Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Froukje schreef:En wat dan nog als ze maar 40€ zijn? Voor sommige mensen is dat ook een rib uit hun lijf.
Of je nou schoenen van een tientje of van 200€ naar de schoenmaker brengt, als ze er na die tijd zo uit zien dan is er toch echt wel iets goed fout gegaan!
Terug gaan en een oplossing eisen. Eventueel neem je iemand mee die wat meer lef heeft om zijn mond open te trekken.
Ik zou de winkel niet zomaar uitgelopen zijn met de schoenen in die staat! Maiske schreef:MiniMouse schreef:Ik ben al meer dan tien jaar professioneel hierin werkzaam en dit is wel mogelijk.
Je moet alleen het goede materiaal gebruiken. En uiteraard lijm gebruiken die voor dit soort werk bedoelt is.
Seconde lijm krijg je idd niet er vanaf , dit brand er in en trek je de toplaag er af.
Dit gebruik je dan ook niet op die manier.
Dit is geen schuurband geweest, dan had je alleen nog een voering gezien en een stuk van je zool af.
Geloof me ik heb alles al gezien.
Dit komt door de lijmborstel.
Okay excuses hoor! Voor mij is het vijftien jaar geleden, ik herinner mij zolenlijm niet te kunnen verwijderen maar voetbedlijm wel. Verschil in materiaal zal het zijn.
Anyway elke zelf respecterende schoenmaker zal zijn ogen ogen uit het hoofd schamen. Denk dat het bij de schoenmaker zo opgelost zal zijn.
Hopelijk heeft TS ook een oplossing voor het moment dat de schoenen echt nodig zijn.
(overigens ik woon in een dorp en dergelijke winkels zijn vaker dicht wanneer het even niet uitkomt een winkel te hebben)
helaas ook gelijk niet gekregen en zelfs 7.50 kwijt voor nopjes eronder zetteninowa schreef:KoudbloedKim schreef:
dankje die kreeg ik niet te pakken.
€128.39 en dan zelfs met 50% korting.....
.
. Gianti schreef:Pff mijn vertrouwen in schoenmakers was al weg en nu helemaal.. eentje heeft van mijn hakken bij het onder slaan van nieuw mopje de hak afgebroken en vervolgens er scheef onder gespijkerd (was halverwege gebroken en gespleten).. hij stopte ze alvast in zakje voor me dus de verrassing wachtte mij thuis ophelaas ook gelijk niet gekregen en zelfs 7.50 kwijt voor nopjes eronder zetten
Heel veel succes
Vind dit geen stijl..
Koekeroekus schreef:Uuuh, als ik het goed zie zijn dit scapino schoenen ala 30 euro? Heb ze zelf ook gehad en nou niet de beste kwaliteit schoen. Jammer dat die kerel ze verprutst heeft, niet echt professioneel nee.
Koekeroekus schreef:Uuuh, als ik het goed zie zijn dit scapino schoenen ala 30 euro? Heb ze zelf ook gehad en nou niet de beste kwaliteit schoen. Jammer dat die kerel ze verprutst heeft, niet echt professioneel nee.