Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tigress schreef:Voordeel...tsja, ik weet niet of er specifieke voordelen bestaan

Leprycorn schreef:Ik schil de aardappels met zo'n dunschiller.
http://www.homeij.nl/media/catalog/prod ... c51ad7.jpg
Die is prima te doen voor links en rechts handigen vind ik zelf.
Sem_ schreef:Opvallend dat zo weinig mensen de muis met links bedienen, ik kan het echt niet met rechts.
soloro schreef:Sem_ schreef:Opvallend dat zo weinig mensen de muis met links bedienen, ik kan het echt niet met rechts.
Ik zit thuis met allemaal rechtshandige en toen we nog maar 1 vaste computer hadden moest ik continu die muis verplaatsen en instellingen aanpassen. Dit was ik zo zat op een gegeven moment dat ik van mijzelf gewoon met rechts de muis moest bedienen. En nu kan ik gewoon probleemloos met rechts de muis bedienen.
Ik gebruik wel gewoon de standaard instellingen.
Selina schreef:Oh wat ik pas ook nog had! Rechtshandige speelkaarten.
Ik kon het getalletje niet zien omdat ik de kaarten op een linkshandige manier vasthield.
Dus toen moest ik nieuwe kaarten kopen..

Cayenne schreef:Ik schil aardappelen met een dunschiller en links.
Ik hoor overal dat linkshandigen ontzettend creatief en avontuurlijk zijn.
Dat klopt in mijn geval alvast niet
Cayenne schreef:Wanneer kun je iemand als tweehandige bestempelen?Ik schrijf met links, gooi een bal met links, maar knip met rechts en snij ook met rechts.
Mijn haar borstel ik trouwens met links.
Cayenne schreef:Wanneer kun je iemand als tweehandige bestempelen?Ik schrijf met links, gooi een bal met links, maar knip met rechts en snij ook met rechts.
Mijn haar borstel ik trouwens met links.