Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
vervolgens hadden we hem in een soort doos op haar zoldertje verstopt, maar toen ze een keer een nacht weg was is hij daar doorheen gevreten en ontsnapt, en iedereen in dat huis vroeg zich af hoe het toch kon dat opeens alles aangevreten was (hij had alle knoppen van afstandsbediening etc geknaagd)
hij heeft er nog zeker een maand rondgelopen maar we vonden hem nooit meer
xLoki schreef:1. Als klein kind haalden mijn beste vriendin en ik graag kattenkwaad uit. Letterlijk.We hebben haar kat in een doos gestopt en hem van de trap geduwd, want we wilden hem leren surfen... Ik heb haar moeder nog nooit zo boos gezien achteraf
xLoki schreef:Wat een fantastisch topic dit
Voor nu heb ik er even twee:
1. Als klein kind haalden mijn beste vriendin en ik graag kattenkwaad uit. Letterlijk.We hebben haar kat in een doos gestopt en hem van de trap geduwd, want we wilden hem leren surfen... Ik heb haar moeder nog nooit zo boos gezien achteraf.

. We tekenden clowns (no idea why..) en hoefijzers met stoepkrijt op muren van scholen enzo. Nog tamelijk ongevaarlijk. Maar! In ons dorp stond ook een kleine shetlandpony achteraf in een schuurtje en een modderig landje. Diertje kreeg volgens ons nooit eten en drinken en liep ook "niet goed". We zijn een paar keer over het prikkeldraad gekropen om binnen in de schuur te kijken waar we nooit hooi oid vonden. Daarop besloten we elke dag vers gras te brengen voor het dier. 
Marije112 schreef:Oeh dit is niet echt een confession, maar draagt wel bij aan het topic imo.
Een vriend van mij woont in Amsterdam. Toen er een aantal verdwaalde toeristen aan hem vroegen waar het Red Light District was heeft hij hen wijs gemaakt dat dit niet bestaat en het een lokkertje is voor toeristen. Hij heeft daarna ook niet gezegd waar het wel was, dus de toeristen waren erg teleurgesteld
Yezzi schreef:Joh, vrijwel iedereen weet dat het wel bestaat en het staat ook redelijk tot goed aangegeven.Marije112 schreef:Oeh dit is niet echt een confession, maar draagt wel bij aan het topic imo.
Een vriend van mij woont in Amsterdam. Toen er een aantal verdwaalde toeristen aan hem vroegen waar het Red Light District was heeft hij hen wijs gemaakt dat dit niet bestaat en het een lokkertje is voor toeristen. Hij heeft daarna ook niet gezegd waar het wel was, dus de toeristen waren erg teleurgesteld
Dat vind ik nou flauw...
Yezzi schreef:Marije112 schreef:Oeh dit is niet echt een confession, maar draagt wel bij aan het topic imo.
Dat vind ik nou flauw...
Er komen nu allemaal confessions boven haha.
We waren toen zo'n 9/10? Geweldig

Auto van de buren had geen schade. Gebeurde toen ik mijn rijbewijs 2 weken had. 
CharlotteJay schreef:confession 2
ik moet echt gaan biechten in de kerk ofzoo
ik heb al tijdje rijles en moet binnenkort gaan afrijden maar goed mijn rij-instructrice heb een leuke, lieve zoon en die had een vriendin...en ik hoopte steeds dat hun uit elkaar gingen zodat ik een kans bij hem zou hebben en haar niet kwijt raak
want zij is echt geweldig
puntje bij paaltje is het over tussen die 2 en weet ik het echt niet meer ook al is hij echt heeeeelll leuk
foei van mij