xCarpediem schreef:Ik schrik best van sommige reacties moet ik eerlijk toegeven.
TS is 20 jaar en dus een volwassen vrouw, dan vind ik ook dat je op een volwassen manier met elkaar om moet gaan binnen een huishouden. Hier is het de normaalste zaak van de wereld dat we elkaars spullen heel houden en als er iets kapot gaat, dit wordt vervangen. Iets met normen en waarden.
Ik vind het niet gek dat TS hier ontzettend van baalt, het is een erg kinderachtige actie van haar moeder. Nu weet ik dat mijn moeder dit nooit zou doen, maar mocht ze het doen dan zou ik ook not amused zijn.
@TS, probeer er als je rustig bent even met je moeder over te praten. Met ruziën schiet je niets op.
Ik zou ze ook proberen schoon te maken met een sopje.
Hier ben ik het ook mee eens. Vind sommige reacties wel héel erg overdreven. Je dochter het huis uit schoppen omdat ze boos word dat haar schoenen door moeders zijn viesgemaakt?
Yeah right.... TS, kan je ze niet in een emmer koud water doen met een beetje wasmiddel? En eventueel voor de hardnekkige vlekken van dat spul gebruiken?

. Ik zal mezelf een nachtje opsluiten in de kelder hiervoor.