Werkt die Nicer dicer echt zo goed? EN van welk mer k hebben jullie dat gezichtsreiniging ding?
Weggebokt
Geplaatst: 11-08-15 21:45
Dit, wat een TOP spul
Nu 3 keer gebruikt en mijn mijn huid is gewoon zuiver
lideli
Geplaatst: 11-08-15 21:46
Mijn paspoort, ID was handig, maar mijn paspoort opent alle deuren!
Sokje_6
Geplaatst: 11-08-15 21:47
Screenprotector... Letterlijk 'eerder moeten doen' want mijn mobiel probeerde een faceplant op beton uit te voeren. Laat ik het erop houden dat dat hem zeer goed is gelukt...
Anoniem
Geplaatst: 11-08-15 21:47
SindyKaya schreef:
Dit, wat een TOP spul
Nu 3 keer gebruikt en mijn mijn huid is gewoon zuiver
[ [url=m/JLTDw9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Weet je toevallig nog hoe duur dit was?
Mijn 50mm 1.8 lens had ik veel eerder moeten aanschaffen, top ding.
Mijn gietijzeren koekenpan van Le creuset. Nu aan het sparen voor een maatje groter
maras
Geplaatst: 11-08-15 22:04
Zit ik toch zwaar na te denken na het lezen van dit topic of ik die stoomreiniger zal gaan aanschaffen...........werkt dat echt zo goed ja? Nu sop ik dagelijks met een sopje en een skiffeur, werkt prima , ruikt lekker fris maar ik ben best veel emmers water kwijt op deze manier. Wordt het met die stoomreiniger ook zo goed schoon en fris???
Oh ja en mijn aankoop waar ik erg veel profijt van heb is de quooker.
MissBambi
Geplaatst: 11-08-15 22:09
Wat voor een stoomreiniger geven jullie dan? Ik ben in het bezit van een Bestron maar daar heb ik vorige week Het laminaat op de slaapkamers mee gedaan. Duurde twee uur voor alles compleet droog was
Nou moet ik eerlijk bekennen dat deze ook onder de categorie 'zeer goedkoop' valt en een alles in een stoomreiniger is.
Ook hier de vaatwasser op 1, ofja niet aangeschaft maar een ander huis gaan huren
Mijn Kärcher WindowVac ben ik ook nog zeer blij mee
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 11-08-15 22:10
Ik heb dat bij mijn 45 km koekblikje... Had ik jaaaaaaaaren eerder moeten doen
Een automatische sigaretten draaier. Ik draaide met een klein apparaatje altijd shag en hulzen met de hand, maar met deze automatische gaat het zoooooveel sneller. Kan niet meer zonder.