Varekaj schreef:Waarom kijk je niet even of er iemand met die naam in jouw dorp woont? Online telefoonboek kan je daarbij helpen. Wie weet bestaat die persoon echt, maar is er gewoon wat fout gegaan met het adres.
Zoals ik al zei, onlangs stuurde de bank een officieel document (dat ik ook verwachte) per ongeluk naar huisnummer 13 ipv 3. Die buur heeft dat toen ook in mijn bus gestopt, weliswaar met een erg zure opmerking "mens zorgt dat ze uw adres weten ik moet uw brol niet"Niet mijn fout dat de bank zich 1x vergist in huisnummer maar goed. Had even goed met een boete kunnen gebeuren, dan had ook iemand anders ze dus in de bus gehad.
Verzend het openbaar ministerie trouwens van dat soort brieven? Komt dat niet rechtstreeks van de politiezone waar de overtreding is begaan? Onlangs een parkeerboete gehad in een gemeente in Brussel, kwam gewoon van die gemeente zelf.
Volgens mij wel. Maar daar was ik dus ook niet mee zeker van. Maar in de brief staat bij de overschrijving volgens mij wel dat het naar een centraal punt moet (onmiddelijke inningen is volgens mij de naam die bij het rekeningnummer hoort op de brief)
Niet mijn fout dat de bank zich 1x vergist in huisnummer maar goed. Had even goed met een boete kunnen gebeuren, dan had ook iemand anders ze dus in de bus gehad.
Ik heb wel eens een boete gehad uit zeeland.. snapte er niks van nooit daar geweest. Bellen naar het nr en ja hoor typfout gemaakt door politie met invoer kenteken. Mocht de boel verscheuren. Nooit meer wat van gehoord.

Wat een bak. Je mag het winnen hoor