Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amandavd schreef:Dus zonder je gezin kan je het niet leuk hebben? Vind dat altijd zo raar, dat mensen minder plezier hebben omdat ze hun kinderen niet bij zich hebben, alsof mensen ineens ophouden met bestaan en alleen nog ouders zijn...
Freggle_Edge schreef:Gewoon tijdens een gezellig avondje open kaart spelen met je familie. Tis jullie dag en ze zullen er echt wel begrip voor hebben als jullie niet de hele dag op jengelende kids zitten te wachten.
Ik ben ook wel eens uitgenodigd voor een bruiloft waar op kids niet gerekend was. Lekker een avondje bij oma en manlief en ik samen een avondje op chique, helemaal prima!
chanel1985 schreef:Zou dit dan ook gelden voor iemand die juist bevallen is? Zo'n klein baby'tje achter laten is niet zo simpel hoor.
Die van mij is nu 4 weken en kan die nog niet achterlaten bij een oppas, of dat nu familie is of niet.
Cayenne schreef:Zo'n kleintje zou voor mij ook een uitzondering zijn omdat je van de ouders niet kunt verwachten dat ze die thuis laten of een oppas voor kunnen vinden.
Maar onlangs waren wij bij een bruiloft waarbij een stel kinderen (gok tussen de 3 en 6 jaar oud) tijdens de plechtigheid steeds heen en weer aan het rennen waren door het gangpad, met alle bijbehorende geluidenDat was gewoon echt storend. Het bruidspaar vond het ook niet fijn (bleek uit de blikken die af en toe naar de ouders werden geworpen
Maar die keken vertederend toe hoe hun humptie-dumpties de show aan het stelen waren..