. Als de verkopende partij ook nergens op reageert, vind ik beetje apart. Als je als verkoper een fout maakt, en kan prima hoor, dan zorg je of dat het in orde komt, of je laat op ze minst wat horen. Dat de verkopende partij niks laat horen vind ik erg apart. En natuurlijk kan er altijd wat aan de hand zijn waardoor ze niet reageert, moet natuurlijk ook rekening mee gehouden worden. Maar vind het toch erg apart... Zelf zou ik wel zeggen nu van de rest klopt, zoals TS aangaf, dus jammer dan voor dat ene dekje, de andere kloppen allemaal wel en zijn in goede staat wat ik begreep dus ach...
Vind op zich dit dekje ook wel leuk ! Leuk kleurtje ook en die rand!
Marktplaats kopen en laten bezorgen blijft altijd een risico helaas..
in de praktijk). Maar je kunt er iig flink achter aanmailen. Als ze niet reageert kun je het via FB proberen. Je kan wel degelijk een klacht indienen bij marktplaats en wat je natuurlijk ook kunt doen is reageren op evt. andere advertenties van deze persoon. Liefst als een andere persoon en probeer dan een ingang te vinden om de dekjes weer aan de kaak te stellen.
Zal proberen via Marktplaats wat te doen, maar vrees dat het niet veel zal helpen.
Gelukkig gaat het niet om veel geld maar wel om het principe, niet netjes van diegene