Ik ben te zwak om te stoppen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 12:30

Debortje_ schreef:
Suzanne F. schreef:

Dat vroeg ik me ook meteen af.

Bedoelen jullie dat hij dan nooit echt van me gehouden heeft en me alleen daarvoor nodig had?

TS stel die vragen niet aan bokt.
Dan krijg je hier ineens te horen dat je vriend een narcist is en dat hij je als huisslaaf gebruikt heeft.
Ten eerste is dat niet waar, ten tweede wil je dat helemaal niet horen.

Ga zelf relativeren, het is gebeurd, je verandert het niet meer, leer ervan en klaar. Druk geen stempel op die jongen en al helemaal niet op jezelf. NIet belangrijk.
Houd de eer aan jezelf; bedank hem voor de tijd die jullie samen hadden, vertel dat het nu klaar is en blokkeer hem daarna.

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 12:32

Wel vaag, Hij wilt een huis. HIJ wilt dat jij bij hem in komt wonen. Maar jij mag wel lekker betalen?

En betalen voor benzine, echt wat een sukkel zeg..

Ik heb ook zo'n relatie gehad, rennen ts nu het nog kan!

Volgens mij mist hij gewoon zn schoonmaakster en kok.

Weet niet of je bekend bent met huiselijk geweld? Mijn ex begon ook met mij eerst te isoleren.

En van wat ik van andere vrouwen begreep is dit bij meerdere de eerste stap geweest.

Zou maar goed uitkijken ts, bij mij gaan er in ieder geval alle alarmbellen rinkelen.

Mocht je nog vragen hebben mijn pb box staat open!

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 12:46

NathalietjeB schreef:
Debortje_ schreef:
Ik denk dat hij een van deze dagen weer voor mijn neus staat als ik savonds de hond ga uitlaten, hij weet dat ik tussen 9 en 10 weg ga. Hij heeft het al een keer gedaan vorige week, en als ik hem dan negeer of afwijst dan wordt hij boos.

Ts je laat je bang maken hij maakt je geestelijk kapot, blokkeer die hap en verwijder zijn nummer uit je mobiel.
Zeg niet dat je dat niet kan want dat wil hij juist, je kunt dat makkelijk gewoon blokkeren en verwijderen die hap.
En laat desnoods je pa de hond savonds doen

Dit is precies wat ik ook zeggen wou. Als jij hem niet tegen wilt komen, moet je niet tussen 9 en 10 de deur uit gaan, of gewoon iemand anders laten doen. of om half 9 gaan. zodat je om 9 uur weer binnen bent.

Murloc

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 12:46

Debortje_ schreef:
Ik denk dat hij een van deze dagen weer voor mijn neus staat als ik savonds de hond ga uitlaten, hij weet dat ik tussen 9 en 10 weg ga. Hij heeft het al een keer gedaan vorige week, en als ik hem dan negeer of afwijst dan wordt hij boos.

Als je daar zo bang voor bent, ga dan eens op een ander tijdstip. Ik raad je echt aan om hem overal op te blokkeren zodat hij op geen enkele manier contact met jou kan hebben. Ik heb ook een soortgelijke situatie meegemaakt, Als je behoefte hebt om te praten staat mag je me altijd pben. Heel veel sterkte

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 12:55

Citaat:
Hij zei dat ik profiteerde (heb nog nooit geld, niet eens 5 euro aan hem gevraagd), ik genoot gratis van zijn spullen, en ik was zoals al die moslims.. Niks doen en genieten.

Bij mij was het op dat moment al klaar geweest. Hoe kan je zoiets zeggen tegen iemand van wie je houdt en die je vertrouwt?

Lieve TS, je verdient zoveel beter dan iemand die zo respectloos en discriminerend doet tegenover jou. :(:)

chimello

Re: Ik ben te zwak om te stoppen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 13:09

Ja aub niet terug naar die griezel! Je verdient beter dan jezelf altijd slecht te voelen, hij wordt alleen maar erger. De uitspattingen van hem zijn al vuil, zo gaat hij jou ook behandelen (en heeft hij zelfs al gedaan). Echt meid, begin er niet aan! Blijf fijn bij je vader en bouw je eigen leven terug op. Hij verdient jou niet. Hij wilt dat jij bij hem gaat wonen en durft nog moeilijk te doen over dat jij geen werk vindt? En je moet aan de hypotheek bijdragen? Maar neem aan dat alles alleen op zijn naam staat. Ik zou het niet willen, je bent dan helemaal afhankelijk van hem, dat huis kan dan toch niet als jouw stekje aanvoelen als het zijn huis is waar jij mag wonen? :n

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 14:04

Dit klinkt absoluut niet als iemand die (onvoorwaardelijk) van je houdt.

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-15 14:10

Nogmaals het doet me goed dat ik het kwijt kan en om jullie berichten te lezen.
Ik begin er al anders naar te kijken, en dit is echt niet gezond..

Hij heeft net nog een paar berichten gestuurd waarom ik moet negeren en dat hij het jammer vindt dat ik zo doe vooral na zijn bericht van vannacht..

Ik ga er niet meer intrappen om vervolgens weer gekwetst te worden, ik vreet mezelf alleen maar op.
En nee ik zie mezelf ook niet meer daar wonen, het is zijn huis en ik heb niks te zeggen en ik moet mijn b*k houden als ik een discussie of ruzie wil uitpraten.

Hij is er trots op dat hij het zo goed heeft (auto,huis en werk) , maar mij is hij kwijt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 14:17

Debortje_ schreef:

Hij heeft net nog een paar berichten gestuurd waarom ik moet negeren en dat hij het jammer vindt dat ik zo doe vooral na zijn bericht van vannacht..

Ik ga er niet meer intrappen om vervolgens weer gekwetst te worden, ik vreet mezelf alleen maar op.
En nee ik zie mezelf ook niet meer daar wonen, het is zijn huis en ik heb niks te zeggen en ik moet mijn b*k houden als ik een discussie of ruzie wil uitpraten.

Hij is er trots op dat hij het zo goed heeft (auto,huis en werk) , maar mij is hij kwijt!

Goed bezig ts, ik ben blij voor je dat je inziet dat dit niet gezond is voor je. Neem de hulp aan die je geboden wordt, want t zal nog best pittig zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 14:18

Debortje_ schreef:

Goedzo topper!!

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 14:19

Heel verstandig TS, ik denk dat je beter af bent zonder hem. Een relatie waarin je al je vriendinnen moet laten zitten is al een slechte relatie.

Pas wel op want je trekt niet zomaar zo iemand aan, de kans dat het je nog eens overkomt is vrij groot. Probeer te werken aan je onzekerheid, lees boeken of praat eens met een therapeut.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 17:42

Debortje_ schreef:
Suzanne F. schreef:

Dat vroeg ik me ook meteen af.

Bedoelen jullie dat hij dan nooit echt van me gehouden heeft en me alleen daarvoor nodig had?

Waarschijnlijk wel ja ts duidelijker kan t toch niet worden? Of vind jij t normaal om zo gekleineerd te worden?
T lijkt mij toch niet dat je t normaal vind dat hij zo tegen je doet en dat je niks mag omdat hij bang is dat je een ander tegen komt? :=

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-15 22:22

Voordat hij dat huis had gekocht en die dikke BMW niet had was hij zo lief, zorgzaam en gevoelig. Hij toonde emoties. Hij liet echt zien dat hij van me hield en gaf me veel liefde.
Maar na mate hij steeds meer voor elkaar kreeg veranderde hij, hij werd hard en toonde geen emoties meer.
In het begin van onze relatie deed het hem veel als er iets was en huilde we ook samen maar de laatste maanden boeide het hem niks meer (iig zo leek het).

Ik geloof zeker dat hij van me hield en om me gaf maar hij was in zijn ogen perfect en niks of niemand kon aan hem tippen.
Zijn plaatje was compleet en dat op een jonge leeftijd, hij heeft meerdere keren gezegd dat hij het beter heeft gemaakt dan anderen en dat hij daarom zo arrogant etc mag zijn omdat hij succesvol is.

Heb trouwens nog steeds niet gereageerd op zijn berichten en hij belt nu wat vaker..

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 22:31

Niemand mag zo arrogant zijn naar degene met die een relatie heeft. Een relatie betekend elkaar liefhebben, maar vooral ook steunen in moeilijke tijden. Niet iemand kleineren en isoleren. Echt luister naar je vader in dit geval en ga alsjeblieft eens praten met je huisarts ofzo. Zodat je hopelijk niet weer in een zelfde valkuil trapt.
Heel goed dat je hebt gereageerd op hem. Hij moet jou met rust laten. Desnoods als hij belt laat je vader eens opnemen en hem de waarheid eens vertellen. De relatie is klaar en dat heeft hij grotendeels aan zichzelf te danken.

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-15 22:35

Hij stuurt nu eens sms dat ik moet reageren anders whatsappt hij mijn vader.. En mijn vader zit hier echt niet op te wachten

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 22:36

Mooi, dan kan je vader hem flink de waarheid vertellen.

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-15 22:36

Maar volgens mij heeft hij mijn vader zijn telefoon nummer niet meer, denk dat hij alleen maar dreigt..

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 22:38

Niet op ingaan dus.

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 22:38

Lekker laten praten :) Als hij jouw vaders nummer niet heeft kan hij niks en als hij het wel heeft zal je vader hem wel duidelijk maken dat hij moet ophouden. Ik zou iig gewoon blijven negeren.

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 22:39

Wat een mafkees, en anders zeg je toch tegen je vader ook dat ie je ex moet negeren? :-)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 22:45

Als hij zo doet zou ik eerder eens dreigen met politie. Ivm stalken.

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 22:46

En nog dreigen ook :') Goed bezig ts!

Spekkie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 22:48

Dit klinkt inderdaad niet heel gezond en dat weet je zelf ook wel. Hoe veel je ook om hem geeft, dit is voor jou geen gezonde situatie. Dit is een strijd die je niet kan winnen.

In zijn sop laten gaarkoken en als hij niet ophoudt inderdaad maar gewoon blokkeren. Ik weet hoe het is om toch die berichten te willen lezen en de band niet helemaal door te halen, maar je kan pas gaan verwerken als je ook die laatste stap hebt genomen.

Kom op, je kunt het wel. Uiteindelijk gaat het zonnetje weer schijnen.
Laatst bijgewerkt door Spekkie01 op 24-05-15 22:49, in het totaal 1 keer bewerkt

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 22:49

Eerlijk ik vind het erg apart dat mensen hier roepen dat is een narcist, want in het begin van jullie relatie was hij wel gevoelig en zorgzaam. Wat ik je aanraad is om zonder hem verder te gaan in je leven, en hem nu wel te appen dat je absoluut geen contact meer wil. Blijft hij daarna nog lang door gaan, kun je dan eens dreigen met de politie.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 22:53

Debortje_ schreef:
Hij stuurt nu eens sms dat ik moet reageren anders whatsappt hij mijn vader.. En mijn vader zit hier echt niet op te wachten

Blokkeren die hap en lekker laten gaar koken in zijn eigen sop, dat je zijn smsjes nog leest..
Kom op meid geef jezelf een flinke trap onder je hol en haal die roze bril af, hij zal niet stoppen met kleineren van je.