Jacuzzi of hond?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

joey2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 15:27

Ik zou me eerst eens gaan verdiepen in het ras Aussie. En de erfelijke ziektes van dit ras.
Dit is een zeer energiek ras die genoeg te doen moet hebben ook geestelijke uitdagingen.
Daarbij kost een Aussie het dubbele van de 500 euro die jullie moeten betalen, dus ik vraag me af of zij de honden wel heeft laten testen op allerlei erfelijke aandoeningen. hier een link met veel info over de ziektes http://www.ascn.nl/gezondheid
Ook al is het een kennis dan nog zou ik dit nagaan bij haar.

Zelf heb ik ook een Aussie (15 maanden) en ik ben heeeeeel veeeeel met haar bezig:
Gehoorzaamheidscursus, behendigheid, met buitenrijden mee, naast de fiets, heerlijk zwemmen, ze krijgt denkwerkjes voor te doen enz.....
En soms komt het wel eens voor dat ik 1 dagje minder tijd voor haar heb maar dan heb ik ook een strontvervelende Aussie :D :D .

Zelf zou ik dan voor de Aussie gaan maar lees jullie A.U.B eerst even in over het ras .

antje_vip

Re: Jacuzzi of hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 15:28

pompidou2602

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-15 16:44

amy_leftover schreef:
Maar nogmaals TS, vanwaar de keuze voor dit ras?
Is dat vanwege die vrienden die pups hebben? Alle pups zijn leuk en schattig, maar ik mag toch wel hopen dat je je keuze niet alleen daarop baseert en je goed verdiept hebt in het ras...

Ik snap overigens wel dat je voorkeur naar een hond uitgaat. Ik als hondenliefhebber heb ook liever een hond dan een jacuzzi :+ en zelfs al zou ik beiden kunnen bekostigen, zou ik nog geen jacuzzi willen hebben :o

Het gaat er gewoon over of we een hond of een jacuzzi. Dit is te moeilijk om uitteleggen via bokt!

Omdat als ik dazr binnenkom de aussi's zo lief en speels en zo zijn.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 16:46

en wat dan in Italië met die allcoholist, gaat de jacuzzi mee? :')

pompidou2602

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-15 16:48

Neen, want de jacuzzi gebruik ik niet, maar dat zou je begrijpen als je niet zo onnozel zou doen

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 16:48

Beiden?Dan kan de hond ook in de jacuzzi

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 16:48

Zoe_97 schreef:
en wat dan in Italië met die allcoholist, gaat de jacuzzi mee? :')

Doe eens even normaal man. In je profiel staat dat je 17 bent, maar je gedraagt je als een 12 jarige pestkop. Grote meid. :j

TS, er zijn zoooveel rassen die leuk en speels zijn, niet alleen de aussie, dus ik raad je aan om gewoon eens verder te kijken :j

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 16:49

Sinds wanneer bepalen kinderen eigenlijk waar hun ouders geld aan uit moeten geven? :')

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 07:40

Gezien het verloop van het topic hebben we besloten dit topic definitief op slot te laten.