Charlie Charlie challenge

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 20:26

Nico_lette schreef:
PureSG schreef:
Ik vind het maar eng. Het doet me erg veel denken aan een Ouija bord.
Het lijkt me gevaarlijk, ik weet niet. Ik zal er in ieder geval zelf nooit aan beginnen.

Een Ouija bord is zwaar gevaarlijk. Komen de raarste verhalen achter weg.

Klopt, zo'n bord kan hard aankomen als iemand hem naar je hoofd gooit :')

Buiten dat, is er uiteraard niets aan de hand en is het de mensch zelf die met zichzelf spreekt. Ook gezellig hoor :D

Toch altijd wel komisch hoe mensen elkaar al decennia lang gek maken met verhalen. Blijkbaar zit er iets in de mens dat wij er interesse in hebben en toch bang zijn voor het 'onbekende'. Daarom doen die paranormale films het ook altijd zo goed :D
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 27-05-15 20:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 20:27

GH: dat vind ik ook zo 'eng' aan die dingen.
Niets oproepen of het nou kan of niet (ik ben er v overtuigd dat het kan). Is eerder gevaarlijk dan goed voor je...

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 20:29

Loes1996 schreef:
Niets oproepen of het nou kan of niet (ik ben er v overtuigd dat het kan). Is eerder gevaarlijk dan goed voor je...

Grotendeels mee eens :j

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 20:29

Ooit eens geesten oproepen................NOOIT MEER!

Alle lampen sprongen uit, glazen vlogen van tafel..........de hele nacht in het donker op bed gezeten wachten totdat het dag was.......... Nooit meer!!

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 20:30

Dimple schreef:

Alle lampen sprongen uit, glazen vlogen van tafel..........de hele nacht in het donker op bed gezeten wachten totdat het dag was.......... Nooit meer!!

Gatver!
Ben je daar nog goed uitgekomen? :(:)

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 20:30

Juliette61 schreef:
Loes1996 schreef:

Grotendeels mee eens :j

ben ik wel benieuwd : welk gedeelte niet? :)

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 20:31

Ik geloof wel in geesten, of in iedergeval in iets.
Maar ik ga niet meedoen aan zulke gekke spelletjes hoor, kan niets goeds van komen

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 20:33

Citaat:
ik ben er v overtuigd dat het kan

Daarmee :j
Ik geloof niet in geesten, maar wil er niet mee spotten.
Ik denk bijvoorbeeld dat de meeste klasgenoten me niet voor een rot opmerking voor mijn hoofd meppen, maar doe er wel een beetje voorzichtig mee :j
Laatst bijgewerkt door Juliette61 op 27-05-15 20:34, in het totaal 2 keer bewerkt

Fearlien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 20:33

Wij deden ook ooit aan flesje draaien, 12 u s'nachts.
Om het kort te houden: Er vielen op huns dingenop de grond en licht ging knipperen. Alleen toen viel ik in slaap.. :Y) Hoorde van mijn vriendinnen dat ze ook een schim zagen en dat de kat opeens een minuut ofso heel erg jammerde.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 20:35

Dimple schreef:

Moet je ook niet klagen, hoefde je verdorie niet eens de glazen af te wassen :D heb je de geest wel vriendelijk bedankt daarvoor? :D

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 20:35

Fearlien schreef:
Wij deden ook ooit aan flesje draaien, 12 u s'nachts.
Om het kort te houden: Er vielen op huns dingenop de grond en licht ging knipperen. Alleen toen viel ik in slaap.. :Y) Hoorde van mijn vriendinnen dat ze ook een schim zagen en dat de kat opeens een minuut ofso heel erg jammerde.

:brr:
Hoe kan je in zo'n situatie in slaap vallen vraag ik me dan af! _O-

Fearlien

Re: Charlie Charlie challenge

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 20:38

Ik heb geen flauw idee, was helemaal hyper eerst en ze zeiden dat ik opeens neerviel, ze dachten eerst dat ik flauwgevallen was.

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 20:38

Juliette61 schreef:
Citaat:
ik ben er v overtuigd dat het kan

Daarmee :j
Ik geloof niet in geesten, maar wil er niet mee spotten.
Ik denk bijvoorbeeld dat de meeste klasgenoten me niet voor een rot opmerking voor mijn hoofd meppen, maar doe er wel een beetje voorzichtig mee :j

helder dankjewel!:D

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 20:40

Fearlien schreef:
Ik heb geen flauw idee, was helemaal hyper eerst en ze zeiden dat ik opeens neerviel, ze dachten eerst dat ik flauwgevallen was.

Dat gebeurd mij nou echt nooit op momenten dat ik het wil.....:\

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 20:41

Juliette61 schreef:
Dimple schreef:

Gatver!

Flinke klap aan over gehouden. Ben nog steeds zo maf als een mandje :D

Zonder gein........ik vond het doodeng en had dit nooit verwacht. Was geen sch ijtebroek vroeger, maar hier was ik erg van onder de indruk. Was met schoolkamp, die andere meiden totaal over de pis :=

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 20:41

ik heb gehoord dat Charlie Charlie verder niet gevaarlijk is..

lora22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 20:43

melanie0906 schreef:
ik heb gehoord dat Charlie Charlie verder niet gevaarlijk is..

Dat zelf is niet gevaarlijk maar je eigen gedachten kunnen gevaarlijk worden..

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 20:43

vuurneon schreef:
Dimple schreef:

Moet je ook niet klagen, hoefde je verdorie niet eens de glazen af te wassen :D heb je de geest wel vriendelijk bedankt daarvoor? :D

_O- _O-
Gek!

Ik weet tot op heden nog steeds dat het een vrouw uit Geldenkirchen Duitsland was. Had de oorlog meegemaakt. 1 van de meiden rookte een sigaret en dat vond ze vervelend. Toen luisterde ze niet toen die vrouw zei dat ze hem uit moest maken.............toen ging alles raar doen. 8)7 %) =:)

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 20:44

Blijf er gewoon vanaf, ik denk dat het meer kwaad doet dan iets goed.
Net zoals zo'n bord of geesten oproepen.

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 20:45

Dimple schreef:
Dimple schreef:

Gatver!

Flinke klap aan over gehouden. Ben nog steeds zo maf als een mandje :D

Zonder gein........ik vond het doodeng en had dit nooit verwacht. Was geen sch ijtebroek vroeger, maar hier was ik erg van onder de indruk. Was met schoolkamp, die andere meiden totaal over de pis :=[/quote]

Lees net ook je andere post.
Nu weet ik zeker dat ik dat niet ga doen!
Hoe maaktje je contact als ik vragen mag?
Want als iemand dat ooit voorstelt..... :')

jahoorisgoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 20:48

Ik ga door dit topic niet kunnen slapen vannacht :\ Het is nog licht buiten en zelfs nu ben ik al doodsbang.

Ik weet niet of ik al die filmpjes op internet geloof, het is zo een hype dat er een flink aantal wel nep zullen zijn, puur om gewoon maar mee te doen aan de hype.
Ik weet ook niet of ik in geesten geloof, ik weet wel dat ik er doods en doodsbang voor ben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 20:49

Dimple schreef:
vuurneon schreef:

_O- _O-
Gek!

Ik weet tot op heden nog steeds dat het een vrouw uit Geldenkirchen Duitsland was. Had de oorlog meegemaakt. 1 van de meiden rookte een sigaret en dat vond ze vervelend. Toen luisterde ze niet toen die vrouw zei dat ze hem uit moest maken.............toen ging alles raar doen. 8)7 %) =:)

Weet je wat ik dan wel een hele lastige vraag vind? Stel het is iets dat alleen in je hoofd zit: hoe kan het dan zijn dat iedereen dat mee maakt? Dat ze allemaal hetzelfde horen? Dat maakt het wel heel lastig. :j

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 20:51

Juliette, dit was met een bord met het alfabet. Glaasje in het midden, allen vinger/hand op het glaasje.
Concentreren, juiste sfeer creeren (hé, ik wat toen stukken jonger hé, weet het niet meer precies :D alleen dat het doodeng was)

Je stelt vragen en ze kan zo woorden vormen doordat het glaasje gaat schuiven richting letters.

Als ik het zo lees zou je het gewoon niet geloven, maar ik was er echt bij. Doodeng.

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 20:52

Pfff.. wat een verhalen!
Ik ben bang haha.

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 20:52

Dimple schreef:
Juliette, dit was met een bord met het alfabet. Glaasje in het midden, allen vinger/hand op het glaasje.
Concentreren, juiste sfeer creeren (hé, ik wat toen stukken jonger hé, weet het niet meer precies :D alleen dat het doodeng was)

Je stelt vragen en ze kan zo woorden vormen doordat het glaasje gaat schuiven richting letters.

Als ik het zo lees zou je het gewoon niet geloven, maar ik was er echt bij. Doodeng.

Gatver :')
Dat zou ik voor geen goud doen!
Dat jullie dat durfde/wilde :')