Agradi 3x webwinkel award?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nathalie2000

Re: Agradi 3x webwinkel award?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 13:34

Ik vind de website wel onoverzichtelijk. Gister zat ik bij de categorie ''rijbroeken'' en kreeg allerlei dingen zoals halsters en hoofdstelonderdelen, waardoor ik niet heb kunnen vinden waar ik naar zocht.

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 13:49

Weleens daar wat besteld maar dat doe ik nu niet meer. 1x 2 maand op een deken moeten wachten. Daarna nog een keer wat besteld en toen kon ik er een maand op wachten. Verder geen problemen gehad.

kking

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 13:57

Geen problemen mee gehad nog hoor.
Prijzen met korting vind ik echt voordeliger, maar ik check dat ook van tevoren en ik weet hoe de prijzen liggen. Dat scheelt ook.
Laatst iets langer moeten wachten .....prima als het spoedhaast heeft dan haal ik het wel in een winkel in de buurt. :)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 14:07

Kala schreef:
Het is mij ook een groot raadsel hoe ze aan die awards zijn gekomen. Ze hebben mij als vuil behandeld (tot de directeur aan toe!) toen ik pissig werd dat na 2 weken de spullen nóg niet geleverd waren, terwijl alles op 'voorradig' stond, met dús de belofte dat het de volgende dag in huis zou zijn. Ik bestel er NOOIT meer iets uit principe.

Ja die directeur is een geval apart... heb nog steeds drie dekens van hem tegoed.

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 14:11

Ik vind Agradi ook een misleidende site, ik vergelijk altijd alles wat ik op internet wil gaan bestellen ( dekens ect ) en hun geven altijd aan dat er korting op zit maar dit is niet waar, de prijzen zijn het zelfde als in andere winkels die het zonder korting aanbieden.
Daarnaast echt een on overzichtelijke site, kleine foto's overal tekst.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 18:20

Citaat:
Sorry maar ik vind je reactie heel onredelijk.

dat mag, als jij het normaal vindt dat je tot twee keer toe iets opstuurt zonder overleg of waarschuwing vooraf naar het verkeerde adres terwijl dat duidelijk vantevoren is gezegd en daar vooral geen enkele reactie op terugstuurt als er een opmerking overgemaakt kun je vooral blijven bestellen. Daar is iedereen gelukkig vrij in. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 18:28

Ik snap Sammie heel goed. Is helemaal niet netjes van Agradi dat ze een nieuwe frontriem afsturen, dat zijn ze gewoon verplicht. Iets met garantie enzo :roll:. Vind het heel erg slordig dat er gewoon niet gereageerd wordt op mailcorrespondentie en dat ze dan ook nog een naar een verkeerd adres gaan opsturen.

Bestel nooit meer wat bij Agradi. Als ze iets op voorraad hebben betekend dat eigenlijk dat ze het op voorraad hebben bij de leverancier en dat je nog minimaal 3 weken moet wachten..

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 13:23

Donderdag 0.00 besteld en vandaag 13.00 in huis! Ik heb eigenlijk nooit echt te klagen bij Agradi. Superservice trouwens van DPD pakketdienst. Op m'n verzendadres was niemand vanwege de warmte. Ze belden me op. Zeg tja ben nu wel thuis kwamen ze het alsnog bij m'n huis afleveren!

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 13:48

KoudbloedKim schreef:
Sammie, nogmaals kan Agradi niks doen aan de kwaliteit van het hoofdstel.
En ik denk dat zo'n groot bedrijf per dag honderden mails en telefoontjes krijgt en dat er dan iets tussendoor schiet, kan dan gebeuren.
Nogmaals, ze hadden je die 2 frontriemen niet hoeven geven, dus ja, ik vind dat goede service.

Ook al kan agradi er niets aan doen, ze zijn wel verantwoordelijk voor de spullen die ze verkopen ! Dat is nou eenmaal zo bij de wet geregeld . Je kunt er vanuit gaan dat een frontriem langer meegaat dan deze deed en zij zijn dan ook degene die dit euvel op moeten lossen naar hun klant( wat ze ook netjes gedaan hebben in dit geval)Hoe ze dat achter de schermen met hun leveranciers regelen is hun zaak, daar heb je als klant niets mee te maken. Je kan je als winkelier dus niet verschuilen achter de "regels" van de leverancier. Dat dit wel veel gedaan wordt en door de klant aangenomen wordt komt voort uit de onwetendheid van de consument wat betreft wetgeving.
Dat er in dit geval slecht gecommuniceerd is en een foutje gemaakt is om het naar het oude adres te sturen is ondanks de hoeveelheid vragen en mails die ze krijgen een feit.

Zelf wel alleen maar goede ervaringen met hen, kijk ook op verschillende sites wat waar kost. Een aantal keer toch wel echt goed geprofiteerd van hun kortingen.

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 14:03

Het hanteren van hele hoge 'van'-prijzen, zelfs hoger dan adviesprijzen en dan korting geven is wettelijk verboden en inderdaad misleidend voor consumenten. De Reclamecode commissie zit hier bovenop als het gesignaleerd wordt en spreekt bedrijven er dan ook op aan.

Ik vind het ook een groot nadeel dat als je 2 dingen hebt besteld en het ene blijkt een langere levertijd te hebben, ze automatisch beide artikelen dan heel laat versturen. Zonder overleg.

Overigens hebben meer websites dat ze zeggen dat ze de volgende dag leveren en je toch langer moet wachten, ik heb dat zeker ook al 4x gehad bij bol.com.
Bij Divoza en Paardendrogist leveren ze wel netjes snel comform afspraak.

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 14:07

Ik had een hoofdstel gezien hier bij de ruitersportzaak. 99.95€ bij Agradi met korting en 30% stickerkorting 55€! En ook nog na anderhalve dag in huis! Dus zeker soms wel goedkoper!

Evaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 14:16

Ik heb wisselende ervaringen met agradi. Al heel veel besteld en vaak Is het binnen een paar dagen in huis .

Wel een keer 3 maanden op mn hoofdtstel moeten wachten. Kreeg elke keer netjes een mail dat de levertijd weer een maand vetraagd was.

En laatst dat al mn producten op voorraad waren en ik 2 weken heb moeten wachten op mn pakket en uiteindelijk nog een verkeerd item toegestuurd heb gekregen. Na een mail kreeg ik binnen een paar dagen het goede product binnen en mocht de andere houden.

Denk dat ze soms de drukte niet echt aankunnen?

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 15:45

Ik heb ook wisselende ervaring met dit bedrijf...over het algemeen wel goed,ook met de klantenservice.

Wat ik wel enorm vervelend vond is dat ik een keer na het betalen een bericht kreeg dat de levertijden langer waren dan afgesproken ivm vakantiedrukte.

Heb toen wel een mail gestuurd dat ik dat nu niet echt netjes vond om dat na het afrekenen te zeggen,ik had anders zeker het product ergens anders gekocht.
Had het snel nodig en het was direct leverbaar...niet dus.Heb nooit antwoord gehad op mijn mail.Dat was duidelijk niet netjes.

Verder net als bij elke andere winkel...doe je research voordat je ergens iets koopt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 15:47

Ik heb eergisteren 10 himalaya likstenen besteld en had 39,40 euro korting! *\o/*

Nog wat spulletjes gekocht voor normaal € 135,97 en nu met korting € 76,57.

Wel vergelijk ik altijd de prijzen op andere sites.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 16:29

Ik denk dat voorraad bijhouden wel lastig is, ze verkopen onwijs veel, zie dat maar eens bij te houden.

Ik heb goede ervaringen met Agradi, zelden lang hoeven wachten. Telefonisch vond ik wel minder, die man die ik aan de telefoon had vond ik ronduit klantonvriendelijk. Daar zit echt nog wel verbeterpunten in. Ik had een paar chaps gekocht, bleken veel te groot. Het was toen de laatste dag met de 30% extra korting. Heb ik de nieuwe chaps 2 maten kleiner besteld maar kreeg minder korting. Betaling wel gewoon gedaan, na een mailtje kreeg ik alsnog die 30% korting er weer overheen. Ik kijk ook op verschillende plaatsen voor ik bestel. Maar dat doe ik met alles, ben tenslotte wel nederlander :Y)

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 18:20

MISTRAL94 schreef:
Ik denk dat voorraad bijhouden wel lastig is, ze verkopen onwijs veel, zie dat maar eens bij te houden. )

Dat doet de computer toch gewoon? Voor een bedrijf is het ook belangrijk om zoiets bij te houden!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 18:58

antje_vip schreef:
MISTRAL94 schreef:
Ik denk dat voorraad bijhouden wel lastig is, ze verkopen onwijs veel, zie dat maar eens bij te houden. )

Dat doet de computer toch gewoon? Voor een bedrijf is het ook belangrijk om zoiets bij te houden!

Ik denk beperkt, dat er toch ook nog mensenwerk aan te pas komt. Lijkt mij tenminste. Het is zeker belangrijk dat het bijgehouden wordt maar ik denk dat er ook heel veel bestellingen zijn de hele dag door.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 19:22

MISTRAL94 schreef:
antje_vip schreef:

Ik denk beperkt, dat er toch ook nog mensenwerk aan te pas komt. Lijkt mij tenminste. Het is zeker belangrijk dat het bijgehouden wordt maar ik denk dat er ook heel veel bestellingen zijn de hele dag door.

Mag ik hopen van niet.
Daar zijn hele goede en slimme programma's voor, je scant de producten als ze binnen komen en als ze verkocht worden. Op die manier weet het systeem gewoon hoe groot je voorraad is, en die communiceert ook met de website.
En als t echt slim is, dan worden veel bestelde producten automatisch besteld bij de leverancier...

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 19:35

Gezien de klachten hier, schijnbaar niet ;)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 10:41

In de ideale praktijk hoort er gewoon volledig automatisch gepickt te worden en volledig automatisch besteld te worden. Tuurlijk zit er handwerk bij, maar als ze bij agradi echt nog mensen hebben rondlopen met een mandje die uit stelling a peesbeschermers halen en uit stelling c een hoofdstel dan is agradi of kleiner dan verwacht of het moet hoognodig met zijn tijd meegaan :=

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 07:55

Sammie dat order picken gebeurd op veel plaatsen nog met de hand hoor. Bij Kruitvat bijvoorbeeld ook (heel vervelendwerk om te doen hihi) dus kan best dat dat bij Agradi het geval is. Maar dat is geen excuus om de voorraad niet juist te controleren en dergelijke (vind ik dan)

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 08:02

KoudbloedKim schreef:
Wat raar! Ik bestel bijna altijd bij Agradi, vergelijk altijd nog op andere sites en inclusief korting ben ik daar 9 van de 10 keer daadwerkelijk minder geld kwijt en heb mijn pakketje altijd op tijd binnen, tenzij er iets niet voorradig is, maar ook dan zo snel mogelijk.
Ik heb absoluut geen negatieve ervaringen met Agradi, terwijl ik er toch al wel een keer of 20 iets heb besteld.

Hier hetzelfde.. ben erg tevreden en ze hebben altijd alles!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 08:06

Ik vergelijk ook altijd, en heel vaak vind ik toch een site waar het nog goedkoper is, of waar de verzendkosten lager zijn/bij een lager bedrag vervallen.
Ik heb er ooit een westernhoed besteld omdat die nergens anders te koop was, en die was vrij snel binnen, maar ze zijn zeker niet de snelste.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 08:29

Ik heb vooral goede ervaringen met Agradi.
Ik had een keer een singel bij hun gekocht die niet aan mijn wensen voldeed. Had na een paar keer gebruiken al op dusdanige manier slijtageplekken dat ik hier contact over heb opgenomen met Agradi.
Ik heb daarop de singel terug mogen sturen en mijn geld terug gekregen. (En ja, daar ging wat tijd overheen. maar geduld is soms een schone zaak)

Enige waar ik mij ontzettend aan stoor bij Agradi is dat je niet kan kiezen met wie je je pakket laat bezorgen. Zij bezorgen met DPD en daar heb ik nog wel eens ruzie mee gehad.
Ik heb dan liever DHL (dat laat ik op een ophaalpunt afleveren) of PostNL.

Ik kijk wel altijd even rond op de websites of bij lokale ruitersportzaken of iets ergens anders niet goedkoper is.
Maar Agradi heeft soms wel regelmatig leuke aanbiedingen.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 10:40

Sabbientje schreef:
Ik heb vooral goede ervaringen met Agradi.
Ik had een keer een singel bij hun gekocht die niet aan mijn wensen voldeed. Had na een paar keer gebruiken al op dusdanige manier slijtageplekken dat ik hier contact over heb opgenomen met Agradi.
Ik heb daarop de singel terug mogen sturen en mijn geld terug gekregen. (En ja, daar ging wat tijd overheen. maar geduld is soms een schone zaak)

Enige waar ik mij ontzettend aan stoor bij Agradi is dat je niet kan kiezen met wie je je pakket laat bezorgen. Zij bezorgen met DPD en daar heb ik nog wel eens ruzie mee gehad.
Ik heb dan liever DHL (dat laat ik op een ophaalpunt afleveren) of PostNL.

Ik kijk wel altijd even rond op de websites of bij lokale ruitersportzaken of iets ergens anders niet goedkoper is.
Maar Agradi heeft soms wel regelmatig leuke aanbiedingen.

DPD kun je ook op afhaalpunten ophalen