Koppels waarbij de man/jongen kleiner is

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 19:05

Palmera schreef:
@RaafSmits: dat ben ik eigenlijk niet met je eens. :)

Al zou iedereen zijn/haar date op uiterlijk baseren: zelfs dan gaat dat nog naar persoonlijke smaak. Dus zo komen groot en klein, dik en dun, zwart en wit nog steeds allemaal aan bod.
De één bij jou, de ander bij mij, en ga zo maar door. Het zou pas vervelend worden als we allemaal op een en hetzelfde type man/vrouw zouden vallen.

Nou, daar heb jij misschien ook wel weer gelijk in :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 19:16

Palmera schreef:
@Aysha: waarom is het hebben van een voorkeur voor een bepaald type man/vrouw direct oppervlakkig?
Bij een relatie komt ook seksuele aantrekkelijkheid kijken. Normaliter slaapt men namelijk ook samen binnen een relatie. Dan is het toch niet raar dat je dat doet met iemand die jíj seksueel aantrekkelijk vindt?

Ja maar als jij een koppel ziet lopen heeft het oordeel niks meer met seksueel aantrekkelijk te maken, want dan is die niet eens beschikbaar. Dan is het gewoon een oppervlakkig oordeel en het gaat hier over koppels.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 21:30

Het is wel harde eis voor mij dat m'n vriend een stuk langer is dan ik. Ik heb eens gedate met een jongen die net zo groot was als ik. Voelde me totaal geen prinsesje -O-
Nu ben ik 1,73, dus wel iets langer dan het gemiddelde hier in BE. M'n vriend is 1,89, hij kijkt zo boven me uit. En het voelt heerlijk als hij me optilt en stevig knuffelt <3 Echt zo'n beschermd gevoel. Voor de wereld ben ik een stoere vrouw, voor hem ben ik een klein prinsesje :+:

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 21:36

Ik val ook (eerder) op mannen die langer zijn dan ik. Ik ben zelf ongeveer 1.80. Het liefst heb ik echt iemand van zeg 2 meter, dan voel ik me klein en veilig en dat vind ik echt leuk :')

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 07:08

KoudbloedKim schreef:
zonnebloem18 schreef:
Mijn man is ietsje kleiner ik vind het geen probleem. Kijk naar Sebastiaan en Paisano bijvoorbeeld, die zijn samen zo leuk dat de lengte niet uitmaakt.

Ik zie op die foto een stel dat onwijs gelukkig (met elkaar) is en dat is 1000x belangrijker dan wie welke lengte heeft. :j

Ik ben zelf (man) ook kleiner als mijn vriendin verloofde, het is echt verschrikkelijk :+

Maar jullie hebben helemaal gelijk. Je hebt altijd een beeld van je toekomstige partner welke compleet anders kan zijn als de werkelijkheid, maar als je eenmaal op elkaar valt dan maakt het allemaal niet meer uit. En ik heb er geen moment spijt van gehad :)
Ik hoor zo nu en dan dat groot zijn niet alleen maar in de lengte zit, maar ook in de uitstraling. Waar ik zeker in geloof.
Daarnaast zorgt het (kleine) lengte verschil ook voor leuke momenten en heb ik Jaydene (Paisano) heel toepasselijk de bijnaam "Mijn kleintje" gegeven :D

Enorm bedankt trouwens voor de complimenten! Ik ben blij dat mensen door het lengteverschil heen kunnen kijken en zien dat we enorm gelukkig met elkaar zijn <3
Al was het wel even raar om mijn naam zomaar in het topic langs te zien komen :P . Zo bekend zijn we nu ook toch niet :o

horlynnses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 09:14

Mijn vriend was ook kleiner dan dat ik was. Hij was 3 centimeter kleiner, geen heftig verschil dus. Nooit reacties erop gehad, zal ook wel komen doordat ik smal ben dus vaak al kleiner oog en hij was gespierd dus groter.

Ik vind het persoonlijk niet lelijk, behalve wanneer het 10 cm scheelt.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 09:25

Ayasha schreef:
Palmera schreef:
@Aysha: waarom is het hebben van een voorkeur voor een bepaald type man/vrouw direct oppervlakkig?
Bij een relatie komt ook seksuele aantrekkelijkheid kijken. Normaliter slaapt men namelijk ook samen binnen een relatie. Dan is het toch niet raar dat je dat doet met iemand die jíj seksueel aantrekkelijk vindt?

Ja maar als jij een koppel ziet lopen heeft het oordeel niks meer met seksueel aantrekkelijk te maken, want dan is die niet eens beschikbaar. Dan is het gewoon een oppervlakkig oordeel en het gaat hier over koppels.

Het gaat hier toch om ieders eigen voorkeur en niet wat je van een ander vindt? Als iemand anders er gelukkig mee is prima toch? Daar ga ik geen oordeel over vellen, ookal gaat mijn persoonlijke voorkeur er niet naar uit om een kleinere man naast me te hebben.

Ntlie_

Re: Koppels waarbij de man/jongen kleiner is

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 18:29

Ik ben 1.70 en val blijkbaar op kleintjes. :+
Mijn vorige scharrels/vriendjes waren van mijn lengte of net 1/2 cm langer. Mijn huidige vriend is ook maar net wat langer dan ik. Als ik platte schoenen draag, is hij duidelijk groter. Hakken = even groot, en hoge hakken, tsja dan ben ik langer. :))

Opzich geef ik er niet om, maar toch betrap ik mezelf wel eens op checken met schoenen of ik niet langer ben dan hem. :Y)