Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
beatje schreef:Ik vraag me af waarom het allemaal zo" orgineel" moet.Het lijkt tegenwoordig in alles wel een wedstrijd.Wat is er mis met gewoon ; Ik ben zwanger.Ze zijn echt net zo blij, kan uit ervaring spreken een paar keer zelfs
Cayenne schreef:Omdat er tegenwoordig social media (en met name youtube) is en dan moet je daarna blijkbaar aan de hele wereld laten zien hoe goed jouw verrassing wel niet gelukt is
Maar toegegeven, sommige ideeën zijn wel erg origineel!
Boomerang schreef:Facebook... 3 weken na geboorte! Ik vind echo foto's zo nietszeggend, maar van jezelf zijn ze onbetaalbaar. Ik hield ze dan ook graag voor mezelf.
Sowieso minimaal foto's van m'n kindjes op social media, misschien vinden ze dat later helemaal niet fijn?
En het leukste vond ik altijd om mensen te laten schrikken in winkels bijvoorbeeld als ze weer eens vroegen met 6 maanden. Jij gaat zeker ieder moment bevallen? En dat ik zei neuh nog een maand of 3. Ik was nl zo dik omdat ik een tweeling droeg maar dat zei ik er niet bij
friesam schreef:Mijn plan was een foto met zijn cowboylaarzen, mijn cowboylaarzen en een paar baby-laarsjes maar helaas waren de eerste 20 weken van mijn zwangerschap zo onzeker dat ik het helemaal niet meer op FB of waar dan ook gezet heb.