Maar verder is het alleen maar goed dat het nu ook een maatje meer mag zijn.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Palmera schreef:En toen reageerde ik weer agressief....![]()
Ik begrijp met de beste wil van de wereld niet waarom half bokt zich aangesproken voelt om mijn mening over de foto van die man. Het betreft namelijk díe man. Want daar ging het tenslotte om, nietwaar? Niet om pietje, jantje en klaasje. Dat probleem met aangesproken voelen ligt zeer zeker niet bij mij.
De dingen worden hier ernstig uit hun verband getrokken!
Selina schreef:Ik heb ze het liefst zoals m'n vriend. Slank, brede schouders maar niet botterig of te gespierd. Dus lekker om te knuffelen maar wel gezond. Bierbuikjes heb ik persoonlijk niet zoveel mee. Vind beide opties van Chris Patt niet geweldig, doe maar ertussenin.
Palmera schreef:Ik heb één hele duidelijke uitleg gegeven, maar de selectieve lezers onder ons lezen daar natuurlijk weer overheen.
Daarnaast is het imo tamelijk bizar en zelfs hypocriet te noemen dat er wél commentaar geleverd mag worden hier op alles wat los en vast zit, regelmatig op het beledigende en kwetsende af, maar een smaak gebaseerd op aantrekkingskracht is verboden!
Het moet niet gekker worden...
lieveli schreef:Palmera schreef:Ik heb één hele duidelijke uitleg gegeven, maar de selectieve lezers onder ons lezen daar natuurlijk weer overheen.
Daarnaast is het imo tamelijk bizar en zelfs hypocriet te noemen dat er wél commentaar geleverd mag worden hier op alles wat los en vast zit, regelmatig op het beledigende en kwetsende af, maar een smaak gebaseerd op aantrekkingskracht is verboden!
Waarom neem je niet gewoon verantwoordelijkheid voor wat je hebt gezegd?
lieveli schreef:Palmera schreef:Ik heb één hele duidelijke uitleg gegeven, maar de selectieve lezers onder ons lezen daar natuurlijk weer overheen.
Waarom neem je niet gewoon verantwoordelijkheid voor wat je hebt gezegd?
UhNee schreef:Inderdaad! Buiten dat geef je ook heel duidelijk aan dat je vet 'vies' vind en dat je er van moet overgeven, maar je hebt ook gezegd dat je je vriendin met overgewicht niet vies vind. Sorry, maar dát vind ik dan weer hypocriet.....
Palmera schreef:En toen reageerde ik weer agressief....![]()
Ik begrijp met de beste wil van de wereld niet waarom half bokt zich aangesproken voelt om mijn mening over de foto van die man. Het betreft namelijk díe man. Want daar ging het tenslotte om, nietwaar? Niet om pietje, jantje en klaasje. Dat probleem met aangesproken voelen ligt zeer zeker niet bij mij.
De dingen worden hier ernstig uit hun verband getrokken!
Arc_En_Ciel schreef:Poeh, wat wordt hier moeilijk gedaan zeg. Ik vind het nogal overdreven dat met iedereens gevoelens rekening moet worden gehouden. Sommige mensen hebben nou eenmaal een lichaam dat sommige anderen lelijk vinden, dat is gewoon zo. En als iemand over iemands lichaam zegt dat het lelijk is, en jij hebt toevallig net zo'n lichaam.. Nou, jammer dan. Het is maar bokt, waarom zou je je druk maken over de mening van een vreemde over jouw lichaam?
Hij sport gewoon en duwt ook wel eens acht stukken pizza naar binnen. Je ziet echt wel aan iemand of ie een beetje voor zichzelf zorgt, zo'n slungel zonder enige spiermassa vind ik ook niks. 
Arc_En_Ciel schreef:Poeh, wat wordt hier moeilijk gedaan zeg. Ik vind het nogal overdreven dat met iedereens gevoelens rekening moet worden gehouden. Sommige mensen hebben nou eenmaal een lichaam dat sommige anderen lelijk vinden, dat is gewoon zo. En als iemand over iemands lichaam zegt dat het lelijk is, en jij hebt toevallig net zo'n lichaam.. Nou, jammer dan. Het is maar bokt, waarom zou je je druk maken over de mening van een vreemde over jouw lichaam?