Welkom in mijn leed.....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 10:59

gaat ie lekker?
TS had maar even abortus moeten plegen? Zou geen stabiele financiële situatie hebben? Een en al mosterd na de maaltijd.

Ts wat een nare periode heb je gehad.. Maar zet je schouders er onder, ik zou die man idd links laten liggen. Als er niks is met die vrouw, waarom moet hij er dan zo geheimzinnig over doen?

Kan je terug naar je vader met je kinderen? is er een optie om iig onderdak te vinden zonder die kwal?

Hoe zit het met zijn kinderen? Wonen die bij zijn ex? Zitten die hier ook nog tussen?..

nelis

Re: Welkom in mijn leed.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 11:06

Je verdient een schop onder je kont... en zou je verantwoording moeten nemen naar je kinderen.

Wat een zelfmedelijden, kom op zeg.. je laat je na 3 weken meteen zwanger maken en nu ga je zitten zeuren over je "leed"

Schaam je. pak je spullen word volwassen en zorg voor je kinderen ipv hysterisch langs huizen te gaan en online om advies te vragen.

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 11:10

KoudbloedKim schreef:
Arme kinderen... :(:)

Ik snap niet dat je zo over je heen laat lopen en misbruik laten maken door een ander, laat staan je partner.
Mocht mijn vriend 'rust nodig hebben' en ik vond hem bij een andere vrouw nadat hij zei dat hij naar familie ging, hoefde ik hem nooit weer te zien.
Zelfs al was er echt niks gebeurd, het feit dat hij tegen me liegt over zoiets, zou reden genoeg zijn.

En je laatste kindje, je zegt zelf "zwanger na 1x onveilig"... dacht je dat je van de eerste keer onveilige seks niet zwanger kon raken.
Ik ben misschien hard, maar vind echt dat je hier je verantwoordelijkheid had moeten nemen en eerst had moeten zorgen dat je je leven en dat van je zoontje weer op de rails had moeten zetten voor je aan zo'n wondertje zou beginnen.

Ik wens je heel veel succes, denk aan je kinderen, zorg eerst dat je zelf weer gelukkig en stabiel wordt en ga dán pas weer daten.
En niet met de eerste de beste die jou aandacht geeft.

Ik vind dit wel ver gaan.... ts heeft aangegeven dat ze niet makkelijk kinderen kan krijgen dus ze is er ook niet vanuit gegaan dat ze zwanger zou worden....
Maar waarom daarop terug blijven komen?? Dat is nu helemaal het probleem niet van TS, die kinderen zijn er nu eenmaal en ze heeft er nooit spijt van gehad.
Ze vraagt hulp voor de situatie nu..... Lekker makkelijk oordelen kunnen jullie allemaal.....

jiperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 11:14

Ik maak me zorgen om het feit dat je nog afvraagt wat je moet doen , zorg dat je je leven weer op het juiste pad krijgt en voorlopig zonder vent lijkt mij het enige juiste

Cheyenne26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 11:26

Koudbloedkim: ja dat was wel wat ik dacht. Naïef? Misschien. Maar na zoveel jaren zkh en na mijn zoontje ook onveilig seks met zijn vader was dit wel het laatste wat ik had verwacht. Vandaar ook mijn stellige keuze dat dit kindje mocht blijven. Dit was echt een wondertje.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 11:43

Cheyenne26 schreef:
Gypsy: nee ik gebruik hem niet om bij mijn vader weg te kunnen. We hebben nu al dik een jaar een huis samen. Met genoeg slaapkamers zodat zijn kinderen ook een eigen slaapkamer hebben. En dat is wat het zo moeilijk maakt. Als ik zie hoe gek mijn zoontje met hem is en hij met hem en ik met zijn kinderen. En het is echt niet alleen maar negatief geweest. We hebben ook een hele goeie en leuke tijd gehad. Ik heb met een goede vriend van hem gesproken en die zegt dat het onzekerheid is en doordat hij zelf bedrogen is door de moeder van zijn kinderen ook echt een klote tijd achter de rug heeft. Ik kon dus ook wel begrijpen waar het vandaan kwam. En we waren bezig de goede hulp hierbij te zoeken. Maar dit, ik weet niet of ik dit achter me kan laten. En als ik dat niet kan, dan wordt het er ook niet beter op.

Nee, hij werkt en jij zit thuis om de kinderen op te voeden. Het is dus zijn huis, want als jullie uit elkaar gaan kan jij het niet in je eentje betalen. Je bent dus bij je vader weggegaan om jezelf in een afhankelijke positie te plaatsen. Dat weet je man, zulke kerels weten heel goed hoe ze jou in een situatie moeten brengen waarin je niet zomaar je biezen kan pakken en vertrekken, zodat je naar verloop van tijd steeds meer en meer slikt.

Oftewel, ga zorgen dat je niet meer afhankelijk van hem bent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 11:48

@Amies100: Ik kwam eerder ook al een berichtje van je tegen en wil je vragen dit niet op jezelf te betrekken.
Ik zal NOOIT iemand adviseren om abortus te laten plegen, ben er zelf ook fel op tegen.
Leg me geen woorden in de mond die ik niet gebruik.

@TS, ik vind dat inderdaad naïef. :j
Maar dat doet er eigenlijk niet meer toe, het kindje is er nu eenmaal en ik vind dat elk levend wezentje, hoe klein ook, recht heeft op een leven.
Wat ik wél vind, is dat jij verplicht bent naar je kinderen toe om ze een zo goed en stabiel mogelijk leven te geven.
Met een liefhebbende vader óf zonder vader, maar niet met een vader die totaal geen respect heeft voor de moeder van zijn kind(eren).
Op het moment dat jij zwanger bent, draait de wereld niet meer alleen om jou, maar staat jouw wondertje op nummer 1.

Wat RaafSmits zegt klopt ook.
De precieze bewoording weet ik niet meer, maar er is een 'type' vrouw dat zich telkens weer aangetrokken voelt tot verkeerde mannen.
En zo'n vrouw was ik zelf ook, want ik vond dat ik niet beter verdiende en ik was er van overtuigd dat de goede mannen mij ook totaal niet zagen staan.
Totdat ik mijn huidige vriend (verloofde) tegenkwam en zag hoe het ook kon zijn!
Hoe het is als iemand je met respect behandeld en je liefde geeft zonder er iets voor terug te verwachten.

Dat verdien jij ook, je moet er alleen nog even zelf in gaan geloven. :j
Doe het voor je kinderen.

Cheyenne26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 12:00

Het is hard wat hier wordt gezegd, maar dit wist ik van te voren. Soms heb je even die harde schoppen nodig om sterker te worden. Om weer tot zinnen te komen. Was ik gisteren stom bezig? Ja dat was ik. Ik heb misschien niet zo goed een titel gekozen, ben er ook helemaal niet goed in. Wil ik medelijden? Nee. Vrienden geven die genoeg. Vannacht had ik wel degelijk zelfmedelijden, je zit in een rollercoaster van gevoelens. Ga ik het alleen redden? Ja tuurlijk, het zal soms niet makkelijk zijn, maar gaandeweg zal het makkelijker worden. Heb ik behoefte aan een nieuwe relatie? Absoluut niet, heb mijn portie wel gehad.
Afstand nemen, tja het is en blijft zijn dochter. En ik kan een grote wrok gaan koesteren maar dan komen we er niet uit. Nogmaals jammer dat er gezegd wordt dat ik hem vanavond terug in bed zou nemen. Dit is echt niet het geval, maar er zal wel een en ander vast gelegd moeten worden en geregeld. Ik hoop dat we snel onze eigen weg kunnen gaan, spullen kunnen verdelen en het huis leeg. Netjes afsluiten is wel zo eerlijk tegenover de kids. Dat hij zich als een eikel gedraagt wil niet zeggen dat ik dat moet doen. Tot dat niveau wil ik me niet gaan verlagen (ok, gisterenavond was ook niet echt volwassen, maar is voor mij wel een hoop duidelijk geworden).

Brilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 12:01

Ik raad je aan, vent te dumpen, (sowiezo als hij wel borderliner/alcolist is, valt daar niet een veilig gezinsleven mee te delen)
Voor jezelf en je kinderen kiezen. Zelf ook in therapie gaan, zodat je beter in het leven staat en beter voor je kinderen en jezelf kunt kiezen. En ook alleen met je kinderen kun je gelukkig zijn.

Cheyenne26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 12:03

Gypsy schreef:
Cheyenne26 schreef:
Gypsy: nee ik gebruik hem niet om bij mijn vader weg te kunnen. We hebben nu al dik een jaar een huis samen. Met genoeg slaapkamers zodat zijn kinderen ook een eigen slaapkamer hebben. En dat is wat het zo moeilijk maakt. Als ik zie hoe gek mijn zoontje met hem is en hij met hem en ik met zijn kinderen. En het is echt niet alleen maar negatief geweest. We hebben ook een hele goeie en leuke tijd gehad. Ik heb met een goede vriend van hem gesproken en die zegt dat het onzekerheid is en doordat hij zelf bedrogen is door de moeder van zijn kinderen ook echt een klote tijd achter de rug heeft. Ik kon dus ook wel begrijpen waar het vandaan kwam. En we waren bezig de goede hulp hierbij te zoeken. Maar dit, ik weet niet of ik dit achter me kan laten. En als ik dat niet kan, dan wordt het er ook niet beter op.

Nee, hij werkt en jij zit thuis om de kinderen op te voeden. Het is dus zijn huis, want als jullie uit elkaar gaan kan jij het niet in je eentje betalen. Je bent dus bij je vader weggegaan om jezelf in een afhankelijke positie te plaatsen. Dat weet je man, zulke kerels weten heel goed hoe ze jou in een situatie moeten brengen waarin je niet zomaar je biezen kan pakken en vertrekken, zodat je naar verloop van tijd steeds meer en meer slikt.

Oftewel, ga zorgen dat je niet meer afhankelijk van hem bent.

Uhm nee, ik werk al 4 jaar in de gehandicaptenzorg. Weliswaar wat minder dan voorheen, maar zit absoluut niet vast aan hem, als alleen onze dochter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 12:05

Cheyenne26 schreef:
Het is hard wat hier wordt gezegd, maar dit wist ik van te voren. Soms heb je even die harde schoppen nodig om sterker te worden. Om weer tot zinnen te komen. Was ik gisteren stom bezig? Ja dat was ik. Ik heb misschien niet zo goed een titel gekozen, ben er ook helemaal niet goed in. Wil ik medelijden? Nee. Vrienden geven die genoeg. Vannacht had ik wel degelijk zelfmedelijden, je zit in een rollercoaster van gevoelens. Ga ik het alleen redden? Ja tuurlijk, het zal soms niet makkelijk zijn, maar gaandeweg zal het makkelijker worden. Heb ik behoefte aan een nieuwe relatie? Absoluut niet, heb mijn portie wel gehad.
Afstand nemen, tja het is en blijft zijn dochter. En ik kan een grote wrok gaan koesteren maar dan komen we er niet uit. Nogmaals jammer dat er gezegd wordt dat ik hem vanavond terug in bed zou nemen. Dit is echt niet het geval, maar er zal wel een en ander vast gelegd moeten worden en geregeld. Ik hoop dat we snel onze eigen weg kunnen gaan, spullen kunnen verdelen en het huis leeg. Netjes afsluiten is wel zo eerlijk tegenover de kids. Dat hij zich als een eikel gedraagt wil niet zeggen dat ik dat moet doen. Tot dat niveau wil ik me niet gaan verlagen (ok, gisterenavond was ook niet echt volwassen, maar is voor mij wel een hoop duidelijk geworden).
Als je met het dikgedrukte op mijn reactie doelt, dat was sarcastisch bedoeld. :j

Ik vind je ook zeker niet zwak of dom, en ik denk dat er maar weinig mensen zijn die dat wel vinden.
Wel denk ik dat je hulp nodig hebt in het maken van keuzes die in jouw voordeel en in het voordeel van je kinderen zijn.
Niemand zegt dat je je kindje weg moet houden bij je vriend, maar het zou niet slim zijn om hem terug te nemen na alle leugens en het bedrog.
Ik denk dat je dat nu zelf ook wel in ziet, sowieso ziet de wereld er s'avonds compleet anders uit dan overdag.

Sterkte en succes!!

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 12:16

Vol verbazing ben ik dit topic aan het lezen en dan met name de reacties. TS wordt afgeschilderd als een of andere softie die niet voor zichzelf kan opkomen. Me dunkt dat ze dat toch wel heeft laten zien door bij vader zoon weg te gaan toen die wat losse handjes begon te krijgen. Hoeveel vrouwen blijven toch bij zo'n man? En ja ook sterke vrouwen, als je mag spreken van sterk/zwak. Alsof geen van allen hier ooit een verkeerde keuze maakt. Of wie weet worden jullie ook wel bedonderd door jullie partner of bedonderen jullie je partner. Ik zeg niet dat het zou is, maar het zou zomaar kunnen.

Ts, succes en sterkte vanavond. Ik denk dat je zelf heel goed weet wat je wil voor je kinderen en jezelf. Je hebt helemaal gelijk dat je beter op "goede" voet uit elkaar kunt gaan dan met een vechtscheiding. Probeer in het belang van de kinderen te denken, jullie allebei. Wat de uitkomst dan ook moge zijn.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 12:20

Sababber schreef:
gaat ie lekker?
TS had maar even abortus moeten plegen? Zou geen stabiele financiële situatie hebben? Een en al mosterd na de maaltijd.

Ts wat een nare periode heb je gehad.. Maar zet je schouders er onder, ik zou die man idd links laten liggen. Als er niks is met die vrouw, waarom moet hij er dan zo geheimzinnig over doen?

Kan je terug naar je vader met je kinderen? is er een optie om iig onderdak te vinden zonder die kwal?

Hoe zit het met zijn kinderen? Wonen die bij zijn ex? Zitten die hier ook nog tussen?..

Doel je op mij omdat ik de ideale situatie voor het krijgen van een kind omschreef en daarbij een stabiele financiële situatie noemde? Want in dat geval zal ik nu even duidelijk maken dat ik op geen enkele manier probeerde te zeggen dat TS geen goede financiële situatie heeft.

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 12:23

Ts heeft niets aan medelijden.

En grappig, want je kan ook niet weten hoeveel dames in een soort gelijke situatie hebben gezeten. Ik namelijk wel en daarom weet ik dat zo iemand niet gaat veranderen ;) dat is niet iets wat je wilt als je twee kinderen hebt :(:)

vuurneon

Ik vind het ook heel belangrijk dat de vader ook echt de vader moet blijven :j (indien het veilig is uiteraard). Kind hoeft niet bij de vader weg worden gehouden; blijft papa immers.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Cheyenne26 schreef:
Uhm nee, ik werk al 4 jaar in de gehandicaptenzorg. Weliswaar wat minder dan voorheen, maar zit absoluut niet vast aan hem, als alleen onze dochter.

Super dat is hartstikke goed! Geloof me dit scheelt de helft. :j
De mogelijkheid is er dus om een eigen plekje te zoeken. Dat scheelt al weer een hele drempel.
Dan nu rustig nadenken, wat wil je, en hoe? Sterkte!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 12:25

Ik vind de reacties eigenlijk wel goed! :j en volgens mij is TS er ook anders over gaan denken toch? Dan is het al helemaal fijn!

Na 3 weken zwanger worden en ervoor gaan is echt TE naief voor woorden! Laat je dat geen 2e keer overkomen aub! Maar ik denk dat je hier wel van geleerd hebt!

Leer van je fouten en probeer er het beste van te maken!

Hooelijk komen jullie eruit!

Oow ja en over het niet meekrijgen van je kinderen...

Ik ken een situatie waarbij een moeder haar kind (paar maanden oud) op de arm had terwijl ze onder schot werd gehouden, toen dat kind kon praten/meer besef kreeg, vroeg hij waarom papa dit deed!
Laatst bijgewerkt door _KiMbErLeY_ op 03-06-15 12:28, in het totaal 1 keer bewerkt

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 12:26

Ik kan alleen maar zeggen dat je op moet passen met je kids.. ze krijgen zoveel mee.. ookal maak je geen ruzie waar ze bij zijn, die voelen haarfijn aan dat er wat speelt.

Zorg dat je aan je eigen kan werken, laat die mannen even voor wat het is en denk aan jezelf maar vooral aan de kinderen, dit zal uiteindelijk helemaal mis lopen.

Cheyenne26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 12:33

Koudbloedkim: er waren er al meer voor je geweest. Geen persoonlijke aanval. En gelukkig heb ik hulp achter de hand. Maar echt, voor mij voorlopig geen vent. Ik dacht dat ik een ander soort man gevonden had. Zoveel liefde heb ik nog niet ervaren, maar uiteindelijk komen de kleine dingen naar boven en dat worden steeds grotere problemen en wordt van kwaad naar erger en dit is het dieptepunt. We waren al samen hulp aan het regelen, maar komt dus te laat. We hebben het te lang aan laten modderen en daar ben ik natuurlijk net zo schuldig in. Maar goed, vanavond ga ik een goede stap in de toekomst zetten en dat is het geluk voor mijn kids en mij. En wat de verdere toekomst brengt, tijd zal het leren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 12:36

Zet hem op. :j

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 12:38

Joh TS als jij over een half jaar een geweldige vent tegen komt die je op handen draagt en je oud mee wilt worden dan moet je er voor gaan. Ook daar ben je niemand verantwoording over verschuldigd.

Je kan niet in de toekomst kijken.

Als het goed is leer je van dit soort dingen, dus het zal je hopelijk ook niet snel een tweede keer overkomen.

En voor nu , kies voor jezelf en je kindjes. Gas er op!

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 12:57

TS het heeft je niet meegezeten de afgelopen jaren :(:)

Je hebt 2 mooie kinderen, wees er zuinig op en wees ook lief voor jezelf!
Laat je dit niet aandoen door een loser maar neem je eigen leven weer zelf in de hand en maak er wat moois van :j

Oftewel, schup die kerel uit je leven _-:( :P }:)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 13:33

KoudbloedKim schreef:
Wat ik wél vind, is dat jij verplicht bent naar je kinderen toe om ze een zo goed en stabiel mogelijk leven te geven.
Met een liefhebbende vader óf zonder vader, maar niet met een vader die totaal geen respect heeft voor de moeder van zijn kind(eren).

Dat hij niet eerlijk is naar zijn partner wil niet zeggen dat hij een slechte vader heeft.
De kinderen hebben te allen tijde recht op hun vader en mogen nooit zonder vader komen.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 13:37

Pff, nouja nooit zonder vader, zijn gewoontes wil je toch niet overbrengen naar je kinderen. :r

Maar een omgangsregeling is meestal wel fijn voor de kinderen als ze klein zijn.

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 13:39

KoudbloedKim schreef:
@Amies100: Ik kwam eerder ook al een berichtje van je tegen en wil je vragen dit niet op jezelf te betrekken.
Ik zal NOOIT iemand adviseren om abortus te laten plegen, ben er zelf ook fel op tegen.
Leg me geen woorden in de mond die ik niet gebruik.

Ik heb geen woord gerept over abortus in mijn reactie dus ik denk dat je je zelf woorden in de mond legt :+
Ik doelde oa op de opmerkingen: Arme kinderen....
Jij kunt niet aan de hand van een kort verhaal hier baseren dat het arme kinderen zijn, jij suggereert zo in mijn optiek dat de TS niet goed voor haar kinderen zorgt. En dat vind ik niet kunnen.

En waarom betrek ik dit op mijzelf?? Ik ben bewust kinderloos en heb totaal geen kinderwens...