Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Drico schreef:Hoe zit het eigenlijk met de gezondheid van deze 'medicijnen testers?'
Moet je zelf volledig gezond zijn hiervoor?
KoudbloedKim schreef:Ik ben het wel met Banjer eens.
Weet niet of ze het precies zo bedoeld, maar wat mij betreft mogen ze medicijnen (die nog niet getest zijn op dieren) best op mensen testen die (bewezen) gruwelijke dingen hebben gedaan.
Waarom medicijnen testen op onschuldige dieren als het ook op schuldige beesten kan?
Maar goed, daar gaat het hier eigenlijk niet over.
Ik zou het wel overwegen als we echt in geldnood kwamen te zitten of als mijn vriend bijv. zijn baan kwijt zou raken.
Niet zomaar voor 'extra' geld.
Banjer schreef:Er zijn mensen die het willen doen voor het geld.. .en anders zitten de gevangenissen vol met moordenaars en pedo's... maar goed... dat is een hele andere discussie.
Anoniem schreef:Tja, in mijn ogen zijn mensen niet beter of meer waard dan dieren, dus voor mij is deze mening logisch.[naam] schreef:Ik ben het wel met Banjer eens.
Weet niet of ze het precies zo bedoeld, maar wat mij betreft mogen ze medicijnen (die nog niet getest zijn op dieren) best op mensen testen die (bewezen) gruwelijke dingen hebben gedaan.
Waarom medicijnen testen op onschuldige dieren als het ook op schuldige beesten kan?
Maar goed, daar gaat het hier eigenlijk niet over.
Ik zou het wel overwegen als we echt in geldnood kwamen te zitten of als mijn vriend bijv. zijn baan kwijt zou raken.
Niet zomaar voor 'extra' geld.
Snap nooit dat mensen dit zomaar kunnen zeggen.
Iets met de intrinsieke waarde van de mens. Kan er echt met m'n hoofd niet bij.
Wie weet zit iemand voor iets dat hij of zij niet heeft gedaan?
Edit: ik zie nu, ''bewezen'', maar dan nog.