Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kala schreef:Het is mij ook een groot raadsel hoe ze aan die awards zijn gekomen. Ze hebben mij als vuil behandeld (tot de directeur aan toe!) toen ik pissig werd dat na 2 weken de spullen nóg niet geleverd waren, terwijl alles op 'voorradig' stond, met dús de belofte dat het de volgende dag in huis zou zijn. Ik bestel er NOOIT meer iets uit principe.
Citaat:Sorry maar ik vind je reactie heel onredelijk.
KoudbloedKim schreef:Sammie, nogmaals kan Agradi niks doen aan de kwaliteit van het hoofdstel.
En ik denk dat zo'n groot bedrijf per dag honderden mails en telefoontjes krijgt en dat er dan iets tussendoor schiet, kan dan gebeuren.
Nogmaals, ze hadden je die 2 frontriemen niet hoeven geven, dus ja, ik vind dat goede service.
antje_vip schreef:MISTRAL94 schreef:Ik denk dat voorraad bijhouden wel lastig is, ze verkopen onwijs veel, zie dat maar eens bij te houden. )
Dat doet de computer toch gewoon? Voor een bedrijf is het ook belangrijk om zoiets bij te houden!
MISTRAL94 schreef:antje_vip schreef:Dat doet de computer toch gewoon? Voor een bedrijf is het ook belangrijk om zoiets bij te houden!
Ik denk beperkt, dat er toch ook nog mensenwerk aan te pas komt. Lijkt mij tenminste. Het is zeker belangrijk dat het bijgehouden wordt maar ik denk dat er ook heel veel bestellingen zijn de hele dag door.
KoudbloedKim schreef:Wat raar! Ik bestel bijna altijd bij Agradi, vergelijk altijd nog op andere sites en inclusief korting ben ik daar 9 van de 10 keer daadwerkelijk minder geld kwijt en heb mijn pakketje altijd op tijd binnen, tenzij er iets niet voorradig is, maar ook dan zo snel mogelijk.
Ik heb absoluut geen negatieve ervaringen met Agradi, terwijl ik er toch al wel een keer of 20 iets heb besteld.
Sabbientje schreef:Ik heb vooral goede ervaringen met Agradi.
Ik had een keer een singel bij hun gekocht die niet aan mijn wensen voldeed. Had na een paar keer gebruiken al op dusdanige manier slijtageplekken dat ik hier contact over heb opgenomen met Agradi.
Ik heb daarop de singel terug mogen sturen en mijn geld terug gekregen. (En ja, daar ging wat tijd overheen. maar geduld is soms een schone zaak)
Enige waar ik mij ontzettend aan stoor bij Agradi is dat je niet kan kiezen met wie je je pakket laat bezorgen. Zij bezorgen met DPD en daar heb ik nog wel eens ruzie mee gehad.
Ik heb dan liever DHL (dat laat ik op een ophaalpunt afleveren) of PostNL.
Ik kijk wel altijd even rond op de websites of bij lokale ruitersportzaken of iets ergens anders niet goedkoper is.
Maar Agradi heeft soms wel regelmatig leuke aanbiedingen.