Zo verpestte mama mn nikies.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:29

xCarpediem schreef:
Ik schrik best van sommige reacties moet ik eerlijk toegeven.

TS is 20 jaar en dus een volwassen vrouw, dan vind ik ook dat je op een volwassen manier met elkaar om moet gaan binnen een huishouden. Hier is het de normaalste zaak van de wereld dat we elkaars spullen heel houden en als er iets kapot gaat, dit wordt vervangen. Iets met normen en waarden.

Ik vind het niet gek dat TS hier ontzettend van baalt, het is een erg kinderachtige actie van haar moeder. Nu weet ik dat mijn moeder dit nooit zou doen, maar mocht ze het doen dan zou ik ook not amused zijn.

@TS, probeer er als je rustig bent even met je moeder over te praten. Met ruziën schiet je niets op.
Ik zou ze ook proberen schoon te maken met een sopje. :j

Hier ben ik het ook mee eens. Vind sommige reacties wel héel erg overdreven. Je dochter het huis uit schoppen omdat ze boos word dat haar schoenen door moeders zijn viesgemaakt? := Yeah right....

TS, kan je ze niet in een emmer koud water doen met een beetje wasmiddel? En eventueel voor de hardnekkige vlekken van dat spul gebruiken?

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-15 20:30

Niinatjuh schreef:
Gillbo schreef:
met een doekje smeer je het alleen maar uit. Ik zou echt een sopje pakken.
En jeetje het is niet leuk maar je schildert je moeder hier af als een of ander monster.
Alsof jij nog nooit iets stuk hebt gemaakt of hebt gegooid.
Ik vind jou zeer respectloos over je moeder, het gaat tenslotte maar over een paar schoenen.
Het is wel je moeder en niet een over andere troela in de studentenflat

En als ze zo duur zijn en je kan er niet eens een vlekje vanaf poetsen dan moet je je afvragen van wat voor een kwaliteit

Als het een vlekje was.. was het een ander verhaal, ze zijn zo ongeveer onder gebaggerd. Alsof er mee in een nat weiland is gelopen, t is echt niet normaal hoe vies.

Sopje erbij en poetsen, je bent 20 kom op zeg.
Beetje zelfstandigheid wordt wel verwacht op die leeftijd ipv je als een klein kind te gedragen en zo'n topic over je moeder te openen.

Neem aan dat je moeder verder wel een fijne moeder is?[/quote]

Ze is lief zoals ik eerder al benoemd heb hou ik van der maar vind dit gewoon een rot actie heb die dingen net een week. Mag je er dan de balen van hebben als iemand je spullen vernaggeld ?

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:31

Wat is iedereen hier toch weer braaf. Alsof iemand nooit wat laat staan of vergeet of iets fout doet. Nies niet te hard na 11 uur hoor, want dan verbreek je de regels van geluidsoverlast.. kan ik de politie bellen.

Dat is toch helemaal niet het punt? Tuurlijk moet moeder er wat van zeggen maar waarom zou je weet ik veel pak en beet €50-100 schoenen naar de filestijnen helpen alleen omdat ze in de woonkamer stonden (naast alle andere schoenen?) en dan de vriend van moeders doet er nog een schepje bovenop..

Je hebt gewoon respect voor elkaars eigendom.. als je vind dat TS had moeten praten met mams, dan had mams moeten praten met dochter.

Zeggen dat iemand maar het huis uit moet is ook lekker kort door de bocht: wie zegt dat ze daar de middelen voor heeft?
Zeggen dat je echt geen 21 jarige dochter in huis meer zou willen hebben als jij het was; is ook niet bepaald relevant. Niet iedereen is namelijk hetzelfde.

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-15 20:32

Ben bezig met een washandje zachtjes wrijven, ben bang dat ik er anders iets aan verpest.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:32

Niinatjuh schreef:
Ben bezig met een washandje zachtjes wrijven, ben bang dat ik er anders iets aan verpest.

Goede oplossing :)

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:32

Tja, als ik mijn spullen niet opruim (ook dure schoenen die ik zelf heb moeten betalen, zonder dat ik zakgeld of kleedgeld krijg) gooit mijn moeder ze gewoon in de prullenbak en kan ik ze er gewoon uitvissen. Natuurlijk vind ik dat niet leuk, maar dan haal ik ze eruit, maak ze schoon en maak en vereder geen probleem van. Volgende keer doe ik het niet meer ;)

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:33

Misschien wat vanish?

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:34

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:34

Mijn spullen zijn vroeger wel eens in de container beland omdat ik ze liet slingeren. Daar was echter wel al het een en ander aan waarschuwingen aan vooraf gegaan.

Dan leer je het wel, ik denk dat TS vanaf nu wel op haar spullen let! :P

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:36

Vjestagirl schreef:
Kahawa schreef:
Helemaal mee eens. En die reacties dat is typisch Bokt, men werd vroeger nog net niet een nachtje in de kelder opgesloten voor het pikken van een koekje als je dit soort topics leest..

Oh ja, op bokt mag je het altijd alleen maar met de TS eens zijn, en mag je zelf niet wat strenger opgevoed zijn en dat normaal vinden. Dan ben je direct een moraalridder, das waar ook. Dom van me dat ik dat vergeten ben 8)7 . Ik zal mezelf een nachtje opsluiten in de kelder hiervoor.

Valt me gewoon op bij Bokt.

Was aan de TS gericht, kan me namelijk goed voorstellen dat ze zich nogal verwonderd over de reacties.

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-15 20:36

Nogmaals als dat een vaste regel, die voor iedereen gold, dan zou ik hier zeker begrip voor hebben.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:37

Niinatjuh schreef:

Als je bij Google "nikes schoonmaken" intypt, krijg je zelfs per soort tips!
Misschien heb je daar iets aan?

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:37

ja natuurlijk mag je balen maar een topic openen en je moeder zo zwart maken in je OP vind ik wel een beetje sneu.
Succes met poetsen

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-15 20:39

Shirley schreef:
Niinatjuh schreef:

Als je bij Google "nikes schoonmaken" intypt, krijg je zelfs per soort tips!
Misschien heb je daar iets aan?

Ik lees bij heel veel dingen dat ze dan gaan doorlopen daar ben ik bang voor.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:40

Vjestagirl schreef:
Kahawa schreef:
Helemaal mee eens. En die reacties dat is typisch Bokt, men werd vroeger nog net niet een nachtje in de kelder opgesloten voor het pikken van een koekje als je dit soort topics leest..

Oh ja, op bokt mag je het altijd alleen maar met de TS eens zijn, en mag je zelf niet wat strenger opgevoed zijn en dat normaal vinden. Dan ben je direct een moraalridder, das waar ook. Dom van me dat ik dat vergeten ben 8)7 . Ik zal mezelf een nachtje opsluiten in de kelder hiervoor.

ik ga met je mee de kelder in :j

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-15 20:41

Gillbo schreef:
ja natuurlijk mag je balen maar een topic openen en je moeder zo zwart maken in je OP vind ik wel een beetje sneu.
Succes met poetsen

Ik maak mn moeder nergens zwart, ik vertel Hoe het is gegaan. Tsja dat ik dit misschien niet geheel met mooie woorden doe, dat is misschien niet netjes. Maar dat mn spullen verloot worden ook niet.

Shirley

Re: Zo verpestte mama mn nikies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:43

Verkloot.
Met verloten had je nog een kansje ;)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:43

geerke schreef:
Vjestagirl schreef:

ik ga met je mee de kelder in :j

Gezellig!

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:46

Niinatjuh schreef:
Gillbo schreef:
Succes met poetsen

Ik maak mn moeder nergens zwart, ik vertel Hoe het is gegaan. Tsja dat ik dit misschien niet geheel met mooie woorden doe, dat is misschien niet netjes. Maar dat mn spullen verloot worden ook niet.

tja beide dus niet zo netjes bezig, zo zie je maar dat je zelf ook niet perfect bent.
Ik neem aan dat je moeder en haar vriend gewoon niet ingezien hebben dat je de schoenen niet meer schoon kan krijgen en als je dan gelijk zo'n grote mond op zet als je hier doet dan geef ik ze groot gelijk dat ze je even niet zo vriendelijk te woord staan.
Je bent immers een volwassen vrouw daar mag je meer van verwachten dan zo'n grote mond

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:49

Billy schreef:
Meid, grow up....ik dacht dat je 12 was!

Dat was inderdaad ook mijn eerste reactie :')

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-15 20:49

Prima, daar mag ze meer van verwachten. Ze snapt zelf ook dat geld niet op mn rug groeit ik koop niet vaak wat, en als ik dan na lang wikken en wegen besluit dat ik het een x doe. Dan baal ik er van dat er zo mee omgegaan wordt, en haar vriend die er dan nog even mee gooit onder het mom Haha grappig. Ja dan krijg je misschien een niet zo een volwassen reactie.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:50

Niet normaal die reacties hier op TS. Ik zou ook kwaad zijn en nieuwe schoenen eisen. Als ik het hier thuis normaal bespreek zou ik wel nieuwe krijgen. Wel zonde zeg. Ook niet bij nagedacht van je moeder... Beetje flauw. Stel je pakt haar schoenen die in de woonkamer slingeren en die maak je vies. Nou dan is het vast niet veilig thuis.

Is hier geen respect meer voor elkaar ofzo? Lekker kinderachtig om zulke reacties te geven. Reageer dan niet.
Laatst bijgewerkt door DonDon op 25-05-15 20:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:51

Niinatjuh schreef:
Prima, daar mag ze meer van verwachten. Ze snapt zelf ook dat geld niet op m'n rug groeit ik koop niet vaak wat, en als ik dan na lang wikken en wegen besluit dat ik het een x doe. Dan baal ik er van dat er zo mee omgegaan wordt, en haar vriend die er dan nog even mee gooit onder het mom Haha grappig. Ja dan krijg je misschien een niet zo een volwassen reactie.

Maar dat was vanmorgen. Vanmorgen is 10, waarschijnlijk 12 en misschien wel 13 uur geleden. Dan ben je ondertussen toch al weer wel zo afgekoeld dat als je het op bokt wilt posten dat je dan normaal kunt schrijven en dingen netjes kunt verwoorden? :)

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:51

Dus jij mag wel niet zo netjes reageren maar zij niet....zie je mijn punt.
Het is echt wel balen maar om nu zo uit je plaat te gaan hierover. Volgende keer even nadenken voor je een topic opent als je moeder iets doet wat jou niet aanstaat.
Je had ook gewoon om tips kunnen vragen hoe je ze schoon kan krijgen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:56

_O-
Wat verhaal alleen maar om een paar schoenen :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 25-05-15 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt