Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

(
ik heb trouwens maar 1 kat....)
zo'n hekel aan dat soort lui....
Gydja schreef:Ik zou er niet aan moeten denken! Vind het heerlijk om 's avonds tegen mijn vriend aan te kruipen om dan in slaap te vallen. Zou er niet aan moeten denken om dat mijn leven lang te moeten missen. Wel een voordeel is dat als je je leven lang singel blijft dat je niet opeens met je neus in een zweet oksel ligt
Cayenne schreef:Ik zou het wel erg vinden, maar ik heb geen partner nodig om gelukkig te zijn. Dat staat daar los van.
Ik zit overigens al aardig wat jaren in een relatie (sinds mijn 17e) en ik kan het me bijna niet meer herinneren hoe het is om vrijgezel te zijn eigenlijk
Voor mij zou het dus wel een heel gemis zijn. Maar dat wil niet zeggen dat je meteen de rest van je leven ongelukkig bent natuurlijk

Bellatrix schreef:Ik ben al 33 jaar vrijgezel...ik weet niet hoe het is om met iemand te zijn dus ik mis niets.
Ik doe genoeg leuke dingen en alleen voel ik mij niet...natuurlijk zie ik wel eens stelletjes en dan denk ik dat het best leuk is om iemand te hebben maar iemand constant om mij heen lijkt mij ook weer vreselijk...nee ik denk dat ik vrijgezel blijf voor de rest van mijn leven. (wat niet wil zeggen dat ik een relatie uitsluit hoor, als het komt dan komt het)
Debbie00 schreef:Bellatrix schreef:Ik ben al 33 jaar vrijgezel...ik weet niet hoe het is om met iemand te zijn dus ik mis niets.
Ik doe genoeg leuke dingen en alleen voel ik mij niet...natuurlijk zie ik wel eens stelletjes en dan denk ik dat het best leuk is om iemand te hebben maar iemand constant om mij heen lijkt mij ook weer vreselijk...nee ik denk dat ik vrijgezel blijf voor de rest van mijn leven. (wat niet wil zeggen dat ik een relatie uitsluit hoor, als het komt dan komt het)
Deze tekst zou ik geschreven kunnen hebben. (alleen ben ik net 34 hihi)
_o- _o-. Ik heb ook al geroepen dat ik geen man meer moet en de vrouw met de twaalf katten wordt
.listiglistje schreef:Winged schreef:Even aan de 30+ers onder ons: Heb je dan ook nooit een date, een scharrel, een projectje tussendoor? Voor de -uhm- lichaamsbeweging zeg maar?
Tuurlijk wel....ik ben geen non
*ik ben helemaal niet nieuwsgierig, maar ik ben zo'n stomme kieskeur van 26 die geen idee heeft waar ze nou een leuke kerel op moet duiken
* Winged schreef:Cayenne schreef:Ik zou het wel erg vinden, maar ik heb geen partner nodig om gelukkig te zijn. Dat staat daar los van.
Dit inderdaad. Ik wil alleen geen relatie om een relatie te hebben, maar een relatie met iemand bij wie ik zou willen zijn.
Zoals ik soms zeg; een relatie is net als feesthoedjes: Op een verjaardag regel ik zelf wel alle hapjes, de muziek, wie er komt, eventueel zelfs de slingers. Maar het zou leuk zijn als iemand de feesthoedjes meebrengt
Maartje1990 schreef:Ik zou net zo goed gelukkig kunnen zijn in mijn eentje, maar ik denk dat ik toch gelukkiger zou zijn met een leuke partner in een fijne stabiele relatie. Wil ook graag kinderen en doe dat toch liefst met iemand. Overigens heb ik de afspraak met mezelf dat als ik 35 ben en nog steeds single, ik dan alleen zwanger probeer te worden![]()
Meer dames die daar gedachtes over hebben? Dus als je op een bepaalde leeftijd nog single bent, een kindje te krijgen?