relatie over na 3 jaar.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-15 10:57

Delphi schreef:
Hmmm dat gevoel krijg ik er ook gelijk bij of dat appje wel door hem gestuurd is. Raar als je niets gemerkt hebt, hij heel de week normaal is geweest en zelfs lieve dingen heeft gezegd/gedaan. En dan na 3 jaar het uitmaken via een banketstaaf appje .... hoe onpersoonlijk kun je dan zijn.

Maar dit is zaterdag gebeurt. Heb je hem de afgelopen 5 dagen niet meer gezien en gesproken? Was het sowieso de bedoeling dat hij zolang bij zijn moeder zou blijven. Of zou hij 'even' gaan en is hij naar dat appje niet meer naar huis gekomen en heb je niets meer van hem gehoord?

Hoe dan ook een rotsituatie ..... sterkte TS :(:)

Hij is wel thuisgekomen savonds wel met zijn vader als back up. Waarop ik vroeg aan hem was je bang dat ik je ging vermoorden dan. Maar iedergeval ik ben toen weggegaan terug naar mijn moeder die op 30 sec lopen afstand woont

Anoniem

Re: relatie over na 3 jaar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 10:58

Echt? Wat een lafaard zeg!! Met z'n vader erbij! Was hij dan echt bang voor je? :?
Zei zijn vader nog iets dan?

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-15 10:59

KoudbloedKim schreef:
Wat bizar zeg... dat lijkt me echt onwijs rot, ook dat hij na zoveel jaar lief en leed nog niet eens het lef heeft om je vragen te beantwoorden.
Wat een rotzak.

Ja en ik zit met zoveel vragen in me hoofd. Ik snap gewoon niet waarom we sochtends een foto van ons samen hebben laten afdrukken.alsof die binnen 5 min ten besloten heeft het uit te maken.. daarom weet ik gewoon dat het niet uit zich zelf komt

__elise__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:01

Ik lees het topic nu, maar wat een bizar verhaal zeg! Heeeel apart dat hij hier zomaar mee komt en dan ook nog eens via de app, echt onbegrijpelijk. Wat moet dit moeilijk voor je zijn TS, heel erg veel sterkte. Ik hoop wel voor je dat hij nog een keer met je gaat praten en het zal toelichten, dat is toch wel het minste wat hij nu kan doen.
Heb je nu wel onderdak? En kun je het huis weer in om je spullen op te halen?

Anoniem

Dat is ook gewoon onbegrijpelijk!
Dan zou je denken dat er iets gebeurd is, bijv. een ruzie waarbij je dingen tegen hem hebt gezegd die echt niet kunnen.
Maar dat is dus helemaal niet gebeurd, dat maakt het zo raar!

XiiaaooNaa

wat een raar en vervelende gebeurtenis! :(:)

kan het niet een opeenstapeling van dingen zijn? misschien zat hem al wat dwars en was iets van jou de druppel?
(ookal heb je erover gepraat..kan nogsteeds dat het dwars zit)

daarnaast...waarom waren zijn moeder en jij geen vrienden?
want het blijft zijn moeder...je hebt toch niks naars over haar gezegd of wat anders?

Ik kan en wil niet geloven dat dit plotseling uit de lucht komt vallen.
Voor jou miss wel ... maar niet vanaf zijn kant.

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-15 11:02

__elise__ schreef:
Ik lees het topic nu, maar wat een bizar verhaal zeg! Heeeel apart dat hij hier zomaar mee komt en dan ook nog eens via de app, echt onbegrijpelijk. Wat moet dit moeilijk voor je zijn TS, heel erg veel sterkte. Ik hoop wel voor je dat hij nog een keer met je gaat praten en het zal toelichten, dat is toch wel het minste wat hij nu kan doen.
Heb je nu wel onderdak? En kun je het huis weer in om je spullen op te halen?

Ik ben weer bij me moeder... als hij de achterdeur open laat kan ik het huis in anders niet. Aangezien de dag erna het slot van de voordeur had vervangen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:03

Waarom??? Heb je echt geen inieminie klein vermoeden?

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:03

Als zijn moeder zo heilig is voor hem, zou zij hem niet overgehaald hebben tot uitmaken. Misschien wel door chantage door er iets tegenover te zetten, geld bijvoorbeeld.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:04

mag ik vragen waar de laatste tijd problemen mee waren? (ruzies)
(via PB ook goed...)

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-15 11:04

XiiaaooNaa schreef:
wat een raar en vervelende gebeurtenis! :(:)

kan het niet een opeenstapeling van dingen zijn? misschien zat hem al wat dwars en was iets van jou de druppel?
(ookal heb je erover gepraat..kan nogsteeds dat het dwars zit)

daarnaast...waarom waren zijn moeder en jij geen vrienden?
want het blijft zijn moeder...je hebt toch niks naars over haar gezegd of wat anders?

Ik kan en wil niet geloven dat dit plotseling uit de lucht komt vallen.
Voor jou miss wel ... maar niet vanaf zijn kant.

Weet ik niet we hebben heel lang een slechte periode gehad samen naar daar zijn we doorheen gekomen en juist de laatste tijd ging het zo goed. Ik dee wel altijd gewoon aardig tegen haar hoor. En heb nooit wat over zijn moeder tegen hem gezegd. Maar ik kon gewoon niet met haar Door een deur.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:04

zonnebloem18 schreef:
Als zijn moeder zo heilig is voor hem, zou zij hem niet overgehaald hebben tot uitmaken. Misschien wel door chantage door er iets tegenover te zetten, geld bijvoorbeeld.

Maar dan is mijn vraag...hoe komt die relatie tussen TS en zijn moeder dan zo slecht dat zijn moeder haar zoon geen liefde gunt?

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-15 11:05

XiiaaooNaa schreef:
mag ik vragen waar de laatste tijd problemen mee waren? (ruzies)
(via PB ook goed...)

Ja niet veel bijzonders. Gewoon over bijv het eten of het schoonmaken van het huis. Maar geen gekke dingen zoals geld enzo.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:06

Geen ruzies over jaloezie of andere dingen waar vertrouwen voor nodig is?
(dat zijn vaak de nare dingen)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:06

Ts, wat een laml*l. Neem heel rustig de tijd hiervoor, want jeetje... Je tast zo ook maar in het duister. Ik vind dit al een hele verwarrende situatie, laat staan hoe het voor jou is :(:)

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:07

Is er geen ander? want dit is wel heel abrupt..

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-15 11:07

Zijn moeder is al vanaf het begin niet blij geweest met onze relatie want zij zag haar zoon niet meer elke dag. Zij wilt haar kind gewoon het liefst de hele dag om haar heen hebben. En dat heeft ze nu want ik weet dat sinds het uit is me ex elke dag bij haar is of zij bij hem.

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-15 11:08

nelis schreef:
Is er geen ander? want dit is wel heel abrupt..

Daar dacht ik ook aan. Maar hij zegt zelf van niet.

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-15 11:08

XiiaaooNaa schreef:
Geen ruzies over jaloezie of andere dingen waar vertrouwen voor nodig is?
(dat zijn vaak de nare dingen)

Nee

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:09

Klinkt alsof je blij moet zijn dat je er vanaf bent. Beter nu dan dat je straks gaat trouwen, kinderen etc.
Zal nu veel pijn doen, zeker omdat hij niks wilt uitleggen, maar dat slijt wel :(:)

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:10

kimberlyve schreef:
Zijn moeder is al vanaf het begin niet blij geweest met onze relatie want zij zag haar zoon niet meer elke dag. Zij wilt haar kind gewoon het liefst de hele dag om haar heen hebben. En dat heeft ze nu want ik weet dat sinds het uit is me ex elke dag bij haar is of zij bij hem.

Klinkt banketstaaf , maar als dit idd echt zo is , kan je hem beter kwijt als rijk zijn hoe veel pijn het nu ook doet :(:)

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:10

Wat een zak zeg! Na drie jaar, via een appje uitmaken en dan er niet eens meer over willen praten.. Logisch dat je er helemaal niks van snapt.
Het ene geluk dat je nog hebt is dat jij niet hebt getekend voor het huis en dus niet financieel ook nog in de problemen komt. En gelukkig kan je nog terug naar je moeder.
Heb je nog spullen van jou in het huis staan? Want dat moet je natuurlijk op de één of andere manier wel weer terug krijgen.

Heel veel sterkte! Y;(

Edit, ik ben trouwens wel benieuwd hoe oud hij is? In jouw profiel zie ik dat jij 19 bent..
Laatst bijgewerkt door san4nie op 15-05-15 11:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:12

Jeetje meid, wat is zoiets schrikken. Wat een rare actie van je ex, en dan ook nog eens zo laf via een appje. Helaas ken ik ze ook, die moeders die niks goed genoeg vinden voor hun lieve prinsje... :roll: Verschrikkelijk, want wat je ook doet of probeert het is nooit goed.

Heel veel sterkte, hopelijk kan je dit snel een plekje geven :(:)

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:13

XiiaaooNaa schreef:
zonnebloem18 schreef:

Maar dan is mijn vraag...hoe komt die relatie tussen TS en zijn moeder dan zo slecht dat zijn moeder haar zoon geen liefde gunt?

Geloof me er zijn genoeg moeders die het niet kunnen verkroppen dat hun zoons zelfstandig worden en de kans aanwezig is dat de invloed die ze op hun kind hebben steeds minder wordt.
Het kopen van het huis of verhuizen kan de druppel of trigger geweest zijn.

EstherMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:13

Ik zou zo snel mogelijk mn spullen ophalen en, hoe moeilijk ook, hem lekker in zn sop gaar laten koken.
Als het een , blijkbaar, impulsieve beslissing van hem was dan heeft hij er na toch echt pech..