eilleen333 schreef:liedje89 schreef:Ik vind opzich dat je naar een bedrijf wat een foutje maakt ook wel coulant kan zijn. Maar imo is de prijs ineens een beetje geniepig verdriedubbelen geen foutje hoor. Je bied iets aan voor circa 40 en bevestigd die prijs dan 2x, stuurt dan vervolgens het boek op en stopt er een 3x zo hoge rekening bij. Als je ervan uit gaat dat je al betaald hebt heb je wel kans dat je die rekening over het hoofd ziet en het artikel al gebruikt terwijl je het niet wilde hebben voor die prijs en dan moet je het maar ophoesten![]()
Als mijn garage de rekening zonder overleg verdubbeld halen ze dat onderdeel er maar weer uit. Zal wel van de auto die je rijdt afhangen maar die van mij is niet zonder meer elke reparatie meer waard :Y)
En dat bedoelde ik ook. Het boek had gewoon terug gekund en dan had TS geen kosten hoeven maken. Maar ze heeft het gehouden en wilde de lage prijs, terwijl het bedrijf aangaf dat dat dus niet de werkelijke prijs was.
In het geval van de auto: Je krijgt een onderdeel, maar het viel duurder uit. Twee maanden rondrijden en dan toch willen dat ze het eruit halen en jij je geld terug krijgt. Zo werkt het dan weer net niet....
Ik wilde de prijs waarvoor ik het besteld heb en wat ik ook 7 x zwart op wit heb waarvan 2 x ca.
Terug sturen was een optie maar niet een geopend boek waar al in gebladderd is. Ik heb de rekening niet gelijk bekeken daar ik hier ook niet vanuit gegaan was. prijs was immers duidelijk?
Maar het is een beetje raar als je beiden bij hetzelfde bedrijf aanklopt.