Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ik zei altijd dat ik liever na hawaii wou dan dat ik zou gaan trouwen, maar ach mensen willen altijd meer.
maar alsnog wil ik liever wat minder geld uitgeven aan het trouwen zodat we daarna ook nog met huwelijksreis kunnen, haha.
WendyBZ schreef:Wij hebben het vorig jaar ook low budget gedaan, geen zin en geen geld voor een groot feest. Jurk (avond/cocktail, blauw:+ ) gekregen van mijn moeder, boeket gemaakt door mijn nicht, foto's gemaakt door een kennis, gekregen van mijn zus, ringen deden we niet aan omdat we beide toch geen sieraden dragen. Uitnodigingen zelf gemaakt en besteld bij Vistaprint![]()
Op de dag zelf ceremonie in het gemeentehuis, dat was een grote kostenpost (350 euro) en na de ceremonie koffie en gebakje bij een restaurant in de buurt (±500 euro, deels gedoneerd door schoonouders). 's Avonds met de gasten gaan eten bij een sushirestaurant. We hebben van tevoren aangegeven dat we geen cadeau's hoefden, maar in plaats daarvan liever hadden dat ze hun eigen avondeten betaalden. Vond iedereen prima en van sommigen alsnog een cadeautje gekregen. Hartstikke leuke dag gehad uiteindelijk, gewoon de hele dag feest met vrienden en familie

we zijn allebei geen feestbeesten en we hebben allebei een kleine familie... Alleen lekker eten vinden we belangrijk
quera schreef:Anoniem schreef:Koop je jurk, sluier, schoenen en tasje uit China op Ebay, ik heb er inmiddels bijna een kast vol van. Echt mooi hoor!
[ [url=m/qRL29k.jpg]Afbeelding[/url] ]
)
KoudbloedKim schreef:Ik denk dat bij ons de ringen het duurste zullen zijn, we willen graag ringen met haar van onze paarden.
En zoals het nu lijkt, gaan wij volgende zomer trouwen.

Leprycorn schreef:Klopt haha, vreselijk toch![naam] schreef:Ik denk dat bij ons de ringen het duurste zullen zijn, we willen graag ringen met haar van onze paarden.
En zoals het nu lijkt, gaan wij volgende zomer [***].
Als je er niet bij zegt dat het trouwringen zijn, dan worden ze een stuk goedkoper![]()
Die heb je al vanaf 100 euro per stuk en echt geen lelijke.
Die zijn juist hartstikke leuk om te bedienen.
) 
Jurken en pakken zijn niet aan ons besteed.
KoudbloedKim schreef:Dit is trouwens niet omdat we geen grote bruiloft kúnnen betalen, maar we willen het gewoon intiem houden en klein.