Je ziet er prima uit en er zijn genoeg jongens die langer als jouw zullen worden waarbij je nog zeker 10 cm hakken aan kan
Wees trots op je lengte, veel meiden zouden met je willen ruilen denk ik
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SindyKaya schreef:Jaa dat dacht ik al...maar laten uitrekenen hoeveel je nog groeit kan geen kwaad denk ik, dan kan ik mij er op 'voorbereiden'
hoelang ben je al ongesteld als ik vragen mag? Als je echt al een jaar ongesteld ben ofzo denk ik dat je niet meer groeit.
UhNee"
[quote="SindyKaya schreef:saddledancer schreef:Ik hoop dat al deze reacties je gewoon lekker beter laten voelen, want dat verdien je en je hebt een prachtige lengte!! Maar mocht je je er nou nog steeds heel poedersuiker over voelen he, kun je naar de dokter. Die kan berekenen hoe Lang je ongeveer gaat groeien, en als je echt ongelukkig bent met de lengte die je Dan zou Worden kan je hormonen krijgen Om het groeien Te stoppener zijn altijd opties!!
maar ik hoop natuurlijk gewoon dat je gelukkig word met jezelf
Bestaat dat echt ? Mijn moeder zei altijd dat het niet bestond. Dan ga ik toch heel graag naar de dokter!
Bedankt!
Zeker niet met zo'n gemiddelde lengte als dat jij hebt (niet banketstaaf bedoeld overigens
)[/quote]
UhNee schreef:SindyKaya schreef:Jaa dat dacht ik al...maar laten uitrekenen hoeveel je nog groeit kan geen kwaad denk ik, dan kan ik mij er op 'voorbereiden'
Dat kan uiteraard welhoelang ben je al ongesteld als ik vragen mag? Als je echt al een jaar ongesteld ben ofzo denk ik dat je niet meer groeit.
Persoonlijk denk ik dat je er later spijt van gaat krijgen als je eventueel met hormonen gaat lopen rommelen

je hebt ook wel echt een modellen hoofdje, dus als je ooit die Kant toch op zou willen zit je wel goed met die lengte!!! 
SindyKaya schreef:UhNee schreef:Jaa dat dacht ik al...maar laten uitrekenen hoeveel je nog groeit kan geen kwaad denk ik, dan kan ik mij er op 'voorbereiden'
Dat kan uiteraard welhoelang ben je al ongesteld als ik vragen mag? Als je echt al een jaar ongesteld ben ofzo denk ik dat je niet meer groeit.
Persoonlijk denk ik dat je er later spijt van gaat krijgen als je eventueel met hormonen gaat lopen rommelen
Vorig jaar begin augustus ben ik voor her eerst ongesteld geworden.
Ik ga inderdaad niet direct beginnen aan hormonen, en als ik nog 5 cm groei ook niet. Maar als ik echt nog 20 cm groei zou ik daar dood ongelukkig van worden
Maar langs de huisarts gaan om dat na te vragen is natuurlijk ook prima als je dat een fijn gevoel geeft!Sem_ schreef:1.75 is helemaal niet zo lang, ik denk niet dat je op je 15e na je menstruatie nog erg veel zal gaan
groeien. Ik ben ook niet (veel) meer gegroeid na mijn 15e.
Je kan het ook zelf ongeveer uitrekenen.
http://www.groeiwijzer.nl/nl/diagnose-a ... reeflengte
Of ik doe heel wat verkeerd
Martinklok schreef:Meid je bent echt prachtig, waar maak je toch zorgen om ?![]()
Je ziet er prima uit en er zijn genoeg jongens die langer als jouw zullen worden waarbij je nog zeker 10 cm hakken aan kan![]()
Wees trots op je lengte, veel meiden zouden met je willen ruilen denk ik
1.75 is een hele mooie lengte, niet