Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Selina

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 11:45

Ik ben altijd zo braaf geweest dat mijn ergste confession zou zijn dat ik een toets moest inhalen, leraar was in het lokaal, de toetsen nakijken die de rest al gemaakt had. Toen zij weg ging, heb ik een nagekeken toets gepakt en alles overgeschreven :o

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 11:50

Een vriendin en ik hadden een keer in een dierenwinkel een rat met half geamputeerde staart gestolen omdat we er geen geld voor mee hadden en dachten dat hij mishandeld werd :') vervolgens hadden we hem in een soort doos op haar zoldertje verstopt, maar toen ze een keer een nacht weg was is hij daar doorheen gevreten en ontsnapt, en iedereen in dat huis vroeg zich af hoe het toch kon dat opeens alles aangevreten was (hij had alle knoppen van afstandsbediening etc geknaagd) :') hij heeft er nog zeker een maand rondgelopen maar we vonden hem nooit meer -O-

Ohja en ik heb in groep 8 een keer m'n cijfer een punt omhoog gemaakt in het boekje van de meester zodat ik op m'n eindrapport alles boven de 8 had en ook nog die van m'n "vijand" een punt lager :')

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 12:16

xLoki schreef:
1. Als klein kind haalden mijn beste vriendin en ik graag kattenkwaad uit. Letterlijk. :+ We hebben haar kat in een doos gestopt en hem van de trap geduwd, want we wilden hem leren surfen... Ik heb haar moeder nog nooit zo boos gezien achteraf

Ik heb om meer posts helemaal plat gelegen maar om deze kwam ik echt niet meer bij :') :') :')

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 12:19

Op mijn vorige school was ik het ergens niet mee eens (met een docent) en toen heb ik met watervaste stift boven de wc pot daar geschreven: Hoofdkantoor van 'naam docent' met een pijl de wc pot in :o Het heeft er nog maanden gestaan voor het er eindelijk een beetje afgepoetst was.

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 12:23

xLoki schreef:
Wat een fantastisch topic dit :')

Voor nu heb ik er even twee:

1. Als klein kind haalden mijn beste vriendin en ik graag kattenkwaad uit. Letterlijk. :+ We hebben haar kat in een doos gestopt en hem van de trap geduwd, want we wilden hem leren surfen... Ik heb haar moeder nog nooit zo boos gezien achteraf.

OMG gewoon geweldig! _/-\o_
Je kat leren surfen.. Had je een bad? Zou dan zelf bedenken op een plankje die drijft te zetten, kraan open en golven maar _O-

Vroeger had ik een dwerghamster kappie, die mocht met kerst altijd op mijn kamer.. Ik had allemaal speelgoed en huisjes en als ie wakker was pakte ik hem op en mocht ie er tussen door lopen. Ik vond het helemaal geweldig.. Maar als ie een poppetje wilde op vreten moest ie voor straf in de kleine gevangenis en na een minuut ofzo mocht ie er weer uit. :=
Hamster erna was een goudhamster.. Die paste er helaas niet in.. Dus mocht ie in de hotel :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 12:29

meikelief schreef:
[naam] schreef:
Oh bij de dierenwinkel brokjes uit de grote bakken pikken , in zakken stoppen en buiten opeten :x

hondbrokjes ? := :r _O-

Kat :')

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 12:32

Ik heb er echt teveel, was echt een draak van een kind :+

Leukste was met kamp in de 3de, toen had ik in Tsjechië een zak kattensnoepjes gekocht en aan iedereen uitgedeeld als koekjes :')

En iedereen maar ervan eten :Y)

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 12:34

Wat een verhalen zeg :')

Ik was vroeger eigenlijk altijd heel braaf, al kon ik wel goed om kleine dingetjes liegen. Overtuigend ook, haha. Met mijn vriendinnetjes heb ik wel wat "kattenkwaad" uitgehaald, hoewel goed bedoeld.

Zo hadden we een periode (ik was een jaar of 10 ofzo) dat we een club hadden die opkwam voor "mishandelde dieren" in ons dorp. Bendeleden van de Witte Hoef noemden we onszelf :Y) . We tekenden clowns (no idea why..) en hoefijzers met stoepkrijt op muren van scholen enzo. Nog tamelijk ongevaarlijk. Maar! In ons dorp stond ook een kleine shetlandpony achteraf in een schuurtje en een modderig landje. Diertje kreeg volgens ons nooit eten en drinken en liep ook "niet goed". We zijn een paar keer over het prikkeldraad gekropen om binnen in de schuur te kijken waar we nooit hooi oid vonden. Daarop besloten we elke dag vers gras te brengen voor het dier.

Na een paar dagen zijn we eens op heterdaad betrapt. De eigenares was niet echt amused... de pony bleek zwaar bevangen waardoor hij kaal en op rantsoen stond... heb me nog nooit zo schuldig gevoeld.

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 12:35

Ik rook al 6 jaar en ik durf het niet aan mijn ouders te vertellen. Ik ben (bijna) 24 :( :o

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 12:36

@flux
oei, dan snap ik idd dat de eigenaar niet heel erg blij was nee :=
Zelf plukte ik ook af en toe een grote pluk gras.. Want in het weiland durfde ik niet en wilde ze wel aaien. Tjah, gras werkte goed om ze te lokken en dus ook te kunnen aaien :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 12:37

Geweldig topic, moet nog even nadenken over mijn eigen blunders.

Wel twee jaar terug op de verjaardag van mijn broer toeschouwer geweest van een zeer gênante situatie. Een van mijn tantes is een paar jaar op reis geweest en zodoende was ze niet helemaal op de hoogte van nieuw ontstane relaties, althans enkel via mijn ouders en andere ooms/tantes. De vriendin van mijn broer, V, was daadwerkelijk een loeder en vooral mijn moeder kon niet met haar overweg. Zit mijn tante, na een paar wijntjes, heerlijk te kletsen en ook de relatie/vriendin van mijn broer kwam ter sprake; volgens mij is die V echt geen leuke meid, ontzettend lui, achterbaks. . . bla bla bla.

3 maal raden wie er naast haar zat ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 12:38

Op vrijdag is het kaasmarkt voor mijn deur. Dan lopen verdwaasde Duitsers en Japanners op het fietspad te lanterfanten. Ik vind het heel leuk om vaart te maken en al luid toeterend met mijn fietstoeter (zo'n vreselijk hard naar geluid) door ze heen te fietsen. Alleen kleine kindjes en ouderen rijd ik niet aan. Verder is niemand veilig voor mijn roadrage.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 12:39

Ik ging altijd met zakjes snoepjes naar een weiland, pony vet sielug staan daar. Ik voeren en voeren, zakjes met snoepjes. Eigenaar niet blij :') , dier was oud en kon ze niet kauwen. Land lag steeds vol uitgespuugde snoepjes

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 12:44

Oeh dit is niet echt een confession, maar draagt wel bij aan het topic imo.

Een vriend van mij woont in Amsterdam. Toen er een aantal verdwaalde toeristen aan hem vroegen waar het Red Light District was heeft hij hen wijs gemaakt dat dit niet bestaat en het een lokkertje is voor toeristen. Hij heeft daarna ook niet gezegd waar het wel was, dus de toeristen waren erg teleurgesteld :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 12:45

Marije112 schreef:

Een vriend van mij woont in Amsterdam. Toen er een aantal verdwaalde toeristen aan hem vroegen waar het Red Light District was heeft hij hen wijs gemaakt dat dit niet bestaat en het een lokkertje is voor toeristen. Hij heeft daarna ook niet gezegd waar het wel was, dus de toeristen waren erg teleurgesteld :')

Dat vind ik nou flauw...

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 12:46

Yezzi schreef:
Marije112 schreef:

Dat vind ik nou flauw...
Joh, vrijwel iedereen weet dat het wel bestaat en het staat ook redelijk tot goed aangegeven.

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 12:49

Yezzi schreef:
Marije112 schreef:

Dat vind ik nou flauw...

Dan is mijn confession dat ik het hilarisch vind *D

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 12:51

Echt fantastisch om te lezen dit. :+ Er komen nu allemaal confessions boven haha.

Vlakbij mij en 2 vriendinnetjes (we waren 8 denk ik) stond een oude shetlander. Die stond altijd heel zielig alleen en er was nooit iemand. Tussen de weg en het weiland zat een sloot, dus daar gooiden wij weleens brood overheen. Maar ja, aaien en knuffelen zou natuurlijk veel leuker zijn! De eigenaar vond dat alleen geen goed plan... Dus wij een bruggetje gebouwd over de sloot van planken. Eerst het ene vriendinnetje eroverheen, toen het andere, en als laatste ik. Alleen was het 'bruggetje' niet zo stevig meer, en plons, daar lag ik in de sloot. :+ :')

evengeennaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 12:57

Geweldig dit topic !

Bij mij in de buurt staan allemaal Shetlandertjes. Mn vriendin @m_nouska en ik vonden het maar zielig ze zagen er onverzorgd uit etc dus bedachten we maar laten we ze een appeltje geven, maar we gingen steeds verder , het weiland in, allemaal een naam geven, borstelen etc. dat een week volgehouden totdat de man die naast het weiland woonde dr iets van zegde, allebei in tranen :') We waren toen zo'n 9/10? Geweldig _O- :roll:

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 12:57

Ik wilde als jong volwassenen ergens inparkeren in het donker maar had niet goed gekeken en zat met de neus van de auto vol in de deur van een andere auto. Ik schrok zoooo dat ik ben weggereden. Het idee dat ik dat thuis moest vertellen vond ik denk ik nog erger dan zo weggaan. Ik heb mezelf heeeel lang schuldig gevoelt tov die mensen want volgens mij zat in de vluggigheid dat ik keek er een grote deuk in. Maar de schok en angst van dat fout doen zorgde ervoor dat ik me zwaar uit de voeten heb genaakt. Heb ook lang het gevoel gehad dat mensen me aankeken van jij.... Niet netjes maar soms doe je dingen..... Zwaar l.ullig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 13:17

Ik heb van de basisschool tot de tweede van de middelbare vaak mijn nagekeken toetsen aangepast. Veranderde een paar cijfertjes of letters zodat het antwoord toch nog goed was, en ik er dus toch nog een (halve) punt bij kreeg. In groep 8 is er ooit een keer een leerkracht achter gekomen, bij haar werkte het dus niet meer :=

De meest recente is toch van vorige week. Heb net mijn rijbewijs, en mocht even mijn auto in de schuur zetten. Reed toch iets te hard achteruit, de wand van de schuur een klein beetje geraakt. Maar ik heb géén idee hoe die deukjes op de kofferbak komen..... :x

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 13:24

Ik heb geen spijt ervan dat ik een flinke deuk in de auto van mijn (nu) ex reed, toen nog vriendje. Ik reed achteruit de straat uit bij hun, en de auto van de buren stond in de weg := Auto van de buren had geen schade. Gebeurde toen ik mijn rijbewijs 2 weken had.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 13:49

Ik ben niet de enige met auto perikelen haha

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 13:54

Ik heb er ook twee. :)
Toen mijn broertje nog een baby was en ik een jaar of 2/3, was mijn broertje vaak erg huilerig zo tussen 5 en 7. Mijn vader was dan aan het werk op de boerderij en mijn moeder paste op ons, maar had haar handen vol aan mijn broertje. Voor mij het ultieme moment om kattekwaad uit te halen. Ik heb heel regelmatig alles waar ik bij kon uit kasten gegooid. Arme moeder die alles dan weer op moest ruimen.

Nr 2: ik was tijdens een wedstrijd eens getrapt door een pony, terwijl ik zelf ook op een pony zat. Resultaat: gat in mn been (litteken zit er nu 7/8 jaar later nog) Meisje had nooit dr excuses aangeboden. Later ben ik haar nog vaker tegen gekomen op wedstrijd en 1 keer ging ze springen. Ik heb heel hard gehoopt dat ze zou vallen. Guess what: ze viel... en het duurde best lang voordat ze weer opstond. Toen voelde ik me best schuldig.

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 14:07

CharlotteJay schreef:
confession 2
ik moet echt gaan biechten in de kerk ofzoo

ik heb al tijdje rijles en moet binnenkort gaan afrijden maar goed mijn rij-instructrice heb een leuke, lieve zoon en die had een vriendin... -O- en ik hoopte steeds dat hun uit elkaar gingen zodat ik een kans bij hem zou hebben en haar niet kwijt raak
want zij is echt geweldig

puntje bij paaltje is het over tussen die 2 en weet ik het echt niet meer ook al is hij echt heeeeelll leuk
:')

zoo lekker onduidelijk _O- _O- foei van mij
maar de confession is dat ik er alles aan heb gedaan om die 2 uit elkaar te krijgen en zijn moeder is me daar dankbaar voor :=