Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
EvaC schreef:Hey Jessica!
Volgens mij valt jouw vorm van autisme toch reuze mee? Ik zou als ik jou was wat doen met de tips van Polly. Er zijn hier vast rijscholen in de buurt die jou goed kunnen helpen. Je rijbewijs hebben heeft zoveel voordelen. Je actieradius wordt zo veel groter, je kan in een groter gebied gaan zoeken naar werk en je kan op stap met je zoontje.
Appelmoes_11 schreef:Ik ben pas 20, maar rijbewijs is bij mij ook een moeilijk verhaalIk ben er zo slecht in en faalangst. Ben nu voor de tweede keer gestopt met rijlessen ivm tijdelijk in het buitenland studeren en ik hoop echt dat ik mezelf de schop kan geven om het weer op te pakken als ik terug ben. Als student heb ik nog geen rijbewijs nodig, maar het moet er toch ooit van komen ben ik bang.
Janneke2 schreef:...met de ov-fiets of de taxi kom je wel degelijk van deur tot deur!
Reizen met het openbaar vervoer vergt wat kennis.
En duur: een koekblik alleen maar voor je deur: verzekering, wegenbelasting, parkeerrechten, het gaat maar door.
Had een instructeur die heel veel zuchtte en erg ongeduldig was.
Ik scheur nu rond in een Twingo en ben heel blij met mijn roze pasje.
ooit begonnen op mijn 20e, zo'n 65 uur (Ja klok-uren van 60min) rijles gehad, faalangst, stress, 3x gezakt en toen verhuisd naar utrecht (waar ik niet wilde lessen, eng, te druk). Inmiddels 24 en MOET echt weer beginnen.. Eerst maar even weer sparen
, alleen met dagkaarten ga ik ermee naar vakantie etc anders niet