kan wel janken! mijn sportschoenen compleet geruineerd!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 18:18

En wat dan nog als ze maar 40€ zijn? Voor sommige mensen is dat ook een rib uit hun lijf.
Of je nou schoenen van een tientje of van 200€ naar de schoenmaker brengt, als ze er na die tijd zo uit zien dan is er toch echt wel iets goed fout gegaan!

Terug gaan en een oplossing eisen. Eventueel neem je iemand mee die wat meer lef heeft om zijn mond open te trekken.

Liezel1

Re: kan wel janken! mijn sportschoenen compleet geruineerd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 18:23

Heb je voor de reparatie betaald?

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 18:24

Dat is zeker het probleem niet. Maar stel, de schoenmaker komt met een vergoeding/oplossing is het handig om de prijs en de exacte schoen te hebben.

uggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 18:24

Froukje schreef:
En wat dan nog als ze maar 40€ zijn? Voor sommige mensen is dat ook een rib uit hun lijf.
Of je nou schoenen van een tientje of van 200€ naar de schoenmaker brengt, als ze er na die tijd zo uit zien dan is er toch echt wel iets goed fout gegaan!

Terug gaan en een oplossing eisen. Eventueel neem je iemand mee die wat meer lef heeft om zijn mond open te trekken.

Zo is dat! Ik snap ts heel goed, en zou zelf heel erg boos maar vooral teleurgesteld zijn geweest.
Vooral omdat je je schoenen aan iemand toevertrouwd en ze dan volledig geruïneerd terug krijgt.

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 18:30

Dat is toch niet te geloven? :( Ik zou de winkel niet zomaar uitgelopen zijn met de schoenen in die staat!

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 18:31

Jeetje dat is schrikken zeg!!
Ik snap wel dat de schoenmaker "een dagje vrij" nam.. hier kan hij toch niet mee aankomen!! -:(-

Ik hoop dat je een vergoeding krijgt TS, dan kun je weer nieuwe schoenen kopen :(:)

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 18:33

Och heden!!!! Ze zijn wel erg mishandeld door hem zeg := wat zul jij balen....

Morgen gelijk terug gaan en een oplossing eisen. Dit kan echt niet. Het maakt niet uit of ze nou 100 euro kostten of 5, dit is gewoon schandalig werk van de schoenmaker.

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 18:45

Maiske schreef:
MiniMouse schreef:
Ik ben al meer dan tien jaar professioneel hierin werkzaam en dit is wel mogelijk.
Je moet alleen het goede materiaal gebruiken. En uiteraard lijm gebruiken die voor dit soort werk bedoelt is.
Seconde lijm krijg je idd niet er vanaf , dit brand er in en trek je de toplaag er af.
Dit gebruik je dan ook niet op die manier.

Dit is geen schuurband geweest, dan had je alleen nog een voering gezien en een stuk van je zool af.
Geloof me ik heb alles al gezien.
Dit komt door de lijmborstel.

Okay excuses hoor! Voor mij is het vijftien jaar geleden, ik herinner mij zolenlijm niet te kunnen verwijderen maar voetbedlijm wel. Verschil in materiaal zal het zijn.

Anyway elke zelf respecterende schoenmaker zal zijn ogen ogen uit het hoofd schamen. Denk dat het bij de schoenmaker zo opgelost zal zijn.

Hopelijk heeft TS ook een oplossing voor het moment dat de schoenen echt nodig zijn.

(overigens ik woon in een dorp en dergelijke winkels zijn vaker dicht wanneer het even niet uitkomt een winkel te hebben)

Haha! Klopt de "standaard" schoenmakers/hakkenbarren zijn hier redelijk makkelijk in!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 18:58

Pfoe wat balen hee!

Doet me een beetje denken aan mijn oude topic: [TAO] Wat kan ik hiermee doen? Schoenmaker heeft laarzen verpest

Is uiteindelijk nooit meer wat geworden. Kreeg mijn gelijk niet, en na aangetekende brieven etc. kan je dan alleen nog een rechtszaak beginnen, maar dat was het me ook niet waard. Uiteindelijk heb ik het maar laten gaan, stopte ook met rijden dus wilde het maar gewoon vergeten.
Maar wellicht dat je uit mijn topic nog wat nuttige adviezen kan halen die daar zijn gegeven?...

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 18:59

Pff mijn vertrouwen in schoenmakers was al weg en nu helemaal.. eentje heeft van mijn hakken bij het onder slaan van nieuw mopje de hak afgebroken en vervolgens er scheef onder gespijkerd (was halverwege gebroken en gespleten).. hij stopte ze alvast in zakje voor me dus de verrassing wachtte mij thuis op :( helaas ook gelijk niet gekregen en zelfs 7.50 kwijt voor nopjes eronder zetten

Heel veel succes

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 19:03

inowa schreef:
KoudbloedKim schreef:

dankje die kreeg ik niet te pakken.

€128.39 en dan zelfs met 50% korting.....

Die site hanteerd wel heel creatieve prijzen hoor, er staat ook een scapino schoen op (letterlijk van het eigen merk van scapino) voor 112,- euro en daar zit zogenaamd ook 50% korting op :') .
Als je deze schoenen al meer dan een jaar had is het misschien logisch dat precies dat model niet meer te vinden is of veel goedkoper is geworden :$ .

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 19:06

Gianti schreef:
Pff mijn vertrouwen in schoenmakers was al weg en nu helemaal.. eentje heeft van mijn hakken bij het onder slaan van nieuw mopje de hak afgebroken en vervolgens er scheef onder gespijkerd (was halverwege gebroken en gespleten).. hij stopte ze alvast in zakje voor me dus de verrassing wachtte mij thuis op :( helaas ook gelijk niet gekregen en zelfs 7.50 kwijt voor nopjes eronder zetten

Heel veel succes

Haha ja erg he. Mijn topic hierboven ook. dure leren rijlaarzen verpest, maar heb er wel €60 voor betaald #)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 19:27

Maakt toch niet uit wat de schoenen gekost hebben, ze zijn onherstelbaar beschadigt door een bedrijf wat ze juist zou repareren. Ts, kijk of je toevallig nog foto's hebt waarop je je schoenen draagt en dan van de laatste tijd. Kan me goed voorstellen dat je van dit bedrijf helemaal niets terug zal krijgen en dan is het handig om jezelf in te dekken. Dan ook gewoon zeggen dat je radar/kassa enz er achteraan gaat zetten als hij moeilijk doet. Iemand meenemen en je niet af laten schepen. Niet kwaad worden maar heel rustig blijven, bereik je vaak meer mee.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 19:31

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-15 20:22

Ja die lijkt er wel op...alleen was hij toen duurder.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 20:32

inowa schreef:
Ja die lijkt er wel op...alleen was hij toen duurder.

Dat zou kunnen komen doordat het toen een nieuw model was en nu 'oud'..

Maar ik zou eerst kijken wat de schoenmaker je voor antwoord gaat geven. Dit kan je niet maken tegenover je klanten.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-15 22:51

Nee idd,het is echt slordig gedaan.

Nu kan ik nieuwe gaan kopen en dat is nog niet zo makkelijk met mijn voeten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 23:12

Jemig wat een apenkop, belachelijk gewoon :n

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 23:21

Jeetje, hier schrik ik toch echt wel van. Dat je als schoenmaker dit nog durft mee te geven aan de klant. Is er niet een stagiair bezig geweest of iets?

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-15 23:23

Bij mijn weten heeft hij verder geen hulp in de zaak.

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 23:26

Koekeroekus schreef:
Uuuh, als ik het goed zie zijn dit scapino schoenen ala 30 euro? Heb ze zelf ook gehad en nou niet de beste kwaliteit schoen. Jammer dat die kerel ze verprutst heeft, niet echt professioneel nee.

Dit is het logo van le croq sportif

TS wat balen en hier moet je niet mee akkoord gaan hoor

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 23:52

Ahh dit is natuurlijk dik balen.. Maar heb iemand zich al bedacht dat de schoenmaker misschien wel een oplossing wil/wou aanbieden, maar hier geen kans voor heb gekregen. Aangezien iemand anders de schoenen heb overhandigt...

Dat hij eerder dicht was, was zeker niet nietjes. Maar ik zou even alle moed bij elkaar rapen en even langs gaan. Vervolgens vragen of de lijmresten normaal zijn. Zoja, duidelijk laten merken dat je hiermee NIET akkoord gaat en een oplossing eist.

Heb je het bonnetje nog? Zonee, zoek even op hoe duur ze zijn en bewijs dit.

Succes TS

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 07:22

Als je het bonnetje niet meer hebt, misschien dan een afschrift op je betaalrekening. Dan moet je natuurlijk wel met pin betaald hebben.

amber15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 07:28

briitje schreef:
Ahh dit is natuurlijk dik balen.. Maar heb iemand zich al bedacht dat de schoenmaker misschien wel een oplossing wil/wou aanbieden, maar hier geen kans voor heb gekregen. Aangezien iemand anders de schoenen heb overhandigt..

Voor zover ts weet, werkt er niemand anders in de zaak.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 07:36

Koekeroekus schreef:
Uuuh, als ik het goed zie zijn dit scapino schoenen ala 30 euro? Heb ze zelf ook gehad en nou niet de beste kwaliteit schoen. Jammer dat die kerel ze verprutst heeft, niet echt professioneel nee.

Je kan deze volgens mij idd bij scapino krijgen, maar zo te zien is het le croq sportif? Die zijn altijd behoorlijk aan de prijs!!

Erg balen Marouschka! Hoop dat ze voor een oplossing gaan zoeken!