De 'dadbod'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 18:18

Tja ik word er ook niet echt warm van, er mag wat mij betreft net iets minder vet op zitten.
Maar verder is het alleen maar goed dat het nu ook een maatje meer mag zijn. :j

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 18:24

En toen reageerde ik weer agressief.... 8)7

Ik begrijp met de beste wil van de wereld niet waarom half bokt zich aangesproken voelt om mijn mening over de foto van die man. Het betreft namelijk díe man. Want daar ging het tenslotte om, nietwaar? Niet om pietje, jantje en klaasje. Dat probleem met aangesproken voelen ligt zeer zeker niet bij mij.
De dingen worden hier ernstig uit hun verband getrokken!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 18:27

Palmera schreef:

Ik begrijp met de beste wil van de wereld niet waarom half bokt zich aangesproken voelt om mijn mening over de foto van die man. Het betreft namelijk díe man. Want daar ging het tenslotte om, nietwaar? Niet om pietje, jantje en klaasje. Dat probleem met aangesproken voelen ligt zeer zeker niet bij mij.

Je begrijpt het duidelijk niet. Dus als het om die man op die foto gaat maakt het niet uit? Omdat hij toevallig dit niet leest, maakt het niet uit dat je kwetsende dingen zegt? Omdat je het via internet zegt, maakt het niet uit dat je hem vies en vadsig noemt? Je begrijpt toch zelf wel dat het geen ene hol uit maakt over wie je het zegt? Of het je buurvrouw, zus, of die vreemde op straat of op een foto is op internet, het blijven allemaal mensen met gevoelens.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 18:28

Ik heb ze het liefst zoals m'n vriend. Slank, brede schouders maar niet botterig of te gespierd. Dus lekker om te knuffelen maar wel gezond. Bierbuikjes heb ik persoonlijk niet zoveel mee. Vind beide opties van Chris Patt niet geweldig, doe maar ertussenin.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 18:34

Selina schreef:
Ik heb ze het liefst zoals m'n vriend. Slank, brede schouders maar niet botterig of te gespierd. Dus lekker om te knuffelen maar wel gezond. Bierbuikjes heb ik persoonlijk niet zoveel mee. Vind beide opties van Chris Patt niet geweldig, doe maar ertussenin.

Amen!

De dadbod (slechte term zeg, hadden ze niets leukers kunnen verzinnen?) is niet aan mij besteed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 18:35

Ik heb ze het liefst zoals mijn vriend; lief, respectvol, meelevend en steunend in goede en slechte tijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 18:36

KoudbloedKim schreef:
Ik heb ze het liefst zoals mijn vriend; lief, respectvol, meelevend en steunend in goede en slechte tijden.

_/-\o_

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 18:36

Palmera schreef:
Ik heb één hele duidelijke uitleg gegeven, maar de selectieve lezers onder ons lezen daar natuurlijk weer overheen.

Daarnaast is het imo tamelijk bizar en zelfs hypocriet te noemen dat er wél commentaar geleverd mag worden hier op alles wat los en vast zit, regelmatig op het beledigende en kwetsende af, maar een smaak gebaseerd op aantrekkingskracht is verboden!
Het moet niet gekker worden...

Waarom neem je niet gewoon verantwoordelijkheid voor wat je hebt gezegd?

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 18:38

lieveli schreef:
Palmera schreef:
Ik heb één hele duidelijke uitleg gegeven, maar de selectieve lezers onder ons lezen daar natuurlijk weer overheen.

Daarnaast is het imo tamelijk bizar en zelfs hypocriet te noemen dat er wél commentaar geleverd mag worden hier op alles wat los en vast zit, regelmatig op het beledigende en kwetsende af, maar een smaak gebaseerd op aantrekkingskracht is verboden!

Inderdaad! Buiten dat geef je ook heel duidelijk aan dat je vet 'vies' vind en dat je er van moet overgeven, maar je hebt ook gezegd dat je je vriendin met overgewicht niet vies vind. Sorry, maar dát vind ik dan weer hypocriet.....

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 18:41

lieveli schreef:
Palmera schreef:

Waar staat dat ik dat niet doe? Ik heb mijn mening. That's it. En die ga ik niet aanpassen. Blijft wel een feit dat ik vind dat het van de zotte is dat iedereen zich dat zo aantrekt.

Urbanus

Re: De 'dadbod'

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 18:44

Ik vind het een beetje pubergedrag en zonde van het topic, maar goed.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 18:45

Ik denk dat wanneer iemand zoiets over jou of je kinderen zou zeggen dat je er minder gecharmeerd van zou zijn. Maar blijkbaar is het oke wanneer het over anderen gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 18:47

Ieder mag zijn mening hebben. Is alleen de manier waarop je het brengt. En denk dat daar de meeste over vallen.

Ymke_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 18:50

Ik vind dit dus totaal niks. Alsof dit wel gezond is? Vind het echt on-aantrekkelijk eerlijk gezegd en zou ook nooit op zo iemand vallen. (Iig niet op jongere leeftijd).

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 18:50

UhNee schreef:
Inderdaad! Buiten dat geef je ook heel duidelijk aan dat je vet 'vies' vind en dat je er van moet overgeven, maar je hebt ook gezegd dat je je vriendin met overgewicht niet vies vind. Sorry, maar dát vind ik dan weer hypocriet.....

Want? Ik heb duidelijk aangegeven dat dat voor mij het verschil is tussen een goede vriendschap en een totaal andere verhouding in de zin van een (bed)partner. Ik lig graag in bed met iemand die ik aantrekkelijk vind en met mijn goede vriendin ga ik nou eenmaal niet naar bed. Dus nee, mijn mening is niet gebaseerd op hele volksstammen, slechts op wat ik in mijn bed aantref.
Lijkt mij niet meer dan normaal. Ik denk dat iedereen die op vrijwillige basis seks heeft dat doet met een partner die hij/zij aantrekkelijk vind.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 18:51

Poeh, wat wordt hier moeilijk gedaan zeg. Ik vind het nogal overdreven dat met iedereens gevoelens rekening moet worden gehouden. Sommige mensen hebben nou eenmaal een lichaam dat sommige anderen lelijk vinden, dat is gewoon zo. En als iemand over iemands lichaam zegt dat het lelijk is, en jij hebt toevallig net zo'n lichaam.. Nou, jammer dan. Het is maar bokt, waarom zou je je druk maken over de mening van een vreemde over jouw lichaam?

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 18:57

Palmera schreef:

VRIJ agressief idd. Wie leest er nou selectief dan? Ik vind de manier waarop je in de verdediging schiet idd redelijk agressief overkomen. Je smileygebruik getuigt ook niet van veel respect voor je discussiepartners.
Volgens mij word hier niks uit zn verband getrokken. Meerderen geven gewoon aan dat de manier waarop jij je mening brengt erg kwetsend kan zijn. Niet je mening zelf, maar de woorden die je ervoor gebruikt. De rest van mn post niet gelezen? Snap je echt niet het verschil tussen iemand onaantrekkelijk VINDEN en zeggen dat iemand vies en vadsig IS en dat je er misselijk van word? Dat is voor jou exact hetzelfde?

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 19:01

Arc_En_Ciel schreef:
Poeh, wat wordt hier moeilijk gedaan zeg. Ik vind het nogal overdreven dat met iedereens gevoelens rekening moet worden gehouden. Sommige mensen hebben nou eenmaal een lichaam dat sommige anderen lelijk vinden, dat is gewoon zo. En als iemand over iemands lichaam zegt dat het lelijk is, en jij hebt toevallig net zo'n lichaam.. Nou, jammer dan. Het is maar bokt, waarom zou je je druk maken over de mening van een vreemde over jouw lichaam?

Ja dit dus :')

Mijn vriend heeft een prachtig lichaam, van mij hoeft hij geen pens te kweken om aantrekkelijker te worden :') Hij sport gewoon en duwt ook wel eens acht stukken pizza naar binnen. Je ziet echt wel aan iemand of ie een beetje voor zichzelf zorgt, zo'n slungel zonder enige spiermassa vind ik ook niks.

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 19:02

Moderatoropmerking:
Ik begrijp dat dit een moeilijke discussie is waarbij emoties hoog op kunnen lopen. Dit is niet erg, zolang je de mening van een ander maar met argumenten weerlegt. Ik wil jullie even herinneren aan de regel om anderen niet persoonlijk aan te vallen: "reageer op de argumenten van de tegenpartij (op de bal) en richt je niet op de tegenpartij zelf (op de man)." Denk hier alsjeblieft om als je een bericht plaatst :)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 19:10

Arc_En_Ciel schreef:

Er zijn genoeg mensen die zich er niet druk over maken, en de mensen die dat wel doen, en met dat soort kwetsende opmerkingen dagelijks geconfronteerd worden, en die het opgegeven moment niet meer aankunnen en er een eind aan maken. Ik zeg daarmee niet dat jij je mening niet mag hebben, maar je kan er wel over nadenken hoe je die brengt en wat voor gevoel je daarmee bij een ander opwekt. Het is toch niet zo moeilijk even na te denken over hoe je je mening brengt en hoe een ander zich daarbij voelt? Als jij op een normale manier zegt dat je iets niet mooi vindt, dan is niemand die daar over valt. Maar ik vind vies en vadsig nogal vervelend om te horen.

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 19:15

Moraal van het verhaal, ik kan het abbo bij de sportschool stopzetten -O- :')

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 19:22

Tja als ik over een jaar of 7 kindjes heb (mag krijgen) met mijn vriend (dan man) en we raken allebei wat uit 'model' maar niet ongezond dik of obese, nou en..
Ik zou evenveel van hem houden.

Beetje overdreven 'hype' weer. We zijn allemaal anders en waarom moet iedereen daar weer een mening over hebben :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 19:22

Pieter25 schreef:

Ging je ook daadwerkelijk of had je alleen een abonnement?

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 19:25

Danique schreef:
Pieter25 schreef:

Ging je ook daadwerkelijk of had je alleen een abonnement?

Eigenlijk alleen voor de selfies :') _O- _O- (grapje 2/4x in de week)
Laatst bijgewerkt door Pieter25 op 08-05-15 19:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 19:26

Palmera, Volgens mij heeft niemand hier problemen met je mening, maar met de manier waarop je die verkondigt.