WTF-momenten tijdens het uitgaan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Juliette61

Re: WTF-momenten tijdens het uitgaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 16:33

Gatver!
Wat een smeerlap _O-

Memere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 22:16

Is al even geleden maat stond eens te zoenen met een jongen, maar die had wel andere plannen.
Ik ging naar buiten met mijn vriendengroep voor eentje te gaan roken en die jongen waarmee ik gekust had kwam af, weliswaar met een condoom in zijn hand. Hij vroeg of ik een wandeling wou maken voor elkaar beter te leren kennen, heb maar nee gezegd.
Vroeg hij waarom, ik zei omdat dit geen wandeling is..hij stond perflex en vroeg waarom niet, heb gezegd dat ik niet zo'n type ben en hij maar bij een ander moest proberen.
Ging hij echt nog bij een ander, toevallig een oud klasgenootje die naast ons ook eentje zat te roken. :')

Of een fail van mijzelf !

Was een festival van 2/3 dagen en ging er met zo'n 10 vrienden naartoe, we bleven daar slapen in een tent.
Ik was al die dagen dat we daar waren nuchter, maar op een bepaalde ochtend werd ik niet meer wakker..zat in een enorme diepe slaap.
Vriendin van me heeft water over me heen gegooid, proberen wakker te schudden en met de slappe hand zo tegen mijn kaak 'klapjes' te geven.. werd maar niet wakker.
Ze hadden de hulpdienst gehaald en plots werd ik wakker, ik wist niet wat me overkwam..iedereen kijken( ondertussen honderden rondom ons tent) en ik vriendelijk goedemorgen gezegd.
De tent naast ons op de camping riep : "de dooie is weer leven" en zo ging dit het hele terrein over duizenden mensen :') :') :')

Dansen met vriendinnen en plots een fles naar je hoofd toe gegooid krijgen, per ongeluk hoor!
Er was toevallig een gevecht ontstaan achter mij en door het geduw en getrek zat ik er plots middenin.
Was geen fijne avond(meer), meteen verzorg en naar huis gegaan.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 22:29

Hilarische verhalen komen voorbij :')

Mijn grootste wtf moment is van afgelopen carnaval. Een jongen kwam naar mij toe dat hij toch echt even kwijt moest dat hij mijn wenkbrauwen zo ontzettend mooi vond. Dus ik hem maar bedanken. Vroeg hij vervolgens of hij er even aan mocht likken _O- _O-

Ben toen maar heel snel weg gelopen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 23:56

Dat er een meisje in de wc een enorme fles wijn uit dr tas haalde en haar wijnglas bijvulde :')

okdoei

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 00:08

VivaLaVida schreef:
Dat er een meisje in de wc een enorme fles wijn uit dr tas haalde en haar wijnglas bijvulde :')

Haha dit heb ik ook wel eens gezien ja!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 00:11

Ik was met een meisje waar ik toen meer mee opging op stap en aan het einde van de avond gingen we met haar vriend mee naar vrienden van hem (snap je hem nog?) om tosti's te eten. Na dik een halfuur kijkt die jongen ons ineens aan en vraagt: 'Wie zijn jullie eigenlijk?'

:')

jahoorisgoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 00:11

Cubone schreef:
Op een feestje kwam er ineens een gozer aan lopen, slaat zijn arm om me heen, likt in een beweging met zijn tong van mijn kin tot in mijn oog roept daarna: "Jij bent echt een cool wijf" en loopt weer weg :')

_O-
Hier moest ik best wel hard om lachen :')

okdoei

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 00:14

Ik ga zaterdag weer uit, ik ga m'n wtf-radar aan zetten haha!! :)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 00:27

Ooo ik heb er ook nog een!
Sta je in de rij bij de wc op starbeach, te wachten en te wachten. Om je heen allemaal van die engelse dingen, volgeplamuurd, alles korter dan kort, palen aan en dan lekker stevig zijn, je kent het wel :') allemaal met zo'n jaren 90 heuptasje aan.

Zodra ze bij een spiegel waren in de rij gig het tasje echter open :oo . Poeders, kwasten, mascara, haarlak,lippenstift incl lipliner ( :') ) deo's alles kwam eruit _O- en bij elke spiegel weer ! Ik stond daar met een vriendinnetje echt een beetje geschokt te wezen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 00:33

Ik ga nooit uit , wel wonen ouders op dronken lui route met dorpsfeest en stappen en evenementen ^^

Zoals :

-mini katje van ouders loopt lekker voor huis , dronken man komt eraan en wil haar aaien. Wij kijken en opeens valt hij om :') , je had die kat moeten zien kijken "
:')

Ik was vorig jaar na paar dagen vrijwilligerswerk flink aangeschoten , kwam thuis met een natte broek en ik maar lachen :'). Ben erg gezellig als ik teveel drink eens in de 22 jaar :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 00:43

Ga echt stuk hier om sommige...

Heb er nog een... Droeg corset top, met van die touwtjes achter op als sluiting .. Voel ik plots wat en draai me om.. Staat een jongen wazif voor zich uit te staren terwijl die op mijn touwtje sabbelt :wow:

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 00:51

Regelmatig maak ik wel gekke dingen mee :')

paar jaar terug had ik zelf een slokkie teveel op waardoor ik niet in de gaten had dat ik in midden in een gevecht stond, werd ik ineens over een gozer ze schouder gegooid en een paar meter verder op neer gezet. stond die jongen wel even raar aan te kijken tot ik de ruzie zag.

Inderdaad meiden die onwijs veel zooi in zo'n klein tasje proppen en uren voor de spiegels in de wc staan.
Mensen die over hun eigen voeten kotsen (een vriendin van mij laatst, had haar maar even onder de douche gezet erna waar ik dus na dik 10 minuten nog geen reactie van kreeg. had ze zich vast gepakt aan de douchestang en in slaap gevallen)

versierd worden door mannen die net zo oud als mijn vader zijn, vooral dan nog verbaasd zijn dat je er niet op in wil gaan _O-

en ooohjaaaa. Paar maanden terug werd ik aangesproken door een gozer: Hoi hoe oud ben je? ik: 21 (toen nog) oke je bent ouder dan 18, ik wil namelijk geen pedo zijn. ben 32.
ik: okee... Hij: ja en met hoeveel mannen ben je naar bed gegaan? ik wil namelijk geen preuts meisje.
Okee... :roll:

Quebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 01:04

John, de wasted New Zealander die mij en een vriend ging beschermen tegen vuinisbakken. "They'll eat you when you'll least expect it!" en als een heuse bodyguard ons naar het festivalterrein begeleide om ondertussen "WHATCH OUT FOR THE TRASHBAGS THEY'RE COMING" te brullen om vervolgens KO in een PMD vuilbak neer te strijken. Hij heeft er de rest van de nacht doorgebracht :+

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 09:09

Oh ik weet nog een leuke, of nou ja leuk...
Ik was op een huisfeest van iemand, en de vodka vloeide rijkelijk. Een meisje had zichzelf verkeken op hoeveel ze op kon en moest kotsen, dit deed ze netjes in een bekertje zodat de vloer niet vies werd ;)
Vriendin van me pakte het bekertje en wou het weg gaan gooien, toen opeens een jongen aan kwam lopen, het bekertje pakte en er een grote slok uit nam :oo
Hij dacht dat het vodka was! Nou dat was het dus niet, hij spuugde het uit en gooide het bekertje weg, zo over mij heen :(
Ik een beetje boos en vies natuurlijk. Gelukkig bleef ik daar slapen dus had ik nog kleding bij me, m'n broek was namelijk helemaal goor.

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 09:27

Heb er heel wat meegemaakt, dit is er een van:

Was in een kroeg met vrienden (in het buitenland) en toen we naar buiten gingen zagen we een jongen van ongeveer 20 tegen een auto geleund staan. Keurig rechtop. Een meisje uit onze groep kende die jongen, liep erheen en kon hem niet wakker krijgen. Pas na een heleboel gedoe ontwaakte hij; hij stond dus tegen die auto te slapen. Toen ze even met hem had gepraat, zette ze hem weer tegen de auto waar hij meteen weer insliep.

Soetekind

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 09:32

Als je drank over iemand heen morst, ook al ging het niet expres. Dan zou ik me wel omdraaien en mijn excuses maken aan die persoon. Als jou vriend wat nonchalant reageerde onder het mom van "dan had je hier maar niet moeten staan want je kunt zien dat het druk is" was ik als meisje ook wel geïrriteerd geweest. Dus ik kan me ook wel wat voorstellen bij het meisje. En dat jij als vriendin je daarmee gaat bemoeien. Nee, dat kan je vriend vast best zelf oplossen.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 09:54

Ik ga maandag naar een alternatief feest met een hoop bevriende larpers. Daar moeten wel wtf-momenten uit komen! :P

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 10:03

VivaLaVida schreef:

Dit heb ik inderdaad ook wel eens gezien, maar dan bij de fietsen. Paar meisjes van 16, die dus binnen in de discotheek geen drank konden krijgen. Lopen ze naar de bosjes halen ze daar een plastic tas uit met allemaal drank.

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-15 10:54

tinaaz schreef:
Als je drank over iemand heen morst, ook al ging het niet expres. Dan zou ik me wel omdraaien en mijn excuses maken aan die persoon. Als jou vriend wat nonchalant reageerde onder het mom van "dan had je hier maar niet moeten staan want je kunt zien dat het druk is" was ik als meisje ook wel geïrriteerd geweest. Dus ik kan me ook wel wat voorstellen bij het meisje. En dat jij als vriendin je daarmee gaat bemoeien. Nee, dat kan je vriend vast best zelf oplossen.

Volgens mij moet je alles een opnieuw lezen want zoals jij het beschrijft heb ik het niet geschreven. Daarbij ga ik nog maar eens herhalen dat wie problemen heeft met mijn manier van reageren tegen dat meisje mij best een PB mag sturen, dit topic moet nog wel leuk blijven ;)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 10:58

Hilarisch topic dit!
Ik heb zelf geloof ik ook al veel WTF-momenten meegemaakt, maar ik vergeet ze altijd..
Vanavond en maandag ga ik weer op stap dus ik zal mijn oren en ogen ophouden. :D

okdoei

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 04:55

oke oke, ik ga jullie weer verblijden met een nieuwe dosis gebeurtenissen.

oke, de eerste keer dat ik naar de wc ging, helemaal aan het begin van de avond, zat er op een wc ergens naast mij een meisje het uit te schreeuwen van het huilen, want ze vond het zo extreem oneerlijk dat ze er nu al 3 kwartier waren en haar vriendinnen nogsteeds niet mee waren geweest naar de zaal waar zij zo nodig heen wou.

De 2e keer dat ik naar de wc ging, trof ik een meisje aan die vrij netjes gekleed was. en toen ik mijn handen stond te wassen, kwam het zelfde meisje het toilethokje uit met alleen nog maar een 'zie-poes-net-niet'rokje en een soort sportbh aan. Overigens waren er nog veeel meer van die meisjes met bar weinig kleding aan.

de 3e keer op het toilet, vrij aan het einde van de avond. Hoorde ik 2 meisjes tegen elkaar praten, nou ze hadden de avond van hun leven gehad. Jawel;
Meisje 1: Oh zag je dat net?
Meisje 2: huh nee wat?
Meisje 1: ik was toch met die jongen aan het dansen
Meisje 2: oooooh ja die was wel leuk hé.
Meisje 1: ja alleen ik voelde ineens zn stijve tegen mijn bil
Meisje 2: Hahahahhaa nee dat meen je niet
Meisje 1: Jaaaa, en volgensmij kwam hij toen klaar, maar ik geloof niet dat ik een vlek op m'n kleren heb.
Meisje 2: Omg omg omg omg nee echt jij bent goeeed meid!!!

En toen ben ik maar weggelopen, ik had het niet meer haha.

uiteindelijk gingen we even wat eten voordat we naar huis gingen.
zitten we daar rustig ons frikadelletje en kipcorntje naar binnen te schuiven.
Komt er aan de tafel naast ons een jongen aan strompelen met 2 bakjes patat, die zet ie op tafel. struikelt over zijn eigen voeten en valt met z'n gezicht midden in de gigantische lading mayo van zijn patat.
Vervolgens gaat ie zitten, eet 2 patatjes en begint te lallen dat dit noooit genoeg is dus gaat nog een bakje halen. (ondertussen zit zijn hele neus/voorhoofd nog vol mayo)
Dat meisje wat achter de snackbar stond bood hem een doekje aan voor zijn gezicht. Begint ie dat meisje helemaal uit te schelden waar ze het vandaan haalt en blablabla.
uit eindelijk zat hij daar met 3 bakjes patat, zo dronken als een aap en niet een van zijn vrienden vond het nodig om hem even te helpen.

kortom, het was een geslaagde avond.

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 12:29

Hahahahaha vol met z'n bakkes in zn mayo :') Klinkt inderdaad als een leuke avond, naar wat voor clubs ga jij joh _O-

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 16:52

Omg, die meisjes klinken zo laag :=

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 16:57

Hahahaa, in de mayo ook nog :').

Maar ik zie t topic heel raar nu. Er waren meer dan 90 pagina's toch? Ik zit nu op pagina 4, en meer pagina's zijn er niet...? Was zelf met lezen op pagina 36...

Tigear

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 16:59

Je bedoelt denk ik het Wtf momenten tijdens het boodschappen topic. ;)