bestelling al 5 x niet geleverd.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 13:07

heeft hij ook verteld waarom niet?

bridgetF

Re: bestelling al 5 x niet geleverd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 13:14

nou ja zeg.....ik zou die bank niet eens meer willen, de service is zo beneden peil, wat als hij er straks eindelijk is en beschadigd of na een half jaar springen de veren in je kont? Ik denk dat ze dan ook niet hard zullen lopen om je te helpen.

P.s die belbus, kom je dan op tv?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 13:33

Ik zou gewoon de zaak aanhouden en nog niet annuleren. Even afwachten wat kassa gaat doen.

Ik zou wel proberen er niet te veel vrije dagen meer aan te besteden. Kans is niet heel groot dat je daarvan geld gaat zien namelijk.

Die chauffeur kan er idd ook niks aan doen.

Ik heb het idd al eerder gezegd en ik denk dat ik gelijk ga krijgen. Ze weten niet waar de bank is........

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 14:50

wie raakt er nu een bankstel kwijt,
het is toch geen bankstel voor een poppenhuis.
Echt mega stom....

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 15:12

Wat raar dat die chauffeur dat komt vertellen. Waarom dat dan weer?

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 15:18

Heb je al geprobeerd om contact op te nemen met Otto via social media (daar zit vaak een webcare team achter die meer kunnen/mogen dan de collega's aan de telefoon)

XxMariellexX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-15 19:26

Net gebeld ze hebben mijn bank retour gestuurd naar otto dus moet opnieuw bestellen wat betekend dat ik weer 8 weken kan wachten tot hij komt -_- maar waarom ze hem terug gestuurd hebben kunnen ze niet zeggen maar otto weet van niks dat die bank is terug gestuurd..
zoooooo frustrerend

XxMariellexX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-15 19:26

_Inga schreef:
Heb je al geprobeerd om contact op te nemen met Otto via social media (daar zit vaak een webcare team achter die meer kunnen/mogen dan de collega's aan de telefoon)

Otto heeft geen Facebook Jammer genoeg...

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 20:53

Geld terug vragen

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 09:08

XxMariellexX schreef:
_Inga schreef:

Otto heeft geen Facebook Jammer genoeg...

Twitter?

@otto_de
Van onze buren.

En het is volgens mij ook een Duitse keten?

XxMariellexX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-15 17:34

En alsof het nog niet erg genoeg is krijg ik allemaal advertenties op bokt van banken bij Otto hahaha
Afbeelding

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 17:53

Ongelofelijk zeg! :@ ik zou niet opnieuw gaan bestellen & weer wachten. Gewoon de belbus erachter aan sturen want waarom 8 weken wachten, de bank is al gemaakt toch?

XxMariellexX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-15 18:53

dream_lot schreef:
Ongelofelijk zeg! :@ ik zou niet opnieuw gaan bestellen & weer wachten. Gewoon de belbus erachter aan sturen want waarom 8 weken wachten, de bank is al gemaakt toch?

Jaa de bank is al gemaakt alleen postnl zegt dat ze de bank hebben terug gestuurd naar otto maar otto weet van niks en zegt dat ze de bank niet hebben en dus bij postnl moet staan..

Dus heb een vermoeden dat ze of de bank weerkwijt zijn of dat otto de bank heeft geleverd aan iemand anders die dezelfde bank heeft besteld..

Dus ga nu de belbus hun werk laten doen want naar mij luisteren ze niet en weet zelf ook niet meer wat ik moet doen gister telefoon rekening gehad en alle gespreksinformatie opgevraagd heb intotaal al 9uur met otto en postnl gebeld waarvan ik mishien 1,5 uur hun heb gesproken de rest heb ik in de wacht gestaan...

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 22:24

Het is sowieso al van de zotte dat jij zelf PostNL moet bellen. Otto had allang een onderzoek moeten starten en jou daar netjes van op de hoogte houden. Bank opnieuw bestellen met dezelfde wachttijd was bij mij een no go! Gewoon annuleren en ergens anders bestellen.

E@H raakt ook met grote regelmaat pakketten van ons kwijt en wij moeten ze helemaal suf bellen en mailen dan en vaak worden ze nog grof ook. Maar de klant hier zelf achteraan laten gaan is niet correct. Jij bestelt iets bij Otto en niet bij PostNL dus Otto moet dat zelf ook regelen met PostNL!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 23:11

Misschien je verhaal op je eigen facebookpagina zetten in de hoop dat mensen het massaal gaan delen?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 23:38

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 23:49

Wow.. als ik die pagina lees die focussed hier post.. wat schandalig zeg :oo hoe kunnen ze zoveel grote pakken kwijtraken :\ :\

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 23:49

En allemaal mega recent ook he... Van gister en eergisteren zelfs nog... Gaat daar structureels iets mis lijkt mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 23:51

Ja.. := ik vind het bijna klinken als georganiseerde diefstal := terwijl de gewone pakketdienst van PostNL toch best prima is.

Heb de klacht van TS ook al gevonden bij Klacht.nl.. ik vind het echt bizar dat er bedrijven die goed te boek staan (zoals bijv Blokker, Leen Bakker) met een bezorgdienst als deze werken :\ en zo eigenlijk ook genaaid worden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 23:56

Wat een puinzooi dan := , had nog niet gehoord van die bezorgdienst maar iets om op te letten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 23:57

Wat ik ook zo bizar vind, PostNL zelf is altijd erg goed met het oplossen van klachten, staat ook op klacht.nl genoemd. Bij PostNL Extra@Home zou je dat dan toch ook verwachten :=

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 00:03

Misschien dat het door een andere maatschappij uitgevoerd wordt. Soms hebben bedrijven ingehuurde koeriersdiensten

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 09:36

Wat een gedoe zeg weer !! Nu weet ik dat postnl er ook soms wel zooitje van kan maken, maar otto is hier zowiezo voor verzekerd dus zou jouw niet te laste gelegd moeten worden.

Ik vind dat otto voor alle gemaakte (bel) kosten wel een vergoeding mag geven.. Ook vind ik t vreemd dat een bank, wat geen klein pakketje is, in ene verdwenen is van de aardbol

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 09:44

Is de bank ondertussen terecht?

Kletskousz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 20:17

Ik had toevallig vorige week jou topic gelezen ts. En vandaag belde mijn ouders dat hun nieuwe bank binnen kwam tussen bepaalde tijd. Ik dus vandaag daarheen om hun nieuwe bank te bewonderen, maar bank was nog niet binnen.

Toen vroeg ik voor de grap waar ze de bank besteld hadden, en je raad het al... Otto .

Ik grapte nog dat ik ergens gelezen had dat Otto slecht leverd en hun post bezorging bankstellen kwijt raakt. Nee zeide mijn ouders dan heb je gewoon ongeluk gehad en dat kan gebeuren maar gebeurd niet hier...

Je raad het al, nadat ik vanmiddag maar toch ging bellen omdat het einde van de dag was stond de bank volgens hun op ander depot en kan vanaf maandag weer geleverd worden!!!

Ik ben benieuwd hoelang het bij mijn ouders gaat duren..