Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jolliegirl schreef:UhNee schreef:
Uitlokken? Welke dingen uitlokken? Je tuin is verdorie je eigen privéterrein....
Daar doelde ik niet op.
Lees even terug op welke post ik net reageer.
Over het maar nornaal vinden dst dit soort dingen bij kinderen in de buurt zouden gebeuren..
Ik vind het niet aanstootgevend en vind dat ik zelf niet moet gluren: Dat is niet netjes. 
Cowboy55 schreef:Pieter25 schreef:ow en ontopic, ik probeer zoveel mogelijk mensen te waarschuwen, als ik topless rond gaan lopen in mijn zwembroek.. ik weerkaats de zon![]()
*kruipt weer onder zn steen*![]()
Ik maak me meer zorgen dat mensen me terug naar zee gaan proberen te slepen......dat is namelijk een rot end slepen.....![]()
Maar wat serieuzer (en dan voor de dames, want in het geval van Pieter en mij boeit het geen hond): wat nu als je jezelf vervolgens topless terug ziet op de FB pagina van je buren?
EskeGirl schreef:Tja, heel plat gezegd zijn je tieten gewoon je melkbar, vetbobbels met melkklieren. Niks opwindends aan toch?
Alhoewel ik het hier in m'n rijtjeshuis met vrij lage schutting niet zo snel zal doen.
...
Ayasha schreef:Tja, ik zou het dan weer niet appreciëren als de buur naakt in zijn of haar tuin liep. Tuurlijk is dat zijn of haar zaak gezien het zijn/haar tuin is maar dat verplicht mij dan toch niet om daar ook dolgelukkig van te worden?
Ik heb er geen behoefte aan om de edele delen/borsten van de buurman/vrouw te zien.
Furrow schreef:Ayasha schreef:Tja, ik zou het dan weer niet appreciëren als de buur naakt in zijn of haar tuin liep. Tuurlijk is dat zijn of haar zaak gezien het zijn/haar tuin is maar dat verplicht mij dan toch niet om daar ook dolgelukkig van te worden?
Ik heb er geen behoefte aan om de edele delen/borsten van de buurman/vrouw te zien.
Ik ook niet, ik vind dat persoonlijk niet zo respectvol en zou het ook niet graag hebben.
Zeker als je geen moeite moet doen om te kijken.
vuurneon schreef:Ja ik vind naakt zijn in je eigen huis en tuin prima, hoe durf ik! Bloot zijn op eigen terrein staat niet gelijk aan direct grensoverschrijdend onzedelijke handelingen.
Naakt zijn is niet vies. Als mijn buurman graag bloot in de zon ligt in de tuin, wie doet hij er dan kwaad meeIk vind het niet aanstootgevend en vind dat ik zelf niet moet gluren: Dat is niet netjes.
Niets uitlokken, een naturist staat niet gelijk aan een pedoseksueel hoor
Mijn ouders liepen ook met ons over een naakstrand en ik zou ook gerust met mijn kind erover wandelen. T is maar een lichaam
Zwerte schreef:vuurneon schreef:Ja ik vind naakt zijn in je eigen huis en tuin prima, hoe durf ik! Bloot zijn op eigen terrein staat niet gelijk aan direct grensoverschrijdend onzedelijke handelingen.
Naakt zijn is niet vies. Als mijn buurman graag bloot in de zon ligt in de tuin, wie doet hij er dan kwaad meeIk vind het niet aanstootgevend en vind dat ik zelf niet moet gluren: Dat is niet netjes.
Mijn ouders liepen ook met ons over een naakstrand en ik zou ook gerust met mijn kind erover wandelen. T is maar een lichaam
Foei! Hoe durf je! Een naakt lichaam is hetzelfde als pedofiele handelingen, dat is toch logisch? Dat mijn zeer onschuldige vriend wel eens naakt langs het keukenraam loopt naar de douche staat uiteraard gelijk aan voor het raam staan rukken omdat er kindjes langs komen.
Ik vind het bijna eng worden moet ik eerlijk zeggen. Die toenemende angst voor pedofielen zorgt ervoor dat we veel te preuts worden. Een kind in een zwembroekje mag je niet op facebook zetten, straks doen pedos daar wat mee! Laten we vooral kinderen leren dat naakt heeeeeeel fout en vies is, dat is pas gezond. Gewoon een kuisheidsgordel om bij de geboorte en pas verwijderen als ze 20 zijn, dat lijkt me wel de oplossing. Zodra ze zichzelf kunnen aankleden mag je als ouders je kind ook niet meer naakt zien natuurlijk, en andersom al zeker niet! Meeste misbruik gebeurd tenslotte in eigen kring....
Nou, ik vind een naakt lijf dus doodnormaal en dat zouden kinderen ook moeten leren. Niet dat ze moeten verstoppen omdat er nou eenmaal een (kleine!) groep mensen is die rare dingen kan doen....
Zwerte schreef:vuurneon schreef:Ja ik vind naakt zijn in je eigen huis en tuin prima, hoe durf ik! Bloot zijn op eigen terrein staat niet gelijk aan direct grensoverschrijdend onzedelijke handelingen.
Foei! Hoe durf je! Een naakt lichaam is hetzelfde als pedofiele handelingen, dat is toch logisch? Dat mijn zeer onschuldige vriend wel eens naakt langs het keukenraam loopt naar de douche staat uiteraard gelijk aan voor het raam staan rukken omdat er kindjes langs komen.
Ik vind het bijna eng worden moet ik eerlijk zeggen. Die toenemende angst voor pedofielen zorgt ervoor dat we veel te preuts worden. Een kind in een zwembroekje mag je niet op facebook zetten, straks doen pedos daar wat mee! Laten we vooral kinderen leren dat naakt heeeeeeel fout en vies is, dat is pas gezond. Gewoon een kuisheidsgordel om bij de geboorte en pas verwijderen als ze 20 zijn, dat lijkt me wel de oplossing. Zodra ze zichzelf kunnen aankleden mag je als ouders je kind ook niet meer naakt zien natuurlijk, en andersom al zeker niet! Meeste misbruik gebeurd tenslotte in eigen kring....
Nou, ik vind een naakt lijf dus doodnormaal en dat zouden kinderen ook moeten leren. Niet dat ze moeten verstoppen omdat er nou eenmaal een (kleine!) groep mensen is die rare dingen kan doen....
Zwerte schreef:Foei! Hoe durf je! Een naakt lichaam is hetzelfde als pedofiele handelingen, dat is toch logisch? Dat mijn zeer onschuldige vriend wel eens naakt langs het keukenraam loopt naar de douche staat uiteraard gelijk aan voor het raam staan rukken omdat er kindjes langs komen.
en blote titt'n in het zwembadje. Of de kids komen hier om te plonsen. 
) met daarachter de brede weg waar half naar-de-middelbare-school-gaand Zeewolde langsfietst als ze uit zijn
Als dit niet zo was zou ik het zó doen, ondanks dat de buren (we wonen in een rijtjeshuis) van 2 kanten over de schutting kunnen kijken (ivm de verlaging, huis staat hoger dan de tuin) kan je de hele tuin zien vanaf het trappetje.