Eight schreef:Kan je zien wat het IP adres is of staat deze anoniem? Anders kan je zien waar deze persoon ongeveer vandaag komt
Kun je me daarbij helpen? Ik heb geen verstand daarvan.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Chiave schreef:Eight schreef:Kan je zien wat het IP adres is of staat deze anoniem? Anders kan je zien waar deze persoon ongeveer vandaag komt
Kun je me daarbij helpen? Ik heb geen verstand daarvan.
! Maar hij of zij kan hem ook anoniem verstuurd hebben. Als hij niet anoniem is en in Nederland is verstuurd kan je de centrale zien waar hij of zij het dichtst bij zit Chiave schreef:Soms niet heel fijne mensen...
Er valt niet veel tegen me op te kijken. Ieder huisje heeft z'n kruisje, ook ik, maar het lijkt wel of hij of zij mijn leven adoreert of zoiets.![]()
Even om de Bokt-theorie te ontknopen:
Wie van jullie weet me nu te vinden op Facebook? Wie vind mij met de informatie die ze nu hebben op Facebook?

dan weet je of de griezel in de buurt woont. Hoop zo voor je dat hij of zij niet anoniem heeft verzonden Tazzey schreef:Ik had het lekker weggemikt, geen tijd an besteed. Er staat niets in met een dreigende toon etc.
Een IP adres zegt helemaal niks. Op die manier zijn er al vaker heksenjachten geweest op verkeerde personen. Je kan op een publiek netwerk zitten, achter een proxy, op de WIFI van de buren/familie, op school, op het werk etc. Kortom geen betrouwbaar middel om je zoektocht mee te starten.
Chiave schreef:EngeltjeS schreef:Diegene kijkt duidelijk tegen je op.
Waarschijnlijk iemand die niet heel aanwezig is, tussen een groep mensen. Een observerend typje.
Soms niet heel fijne mensen...
Er valt niet veel tegen me op te kijken. Ieder huisje heeft z'n kruisje, ook ik, maar het lijkt wel of hij of zij mijn leven adoreert of zoiets.![]()
Even om de Bokt-theorie te ontknopen:
Wie van jullie weet me nu te vinden op Facebook? Wie vind mij met de informatie die ze nu hebben op Facebook?
Eight schreef:Tazzey schreef:Ik had het lekker weggemikt, geen tijd an besteed. Er staat niets in met een dreigende toon etc.
Een IP adres zegt helemaal niks. Op die manier zijn er al vaker heksenjachten geweest op verkeerde personen. Je kan op een publiek netwerk zitten, achter een proxy, op de WIFI van de buren/familie, op school, op het werk etc. Kortom geen betrouwbaar middel om je zoektocht mee te starten.
Maar wel een indicatie waar de persoon zich kan bevinden
Tazzey schreef:Nee, ook niet. Ik zit nu achter een proxy en bevindt me volgens het IP-adres in Indonesië terwijl ik toch echt in Noord-Holland zit.
Tillie20 schreef:Tazzey schreef:Nee, ook niet. Ik zit nu achter een proxy en bevindt me volgens het IP-adres in Indonesië terwijl ik toch echt in Noord-Holland zit.
Je zegt het zelf al, ik denk dat de meeste normale mensen gewoon geen proxy gebruiken hoor, waarom zou je ook..? En Tazzey, ik denk absoluut niet dat de meeste mensen een proxy zouden gebruiken hiervoor. Bovendien kom je er snel genoeg achter.. Als de locatie in de USA oid is, dan weet je al meteen dat het niet klopt.
xDenies schreef:Ik gok dat ik te nieuwsgierig ben en gewoon heel brutaal een email terug stuur; Goh, jij kent mij, maar wie ben jij dan?