Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sammie schreef:Hoi! Het gaat er niet om wat het kind doet als hij een smak maakt (wat overigens gewoon in een reflex gebeurd). Het gaat erom of een kind van 3 jaar een (enigsinds fatsoenlijke) trap op en afkomt. Zonder kans om te vallen..
Ik ken blijkbaar een hoop hoogbegaafde 2 en 3 jarigen..
Ailill schreef:Sammie schreef:Hoi! Het gaat er niet om wat het kind doet als hij een smak maakt (wat overigens gewoon in een reflex gebeurd). Het gaat erom of een kind van 3 jaar een (enigsinds fatsoenlijke) trap op en afkomt. Zonder kans om te vallen..
Want hoogbegaafdheid heeft alles met het motorisch vermogen te maken
Maar feit is wel, hoe naar dat altijd ook is om te horen, dat je daar niks meer aan kunt veranderen en die energie beter kunt stoppen in het zorgen voor je zoon. Heel veel sterkte
Ailill schreef:Sammie schreef:Hoi! Het gaat er niet om wat het kind doet als hij een smak maakt (wat overigens gewoon in een reflex gebeurd). Het gaat erom of een kind van 3 jaar een (enigsinds fatsoenlijke) trap op en afkomt. Zonder kans om te vallen..
Want hoogbegaafdheid heeft alles met het motorisch vermogen te maken
corinne1981 schreef:Jeetje wat heftig zeg!
Ik kan me voorstellen dat je boos bent op je moeder, maar bedenk ook dat ze dit natuurlijk ook nooit gewild heeft. Ze zal zich heel erg schuldig voelen. Heeft ze al iets van zich laten horen?
Ik zou toch proberen om je boosheid voor je te houden, voor de goede vrede.
Het zou zonde zijn als je zoontje zijn opa en oma niet meer mag/kan zien door zo'n ongeluk.
Daarnaast mag je natuurlijk best in het algemeen uitspreken wat jij wilt t.o.v. de omgang met je zoontje en de opvoeding. Houden ze zich hier niet aan? Dan is het jouw/jullie taak om het op jullie manier te doen, dus jij samen met hem de trap op/af, jij met hem fietsen etc.
Heel veel beterschap, ik hoop dat je zoontje snel opknapt en er niet al te veel schade aan overhoudt. Wat moet het vreselijk zijn om je zoontje zo te zien liggen in het ziekenhuis…sterkte.
Ailill schreef:Sammie schreef:
Als jij dat letterlijk wil nemen is dat jjouw conclusie
Op basis van jouw eerdere post, significant detail

Als je het niet erg vindt.. vind mij een beetje te oud en het onderwerp van het topic iets te zwaar om hier een spelletje van te maken.
Hatchi schreef:Ben gewoon boos op mijn moeder omdat ik het van haar gewoon respectloos vind dat ze gewoon mijn manier van opvoeden niet respecteerde en dan zegt dat ik mij aanstel met mijn veiligheid.
Is toch geen rare vraag als ik haar herhaaldelijk vraag of ze zoon zou willen laten zitten als hij de trap af gaat en dat ze er voor wil staan zodat ze hem eventueel zou kunnen opvangen.
Is niet alleen met de trap, is met veel meer dingen dat ze het gewoon op haar manier doet terwijl het mijn zoon is.