Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
KoudbloedKim schreef:Arme kinderen...
Ik snap niet dat je zo over je heen laat lopen en misbruik laten maken door een ander, laat staan je partner.
Mocht mijn vriend 'rust nodig hebben' en ik vond hem bij een andere vrouw nadat hij zei dat hij naar familie ging, hoefde ik hem nooit weer te zien.
Zelfs al was er echt niks gebeurd, het feit dat hij tegen me liegt over zoiets, zou reden genoeg zijn.
En je laatste kindje, je zegt zelf "zwanger na 1x onveilig"... dacht je dat je van de eerste keer onveilige seks niet zwanger kon raken.
Ik ben misschien hard, maar vind echt dat je hier je verantwoordelijkheid had moeten nemen en eerst had moeten zorgen dat je je leven en dat van je zoontje weer op de rails had moeten zetten voor je aan zo'n wondertje zou beginnen.
Ik wens je heel veel succes, denk aan je kinderen, zorg eerst dat je zelf weer gelukkig en stabiel wordt en ga dán pas weer daten.
En niet met de eerste de beste die jou aandacht geeft.
Cheyenne26 schreef:Gypsy: nee ik gebruik hem niet om bij mijn vader weg te kunnen. We hebben nu al dik een jaar een huis samen. Met genoeg slaapkamers zodat zijn kinderen ook een eigen slaapkamer hebben. En dat is wat het zo moeilijk maakt. Als ik zie hoe gek mijn zoontje met hem is en hij met hem en ik met zijn kinderen. En het is echt niet alleen maar negatief geweest. We hebben ook een hele goeie en leuke tijd gehad. Ik heb met een goede vriend van hem gesproken en die zegt dat het onzekerheid is en doordat hij zelf bedrogen is door de moeder van zijn kinderen ook echt een klote tijd achter de rug heeft. Ik kon dus ook wel begrijpen waar het vandaan kwam. En we waren bezig de goede hulp hierbij te zoeken. Maar dit, ik weet niet of ik dit achter me kan laten. En als ik dat niet kan, dan wordt het er ook niet beter op.

Gypsy schreef:Cheyenne26 schreef:Gypsy: nee ik gebruik hem niet om bij mijn vader weg te kunnen. We hebben nu al dik een jaar een huis samen. Met genoeg slaapkamers zodat zijn kinderen ook een eigen slaapkamer hebben. En dat is wat het zo moeilijk maakt. Als ik zie hoe gek mijn zoontje met hem is en hij met hem en ik met zijn kinderen. En het is echt niet alleen maar negatief geweest. We hebben ook een hele goeie en leuke tijd gehad. Ik heb met een goede vriend van hem gesproken en die zegt dat het onzekerheid is en doordat hij zelf bedrogen is door de moeder van zijn kinderen ook echt een klote tijd achter de rug heeft. Ik kon dus ook wel begrijpen waar het vandaan kwam. En we waren bezig de goede hulp hierbij te zoeken. Maar dit, ik weet niet of ik dit achter me kan laten. En als ik dat niet kan, dan wordt het er ook niet beter op.
Nee, hij werkt en jij zit thuis om de kinderen op te voeden. Het is dus zijn huis, want als jullie uit elkaar gaan kan jij het niet in je eentje betalen. Je bent dus bij je vader weggegaan om jezelf in een afhankelijke positie te plaatsen. Dat weet je man, zulke kerels weten heel goed hoe ze jou in een situatie moeten brengen waarin je niet zomaar je biezen kan pakken en vertrekken, zodat je naar verloop van tijd steeds meer en meer slikt.
Oftewel, ga zorgen dat je niet meer afhankelijk van hem bent.
Cheyenne26 schreef:Als je met het dikgedrukte op mijn reactie doelt, dat was sarcastisch bedoeld.Het is hard wat hier wordt gezegd, maar dit wist ik van te voren. Soms heb je even die harde schoppen nodig om sterker te worden. Om weer tot zinnen te komen. Was ik gisteren stom bezig? Ja dat was ik. Ik heb misschien niet zo goed een titel gekozen, ben er ook helemaal niet goed in. Wil ik medelijden? Nee. Vrienden geven die genoeg. Vannacht had ik wel degelijk zelfmedelijden, je zit in een rollercoaster van gevoelens. Ga ik het alleen redden? Ja tuurlijk, het zal soms niet makkelijk zijn, maar gaandeweg zal het makkelijker worden. Heb ik behoefte aan een nieuwe relatie? Absoluut niet, heb mijn portie wel gehad.
Afstand nemen, tja het is en blijft zijn dochter. En ik kan een grote wrok gaan koesteren maar dan komen we er niet uit. Nogmaals jammer dat er gezegd wordt dat ik hem vanavond terug in bed zou nemen. Dit is echt niet het geval, maar er zal wel een en ander vast gelegd moeten worden en geregeld. Ik hoop dat we snel onze eigen weg kunnen gaan, spullen kunnen verdelen en het huis leeg. Netjes afsluiten is wel zo eerlijk tegenover de kids. Dat hij zich als een eikel gedraagt wil niet zeggen dat ik dat moet doen. Tot dat niveau wil ik me niet gaan verlagen (ok, gisterenavond was ook niet echt volwassen, maar is voor mij wel een hoop duidelijk geworden).

Sababber schreef:gaat ie lekker?
TS had maar even abortus moeten plegen? Zou geen stabiele financiële situatie hebben? Een en al mosterd na de maaltijd.
Ts wat een nare periode heb je gehad.. Maar zet je schouders er onder, ik zou die man idd links laten liggen. Als er niks is met die vrouw, waarom moet hij er dan zo geheimzinnig over doen?
Kan je terug naar je vader met je kinderen? is er een optie om iig onderdak te vinden zonder die kwal?
Hoe zit het met zijn kinderen? Wonen die bij zijn ex? Zitten die hier ook nog tussen?..
Cheyenne26 schreef:Uhm nee, ik werk al 4 jaar in de gehandicaptenzorg. Weliswaar wat minder dan voorheen, maar zit absoluut niet vast aan hem, als alleen onze dochter.
en volgens mij is TS er ook anders over gaan denken toch? Dan is het al helemaal fijn!
KoudbloedKim schreef:Wat ik wél vind, is dat jij verplicht bent naar je kinderen toe om ze een zo goed en stabiel mogelijk leven te geven.
Met een liefhebbende vader óf zonder vader, maar niet met een vader die totaal geen respect heeft voor de moeder van zijn kind(eren).
KoudbloedKim schreef:@Amies100: Ik kwam eerder ook al een berichtje van je tegen en wil je vragen dit niet op jezelf te betrekken.
Ik zal NOOIT iemand adviseren om abortus te laten plegen, ben er zelf ook fel op tegen.
Leg me geen woorden in de mond die ik niet gebruik.