Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Seltje schreef:Meelopen op OK: stage gedaan
Meelopen met ambulanciers: check
Meelopen op spoed: een jaar gewerkt.
Meelopen bij anatoom-patholoog: werk ik nu.
Meelopen in een chemisch labo: stage gedaan
Meelopen als leerkracht: stage gedaan
Ja ik heb mijn meeste doelen wel gehaald, heb ook heel bewust gestudeerd: bachelor Chemie, Bachelor Biomedische Laboratorium Technieken, bachelor Verpleegkunde en een bachelor leerkracht Secundair Onderwijs.
Wat ik nu nog graag zou doen zijn totaal anders: meelopen met een dierenarts en als groom meelopen met een ruiter op internationaal niveau.
)
xZiva_ schreef:ik denk dat je daarvoor bij de mannen moet zijn van de 'biks en bytes' actie
er zijn genoeg jongeren in de techniek, maar bokt bestaat vooral uit vrouwen, en die kiezen daar minder vaak voor
ikke schreef:Om heel eerlijk te zijn, ik word eigenlijk niet zo blij van jullie keuzes.
Er is niks mis met de keuzes van ieder afzonderlijk, maar als ik alles op een hoop gooi, zie ik wel een probleempje. Waar zijn al die techneuten tegenwoordig? Zijn de jonge mensen van nu dan echt niet meer geïnteresseerd in de techniek of zitten die mensen simpelweg niet op Bokt (dat kan natuurlijk ook).
Ik weet wel dat het imago van technische jobs niet zo best is, maar het is voor een groot deel ook wat je er zelf van maakt en waar je kans ziet binnen te komen.