongeluk met fatale afloop meegemaakt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 09:01

Jeetje TS, ik ben ook sprakeloos en wil je in ieder geval veel sterkte wensen.

Bizar dat in een over verzekerd en beregeld land als Nederland dit in een grijs gebied valt. Ik hoop dat ze met de eerdere verklaringen van de bewakers en de melding aan de politie wellicht wat meer doen zodat er rekening mee wordt gehouden in je strafmaat.

Je komt in je openingspost over als een sterk persoon en ik hoop dat je het allemaal vol kan houden. Blijf praten!

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 09:10

Heel veel sterkte...

Wat een ontzettend vervelende situatie :(

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 09:11

Jeetje, dat is niet niks. Ik kan me niet voorstellen hoe gefrustreerd, boos, verdrietig en machteloos je je moet voelen. Dat je niet alleen buiten je schuld om, eigenlijk iemand dood hebt gereden, omdat die persoon in een (dronken bui zei je toch?) de weg op kwam, geheel zwart gekleed, onverlichte weg en dus bijna onmogelijk om te zien de weg op loopt.

Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop voor jou op een gunstige afloop. Vooral omdat je het écht niet met opzet gedaan had. Er zijn gelukkig veel getuigen dus meid, ik hoop voor je dat die ook een zegje mogen doen! Heel veel sterkte!

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 09:15

Ts ten eerste heel veel sterkte ! Ik las je verhaal en moest meteen terug denken aan een jaar of 20 geleden..

Ik had net mijn rijbewijs en ging naar mijn vriend ( nu man) een auto voor mij besloot ineens om rechtsaf te slaan waardoor ik vrij rap moest remmen het busje achter mij had dat te laat door en heeft mij vol geramd daardoor schoot ik naar voren en botste op de auto voor mij om vervolgens stil te komen staan half in de sloot.
Het busje had mij aangereden en is naar de andere weghelft geschoten en klapte volop een auto die man had zijn nek gebroken en is daarna overleden en dat alles voor mijn ogen.
Ik werd bij een hekje neergezet en ik was zo in paniek gelukkig voor mij stond in de file die erna ontstond mijn zus die heeft mij opgevangen.

Het onderzoek daarna sloeg werkelijk nergens op ik moest twee keer op het buro komen om wat vragen te beantwoorden o.a hoeveel ruimte er tuseen mij en mijn voorganger zat enz. heb verder nooit meer iets gehoord .

Ik zelf heb het weg kunnen stoppen maar door jouw verhaal borrelt het weer boven vergeten doe je het nooit.

Zelf hoop ik voor jouw dat de nasleep niet te ingewikkeld word als ik het zo lees is het absoluut niet jouw schuld . En praten helpt hoor en af en toe even de tranen laten gaan ook .

Je mag mij altijd benaderen voor vragen. :(:)

MarlindeRooz

Re: Auto-ongeluk met fatale afloop meegemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 09:20

Heel veel sterkte ts :(:)

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 09:23

Lieve TS, heel veel sterkte. Op het nieuws (Omroep Brabant app) had ik het ongeluk al voorbij zien komen en eerlijk gezegd verbaast het me niet dat er een fataal ongeluk is gebeurd.
De laatste tijd als ik van of naar Schijndel ga (vanuit Gestel) lopen er zeer regelmatig voetgangers direct naast de weg. Inderdaad een levensgevaarlijke situatie.
Wat enorm erg dat jij degene bent die deze persoon heeft aangereden, ik kan me je wervelwind aan emoties bij lange na niet voorstellen, maar denk dat je boos, verdrietig, kwaad, verbijsterd en ontsteld bent.
Langs deze weg gebeuren vaker zware ongelukken en aangezien er bijna geen verlichting is, zie je vaak pas op het laatst of er iemand loopt/fietst/watdanook.

Heel veel sterkte met het verwerken van je trauma en mocht ik iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 09:24

weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen, maar om nu te lezen en stilletjes weer weg te sluipen voelde niet goed..

dus bij deze het enige dat er eigenlijk gezegd kan worden door iemand die zoiets gelukkig nooit heeft hoeven meemaken.

Heel veel sterkte, zowel met de nasleep als met de verwerking hiervan.. En trek aan de bel voor hulp, want ook op de langere termijn gaat zoiets niet in je koude kleren zitten.

0011223344

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 09:32

Wow TS, ook ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Toch wil ik je een hart onder de riem steken en je vooral aanmoedigen om erover te blijven praten zodat je het niet wegstopt.

Heel veel sterkte en ik hoop voor je dat ze het onderzoek snel maar goed afronden en bevestigen dat het jouw schuld niet is.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 09:34

Jeetje wat een vreselijk verhaal, waar jij ipmidden in zit. Ik weet eigenlijk verder niet wat ik moet zeggen, alleen heel veel sterkte.

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 09:42

Heel veel sterkte! Heb er geen andere woorden voor wat onwijs erg. Ongewild zit je ineens in een rollercoaster waar je niks aan kon doen.

Wat ik nog het ergste vind hier in Nederland dat je eerst nog iets moet bewijzen... en tot die tijd alles zelf kan gaan opknappen en betalen.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 09:47

Met tranen in mijn ogen zit ik dit te lezen en te typen. Ik wil je echt heel veel sterkte toewensen. Bedenk dat je echt geen schuld hebt. Hij was daar ineens en je kon geen kant meer op.

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 09:51

Oh TS.. ik ben sprakeloos. Wat vreselijk dat je dit moet overkomen.. ik kan me amper voorstellen hoe je je moet voelen in deze rollercoaster van emoties. Ik kan je alleen maar een virtuele knuffel en steunbetuiging toesturen en ik hoop dat voor jou alles een goede afloopt krijgt en je dit kan gaan verwerken. Zoek hulp en blijf hierover praten.

:(:) : Y;(

Mirranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 09:54

Bijzonder heftig om dit mee te moeten maken. Wat je zelf al zegt, het lijkt wel een foute film.

Ben ervan overtuigd dat je onschuld wel bewezen wordt, maar emotioneel gezien heb je daar nu weinig aan. Goed dat je slachtofferhulp aanvaard en hopelijk mag dat je wat rustiger stemmen.

Denk ook zeker niet dat je dit soort situaties kunt voorkomen. Zeker niet op plekken waar helemaal geen voetgangers horen te lopen.

Heel veel sterkte in ieder geval en hoop dat je dit een plekje kunt geven.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 09:59

Wat een vreselijke situatie. Heel veel sterkte :(:)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 10:03

Jeetje, wat vreselijk heftig zeg! Heel veel sterkte!

Betreft de verzekering: ik heb ooit een jongen (minderjarige fietser) op mijn ruit gehad en ondanks dat het mijn fout was, heeft de verzekering netjes de schade aan zowel mijn auto als zijn fiets vergoed. Wel kreeg ik een paar maanden later een fikse bekeuring, omdat ik "hem voor had moeten laten gaan". Volgens de regels, want zowel de jongen en ik wisten niet waar hij nou gefietst had en ik merkte hem pas op op het moment dat de fiets door mijn voorruit kwam. Net zoals hij mijn auto pas zag op het moment dat hij de ruit dus raakte.

Gezien er hier iemand is overleden, weet ik niet hoe het gaat, maar het lijkt me dat de verzekering dit wel vergoed. Jij was immers niet dronken en je kon hier niets aan doen. De mensen die achter je reden, willen/gaan die nog getuigen? Daar zul je wel veel aan hebben.

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 10:09

Mag ik je heel veel sterkte wensen, wat verschrikkelijk dat je dit moest meemaken.

Kiara04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 10:10

Jeetje wat erg dat je dit moet meemaken!Heel veel sterkte!

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 10:11

Wat een nachtmerrie!
Ik heb geen advies voor je, maar wil je wel heel veel sterkte wensen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 10:12

Sterkte meis. Ook voor jou is er slachtofferhulp, hoor. Ook jij bent slachtoffer in deze situatie!

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 10:13

Jeetje wat vreselijk! Ik heb er geen woorden voor. Maar wil je wel meegeven stap alsjeblieft weer zo snel mogelijk in een auto. Anders ontwikkel je er zo'n enorme angst voor. Al neem je maar een paar keer iemand mee.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 10:14

egnie schreef:
Pfff dit is wel de grootste nachtmerrie voor alle automobilisten. Heel veel sterkte de komende tijd.

Even inhakend op het onderzoek. Dat TS als verdachte is aangemerkt, is in haar geval goed. Hierdoor heeft ze een aantal rechten die ze anders niet zou hebben. Het klinkt heel zwaar en beladen, maar het woordje verdachte geeft haar nu ook een soort van bescherming. Ze heeft bijv daardoor recht op een advocaat (welke ze voor aanvang van haar verhoor mag raadplegen) daarbij hoeft zij niet te verklaren of de waarheid te spreken. Ben je bijv getuige dan ben je verplicht om de waarheid te spreken. Als je dat niet doet ben je strafbaar.

In dit geval heeft de ongevallendienst van de politie ter plaatse onderzoek gedaan en zij zullen de bevindingen op papier zetten. (incl foto's) Het slachtoffer zal onderzocht worden en ook daar zal een rapport van komen. De getuigen zijn gehoord en TS is gehoord. Dat alles gaat uiteindelijk naar Justitie en daar zal inderdaad een beslissing worden genomen. Als daaruit inderdaad blijkt dat TS geen blaam treft dan zal de term verdachte achter TS naam worden weggehaald. Nadeel is inderdaad dat het onderzoek wel even duurt, omdat er meerdere afdelingen werken aan dit onderzoek.

Duidelijk uitgelegd, bedankt

Ts, heel veel sterkte, wat een nachtmerrie |(

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 10:19

Wat een vreselijke ervaring TS, ik heb je verhaal met kippenvel gelezen ... zoiets kan iedereen overkomen. Het voelt zo oneerlijk hé, dat door de onoplettendheid van een ander jij nu enorm in de problemen zit.

Advies heb ik niet voor je, maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 10:21

TS, wat een vreselijk naar verhaal, ik voel ontzettend met je mee. Ik wens je heel veel sterkte, en onthoud, ook dit gaat voorbij.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 10:22

Heel veel sterkte TS :(:)

Dit is een ongelooflijk heftige gebeurtenis. Het is goed dat je een afspraak hebt met slachtofferhulp. Zij kunnen je ondersteunen met de verwerking en daarnaast kunnen ze je ook informatie geven over de verdere afhandeling van de zaak (vaak heeft slachtofferhulp ook goed contact met de politie).

Neem alle hulp aan die je kunt krijgen, dit is niet iets dat je in je eentje kunt verwerken :\

ais

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 10:24

Wat ontzettend heftig ts, heel veel sterkte de komende tijd!
Hopelijk helpt slachtofferhulp om je te doen inzien dat het een ongeluk was en jij hier niets aan kon veranderen.