Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
joleinn schreef:Helaas was m'n gevoel niet voor niks, hij heeft met een ander gezoend. En ik me maar schamen omdat de gedachte in me opkwam. 6 jaar verkering.. Betekende schijnbaar niet veel voor m.
Je hoeft dus helemaal niet met je zelf aan de slag te gaan, dat blijkt. Je kunt juist trots op jezelf zijn voor je zelfreflectie vind ik. Weet je al of en hoe je nu verder wil..?
onbegrijpelijk die mannen 
) of hij echt is vreemdgegaan weet ik niet aangezien hij altijd over alles is blijven liegen de eerste maanden, maar ik ga er wel vanuit. Toch denk ik ook dat er jongens zijn die wel echt veranderen nadat ze inzien wat ze bijna kwijt zijn.
joleinn schreef:Gelukkig ben ik niet de enige!
Tja, wat moet ik nu doen? Ik wed dat mijn vriend niet eens heeft gedacht aan iets anders dan 'gewoon naar een concert met haar' en ik zit maar te malen..
Ik wil niet zeggen van het mag niet, maar ik ga wel zeggen dat ik het écht niet fijn vind. Lastig..
Ayasha schreef:nine1987 schreef:Dan nog.. No way dat ik dat van mijn vent zou goeskeuren..
no worry's, je kreeg de sleutel zo terug van me als ik jouw vriend was.![]()
TS; jammere uitkomst. Wat een rotstreek. Het hoeft niet altijd zo t zijn, kl*te dat het in dit geval dus wel zo gelopen is...
nine1987 schreef:Ayasha schreef:no worry's, je kreeg de sleutel zo terug van me als ik jouw vriend was.![]()
TS; jammere uitkomst. Wat een rotstreek. Het hoeft niet altijd zo t zijn, kl*te dat het in dit geval dus wel zo gelopen is...
Ach.. Ik bleek er achteraf toch niet naast te zitten he?

Rindin schreef:Zonnetje81 schreef:Ik vind het maar maf als mijn vriend tijdens onze relatie iemand ontmoet en dáármee naar een concert zou gaan...... Of ligt het anders?
Nou, precies. Ik ben toch dat meisje met wie je leuke dingen wilt doen?! Als het al jaren een goede vriendin is vind ik het nog ok, maar tijdens onze relatie een meid ontmoeten en daar liever mee naar een concert gaan dan met mij, dan was er bij ons wel een flinke discussie ontstaan!
Kinke schreef:Julia, da's natuurlijk dikke bullshit, je vertrouwt hem wel maar die meiden niet. Dat maakt dan toch geen ene moer uit aangezien je hem wel vertrouwt. Er zijn nog altijd 2 partijen nodig om iets uit te spoken.
Ayasha schreef:En als jouw vriend aangerand of verkracht wordt zou dat jaloezie oproepen?
Dat zou bij mij woede en bezorgdheid op roepen maar geen jaloezie.