luffwinny schreef:Het is niet aan mij om achter de foundation aan te gaan , zei zou mij bellen en daar wachte ik op , dat zei een fout maakt is niet mijn probleem , ze had me op de hoogte moeten stellen , een week is nogal een verschil met 1,5 maand, als ik dat had geweten dat ik de foundation niet gehoeven . Ze zegt zelf in de eerste mail dat ze het vergeten was, later zegt ze weer wat anders dat het door vakantie kwam.
Ik zeg niet dat het van haar netjes is wat ze heeft gedaan, maar volgens mij gaat het in dit topic om wat jij nu kunt doen. Je blijft jezelf maar met dezelfde argumenten verdedigen, dan heb je blijkbaar al aardig voor jezelf op een rijtje wat je gaat doen en als ik jou zo begrijp dan ben je niet van plan om te gaan betalen. Wat is dan nog het nut van een topic openen?
Houd de eer aan jezelf en koop die fiets foundationer, die ga je vroeg of laat toch wel nodig hebben. En nogmaals: dan kun je altijd nog duidelijk maken dat dit direct het laatst is wat je bij haar afrekent.
Edit:
Je vraagt in de OP wat je rechten zijn, maar ik zie nergens iets staan over fatsoen. Ook niet onbelangrijk lijkt mij. Dat zij niet zo fatsoenlijk is geweest om je op de hoogte te stellen, maakt niet dat jij je dan ook maar onfatsoenlijk moet gaan gedragen.