Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

geerte schreef:Wat een top topic, ik heb hier ook constant last van en mijn benen gaan altijd helemaal open in de zomer. Hier komen goede tips voorbij
En ik maak hem juist zo graag! Maar ben inderdaad ook bang dat het dan omhoog gaat kruipen en dat het dan niet werkt. Nu gebruik ik wel dunne sportbroekjes, maar echt ideaal is dat niet omdat het nog steeds erg zweet. Dat dunne, lichte van de Julotte lijkt me eigenlijk wel fijn. Of iets vergelijkbaars natuurlijk
kwita schreef:geerte schreef:Wat een top topic, ik heb hier ook constant last van en mijn benen gaan altijd helemaal open in de zomer. Hier komen goede tips voorbij
hier dus ook een volger, gelukkig ben ik niet alleen, dat dacht ik echt.
( heb nu een jeans van miss etam en die gaat echt al heel lang mee maar het model is anders breder/ruimer op de bovenbenen misschien is dit het detail van verschil)
ik dacht, ik kan toch niet de enige zijn in dit landje die dit probleem heeft... Maarja niemand die er over praat he? Mensen die het niet kennen zeggen vaak direct tegen me dat ik dan moet afvallen.. Maar ik heb gewoon stevige paardrijbenen haha. Zit nauwelijks vet op 
mar_fay schreef:Wat ik me nou wel afvraag, hebben er meer mensen ervaring met dingetjes als die Julotte? Dat probleem heb ik namelijk ook. Zweet, rokjes en blote benen is een slechte combiEn ik maak hem juist zo graag! Maar ben inderdaad ook bang dat het dan omhoog gaat kruipen en dat het dan niet werkt. Nu gebruik ik wel dunne sportbroekjes, maar echt ideaal is dat niet omdat het nog steeds erg zweet. Dat dunne, lichte van de Julotte lijkt me eigenlijk wel fijn. Of iets vergelijkbaars natuurlijk
fantastisch. Af en toe even kijken, veel broeken met aparte kleuren (dat vind ik een pré) en van zo'n zes tot zo'n tien, vijftien euro maximaal. Vooral het Goed heeft veel, hier in Nijmegen zitten wel meer mooie zaakjes