Spinnenangst!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LoveGlove

Re: Spinnenangst!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-15 15:55

haha dat heb ik ook. Ze mogen gerust mijn kamer in maar je moet stilzitten en in een hoekje zitten waar ik er niet bang voor hoef te zijn. Dus niet recht boven mijn bed ofzo. Anders gaan ze weg

Maaike02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 17:00

Bij mij, waar ze ook zitten, ik wéét gewoon dat als mijn vader niet thuis is dat ze binnen 5 seconde dood zijn en doorgespoeld :brr: mijn kat en spinnen speelde vroeger altijd (mijn kat met hun dus :D ) en daarna: boem klap dood. Oh wat was ik blij met haar op die momenten _/-\o_ helaas is ze volwassen geworden en al zet ik haar voor een spin neer DOET ZE NIETS MEER |(

Ik zit nu trouwens niet meer met mn voeten op de grond :') bang dat ze op mijn voeten door mijn broekspijp klimmen

Edit: ik voel je de hele tijd iets kriebelen in mijn broek! |(

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-15 17:24

handig

Ik heb net spin nummer 5 aangetroffen in de keuken. Kleine trilspin maar evengoed. HET IS EEN SPIN!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 22:27

laughterline schreef:
Wat ik trouwens al super lang doe (ruim 10 jaar) elke avond voordat ik m'n bed in stap, wapper ik met de lakens en kijk eronder. Ooit als kind kwamen we terug van vakantie en ik wilde in bed, dus gooi de lakens aan de kant. Komt er echt een huuuge fatty spin onderuit! Nooit meer vergeten en check dit dus elke avond weer opnieuw :')

Hier nog een die het doet :=
Maar dat omdat er eens een bij, hommel onder de lakens van mn broer lag. Ik sliep bij hem op de kamer en ineens zegt ie: 'ik voel wat wolligs bij mijn teen'.. licht aan, deken omhoog..

Ik stond drie seconden later krijsend en trillend op de trap :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 22:29

drawerlover schreef:
handig

Ik heb net spin nummer 5 aangetroffen in de keuken. Kleine trilspin maar evengoed. HET IS EEN SPIN!!

Wat is een trilspin eigelijk? :P
*Is google aan het omzeilen ivm de afbeeldingen..*

Blegh!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 23:31

Ik dacht echt dat ik de enige was :+

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 07:22

trilspinnen en hooiwagens zijn de spinnen die je het meeste (binnen) ziet. dun lichaampje en hele dunne stwlten van een poten

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 07:34

Gister grote dikke spin bij de trap.. Op een witte muur. Brr. Gaat dat mormel nog lopen ook! Ja dan is het helaas pindakaas maat dan roep ik mams om spin te doden... De spin in het hoekje mocht wel blijven :')

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 11:46

Ik was een keer bij iemand thuis, jas netjes aan de kapstok opgehangen, later weer aangedaan want we gingen even naar buiten. Toen ik mijn jas weer uit deed zat er een hele dikke, harige spin mídden op de rug van mijn jas (aan de binnekant!). Ik heb mijn jas in paniek neergegooid. Mijn angst voor spinnen is al extreem, maar dit was een ontmoeting van veel te dichtbij. Die heeft dus al die tijd daar gezeten. %)
Anderen hebben toen mijn hele trui en jas binnenste buiten moeten keren om te controleren.

Dat met de lakens wapperen ken ik ook. En ik droom soms van een soort spinnen apocalyps (waarna ik wakker schrik en binnen 0,1 seconde naast mijn bed sta en het licht aan doe).

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 20:31

jup de volgende spin is weer mijn kamer binnengedrongen :(
Deze is heel klein gelukkig

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 22:45

drawerlover schreef:
jup de volgende spin is weer mijn kamer binnengedrongen :(
Deze is heel klein gelukkig

(kindsoldaatje)

ik zou niet gaan slapen.
deze lijkt lief en schattig, maar heb je z'n tanden wel gezien?
hij zit ze nu stilletjes in een hoekje bij te vijlen :j

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 22:51

_O-

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-15 14:20

hahah geweldig _O-

Ik moest heel goed kijken om hem te ontdekken dus....

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-15 17:57

Oké dit is komisch. Ik heb een inloopkast waar al mijn kleren hangen. Daar zitten Dus echt nooit spinnen. Ik doe de kast open en wat zit daar 20 cm van me af? Juist Ja, een spin _O-

Ik schrok me echt helemaal dood en daarna schoot ik in de lach

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-15 13:49

Er zit een hooiwagen in ons zwembad. Lekker zeg :r :brr:

xhoppa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 23:55

Thuis ben ik als de dood voor spinnen. Op de een of andere manier niet allemaal en stal vind ik ze niet eng :+

Ik heb soms als ik mijn kamer in wil lopen of uit dat er naast mijn deur een spin zit. Laats heb ik een kwartier staan roepen naar beneden of er iemand zo snel mogelijk wou komen. Als ik mijn mobiel heb bel ik naar beneden vanaf de andere kant van mijn kamer

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-15 22:38

xhoppa schreef:
Thuis ben ik als de dood voor spinnen. Op de een of andere manier niet allemaal en stal vind ik ze niet eng :+

Ik heb soms als ik mijn kamer in wil lopen of uit dat er naast mijn deur een spin zit. Laats heb ik een kwartier staan roepen naar beneden of er iemand zo snel mogelijk wou komen. Als ik mijn mobiel heb bel ik naar beneden vanaf de andere kant van mijn kamer

Dat heb ik ook gehad. Maar zo bang ben ik niet meer ik heb me dat een beetje afgeleerd

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 22:45

:=
Ik had laatst 'achtervolgde' een spin mij.. Nou die hele spinnenangst was natuurlijk weer terug. Alleen als ze stil zitten vind ik het niet erg.. -O-

En ik werd gestoken door iets, geen idee wat, ik voelde een heel klein prikje en veegde met mijn hand de 'pijn weg'.. Zit daar een of ander raar beest die niet los wilde laten, dus als een gek weg proberen te slaan/'vegen' half in paniek.. Nou nu iedere keer als er een vlieg bij mijn hoofd komt, ik word helemaal gek :\

Terwijl ik normaal geen probleem had.. Tot dat beest 'in mijn hoofd vast zat'..

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-15 22:47

heb je iets van een bultje ofzo?? Wat op een muggenbult lijkt?? Want dan heb je de kans dat het een kruisspin was want die kunnen bijten. Zo ja het is geen ramp maar er zijn mensen die allergisch zijn voor deze stof dus dan zou ik voor de zekerheid naar de dokter gaan +:)+

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 22:51

Nee die heb en had ik niet.. En het was een dikke vlieg achtige, want het zoemde als een gek om mijn oren.. Daarom word ik nu zo gek als er een vlieg om mijn oren zoemt..

De prik was niet erg, die deed geen pijn.. Je voelde hem wel maar erg licht.. Maar toen die 'vast' zat, nou dat vind ik niet zo heel leuk. En een daas zal het ook niet geweest zijn, want iedereen die gestoken word roept keihard auw.. Ook de kerels die tegen pijn kunnen :=

NynkeMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 23:04

laatst sliep ik met 2 vriendinnen in een tenthuis op vlieland, loopt er om half 5 een spin over de muur achter mijn hoofd.. helemaal bang dus ik volg m met de zaklamp op mn telefoon, beest ging de goede kant op; ver van mij weg. ineens denkt dat beest he ik ga de andere kant weer op. nog nooit ben ik zo snel uit bed gekomen zo vroeg. naar de andere kant gerend en heb m vermoord met een slipper. no way dat ik dat beest laat zitten...
hele kleine spinnetjes vind ik niet zo erg.. heb eens gehad dat ik naar school zou fietsen en toen door het steegje naast mijn huis fietste, zat er ineens een hele dikke spin in zn web.. en die zat toen dus niet meer in zn web maar in mijn gezicht :;(

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 23:12

Iewl.. Dat vind ik zo goor. Als k spinnenweb aanraak krijg ik altijd een statische schok door mijn lijf waardoor ik dus heel raar doe :')

Vind dat zo'n vies gevoel..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 23:36

Ik doe geen spinnen dood, vind ze veel te nuttig. Er 1 aanraken zal ik nooit doen, maar ik verkramp toch al minder als er eentje in mijn buurt zit.
Onlangs zat er een grote in mijn bad, dus besloot ik de douche maar te gebruiken en de spin in het bad te laten zitten. Er zat helaas ook nog eentje in een hoekje in de douchecabine, heb dus samen met een spin onder de douche gestaan. Zowel de spin als ik hebben het overleefd.
De laatste keer dat ik de boel bijeen gilde om een spin is al meer als 15 jaar geleden. Collega's hadden een mega grote spin op de kamer van een bejaarde pt gezien en ze vertellen hierover terwijl we die bejaarde op de wc helpen. Plots voel ik beweging bovenop mijne voet, ik gil, mijne collega slaat wit uit en de bejaarde dame vraagt of ik gek geworden ben. Het belletje van mevr was los gekomen en hing boven mijn voet te wiebelen. 8)7

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 23:42

Spinnen waar ik moeite mee heb zijn kruisspinnen. Deze kunnen bijten (ik wil jullie niet bang maken want zoveel pijn doet het niet, eigenlijk gewoon niet) en dat heb ik gewoon liever niet -O-

Ik vind hooiwagens, die kleine zwarte, die gele -ik noem het bananenspinnen :')- en verder kleintjes niet erg.
Vogelspinnen vind ik onwijs gaaf en ook niet eng, maar die kruisspinnen, grote huisspinnen en die oranje achtige (weet de naam niet) met licht en groot lichaam sla ik zonder na te denken met een krant dood. Al zou ik hem het liefst laten lopen, ik kan dat niet. :') :brr:

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 23:47

En ik heb een keer een nachtmerrie gehad dat ik door een spinnenweb liep en er een enoooorm dikke kruisspin in mijn neus kroop. Toen werd ik wakker :oo :=

Ik ben verder helemaal niet bang voor spinnen 8)7