Welke kinderwagen hebben de paardenliefhebbers?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Muppett

Re: Welke kinderwagen hebben de paardenliefhebbers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 00:15

Ik zweer bij de mei tai. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Ik heb hem van bykay, heerlijke doek en simpel te knopen. Mijn nichtje van 2 zit er zelfs nog wel eens in. Hij is ook verstelbaar, mijn baby zoon kan zijn beentjes nog niet zo wijd doen. Ideaal!

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-15 10:19

Bedankt weer voor alle tips!

Inmiddels hebben we een keuze gemaakt en staat de bugaboo Buffalo bij ons thuis. We zijn naar babypark in enter geweest, waar we zo ongeveer alle kinderwagens met gewicht hebben kunnen proberen op de testbaan. Voor ons stak de bugaboo Buffalo er echt met kop en schouders bovenuit, gevolgd door de stokke trailz en de cybex.
We hebben daarna een Buffalo uit 2014 op marktplaats gevonden en deze overgenomen. Het was nog steeds een hele aanschaf, maar ik hoop dat hij zijn geld waard zal zijn straks

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 10:34

Ja ik hoor zoveel positieve reacties over de mei tai! Zullen we toch maar doen dan :)

En wat leuk TS dat de kinderwagen klaar staat!

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-15 10:36

Ja echt superleuk!! Zo spannend allemaal.. Vond de kinderwagen ook echt een mijlpaal haha!

Volgende week de 20 weken echo, ook zo'n spannend moment!

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 10:53

ik heb er 2 beiden van quinny een ? grote stevige 3 wieler voor thuis op het erf en in de polder,
en een zapp die kan lekker klein op de fiets en in de auto, licht in gewicht en in de winkels kun je overal tussen door!
heel blij met beiden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 11:26

Ooh spannend de 20 weken echo! Wil je het geslacht weten? :)

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 17:19

oh, je hebt er al 1 gevonden.
Hier ook de mura , cross er al 3 .5 jaar mee door t bos, op concours en op stal rond ( 2 kindjes). Vond de bugaboo zo laag en smal, maar dat is misschien niet zo.

veel plezier ermee! je bent wel lekker op tijd ermee. Ik had m 2 weken voor de geboorte :P .

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 17:25

Is het trouwens handig om een oudere kinderwagen te kopen via martkplaats voor de paarden etc? Vind het wel zonde om met mijn dure schone wagen over het land te moeten := helemaal met de winter in aantocht (en t wordt een eind herfst baby)

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 17:27

Gefeliciteerd met je aankoop! Babypark is een mooie zaak he!? Van de week voor het eerst geweest.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 17:27

Vuurneon ( en anderen) : dat is best handig, ja!!! ik had ook n oudje voor in stal. Anders blijf je m schoonmaken.

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-15 17:31

Jaa heel graag Robins, kan niet meer wachten haha!

Klopt Getup, dat idee had ik ook. Maar de Buffalo is een nieuw(er) model en echt een stuk hoger en groter dan bijvoorbeeld de cameleon.
Over het op tijd zijn. Het had er ook mee te maken dat als we hem toch nieuw zouden bestellen er ook nog een flinke levertijd op zou zitten. En sowieso ben ik wel graag op tijd hoor, heb graag alles klaar voor de 30 weken .. Mocht het te vroeg geboren worden of ik zou lichamelijk iets krijgen, dan is het allemaal maar mooi klaar. En om nu alles ineens aan te schaffen vlak voor week 30, is wel een hele grote uitgave ineens.

Dat is inderdaad ook nog een idee vuurneon.. Al zou deze in principe tegen een tuinslang moeten kunnen
Maar wel een goede tip, thnx!

Ja, echt wel liselot! Vond het een super mooie winkel en ook echt goede adviezen gehad van de verkoopster over van alles en nog wat. Heel anders dan de prenatal.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 17:34

mooi, toch? ik was laat, hoor. De verkoopster keek me best geschockeerd aan, toen ik zei, dat ik al 34 weken zwanger was :D

Alles kan tegen een tuinslang, maar als je elke keer na n ritje je hele kinderwagen vol prut hebt, en m elke keer moet afwassen, voordat je naar binnen rijdt ( of: m mee wilt nemen in je auto) , is t best ee gedoe :-)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 17:38

Hartje winter is onze tuinslang ook afgesloten van water ivm kans op bevriezing en ga dan niet met emmertjes dan in de weer. Nu ja wacht wel even tot baby er is hoeveel ik de kleine mee neem naar stal.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 17:40

Bij mij gaat gup mooi mee in de drager of doek op stal. Als vl mee is in de wagen maar dat is alleen op het harde

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 17:42

O ja dat kan ook natuurlijk!

Maar ja moet volledig zelf voeren etc. Maar bedenk net dat ik een zeer goedkope merkloze maxicosi heb staan en die kan ook gewoon op stal laten natuurlijk dat kind bij het voeren van de paarden veilig even weggezet kan worden :)*

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 17:44

Opgelost ;)

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 17:52

ik woon op een boerderij :D.... en wandelde alleen maar in het bos ( konden de honden mee), dus die kinderwagen heeft het zwaar hier qua vuil en modder.

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 22:22

Getup schreef:
mooi, toch? ik was laat, hoor. De verkoopster keek me best geschockeerd aan, toen ik zei, dat ik al 34 weken zwanger was :D

Hier hetzelfde haha. Ik dacht je gaat naar zo'n winkel, zoekt er een uit en neemt m meteen mee. Niet dus. Gelukkig konden ze hem snel bestellen.

Babydump ook goede ervaringen mee. Prenatal niet. Nooit gehad, ook met die kinderwagen niet. Ze keken ons echt weg daar. Vandaag weer geweest, had twee dingen nodig en allebei hadden ze niet. Twee doodnormale dingen, een spiegeltje voor in de auto en een hoesje voor het campingbedmatrasje. Het is dat ze het meest dichtbij zitten dat je er toch steeds weer heen gaat.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 09:21

Ik ben toen in de baby-dump ook goed geholpen, prenatal heeft het zo bont gemaakt daar ga ik nooit meer heen. Ik kwam er na de geboorte achter dat er ook een babypark in de buurt zat, daar zijn ze ook klantvriendelijk.

Maar fijn dat je een kinderwagen gevonden hebt!

Manadeluca

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 09:34

Ik heb de Jané Slalom Pro, niet zo'n mooie buggy, maar een ruime, lichte en beste volledige buggy. We hebben veel gewandeld in het bos en mijn kinderen passen erin tot 3,5 - 4 jaar. We hadden een Peugeot Partner, en konden de geplooide buggy tegen de wand in de kofferbak bevestigen, zodat we nog een zee van benutbare ruimte hadden.

De kleuren zijn nu verbleekt, maar we hebben er nog steeds plezier van.

havermout

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 12:00

De buffalo is een mooie wagen, vooral de buffalo Escape! Die is erg gaaf, maar mijn Joolz blijft toch het mooiste hihi. Wat betreft een extra wagen, ik heb een oud model bugaboo op de kop getikt om mee te nemen op vakantie in het vliegtuig. Deze is lichtgewicht en comfortabeler dan een buggy. Ik wilde mijn Joolz niet meenemen ivm kans op beschadigingen. Ze gaan zo lomp om met je spullen. Ik moet er wel aan wennen dat de bugaboo zo ontzettend laag is. Maar hij rijdt verder prima.