je leven lang vrijgezel, zou je het erg vinden?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 22:04

Een leven zonder mijn man zou ik vreselijk vinden. Ik vind het knuffelen en samen zijn veel te fijn.
zou nooit mijn hele leven vrijgezel willen zijn

Collie2008

Re: je leven lang vrijgezel, zou je het erg vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 22:15

Ik ben wel een samenzijnmems.....Ik vind het heerlijk een partner naast me te hebben. Iemand bij wie je thuis komt, om tegenaan te kruipen, herinneringen op te bouwen, tegenaan te schoppen en van te houden. Nou snap ik dat dat feitelijk ook een goede vriend of vriendin kan zijn, maar daar heb je niet de intimiteit meer. Een relatie is voor mij geen voorwaarde voor geluk, maar zeker een meerwaarde.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 22:40

Afbeelding

:+ ( :') ik heb trouwens maar 1 kat....)

Nee ik vind het helemaal niet erg en mis het ook niet :)
al merk ik dat andere mensen dat wel zielig voor mij vinden of ze vinden het/je raar :roll: zo'n hekel aan dat soort lui....

Ik ben nu 40 en gewend om jarenlang alleen te wonen, af en toe wel een projectje lopen, maar niks serieus/samenwonen.
Ik heb een heel druk leven, carriere, studie, mijn paard (wedstrijdsport), heel druk sociaal leven, huis/tuin bijhouden enz.
Altijd in de weer, ik ben heel blij als ik een x een avond alleen op de bank kan liggen, met de kat op schoot en wijntje in de hand :P

Dat te zelfstandig herken ik wel...al heb ik natuurlijk ook af en toe een luisterend oor of hulp nodig.
Gelukkig is onze familie heel hecht, veel vrienden en ook fijne collega's die mij af en toe een helpende hand bieden.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 22:44

Gydja schreef:
Ik zou er niet aan moeten denken! Vind het heerlijk om 's avonds tegen mijn vriend aan te kruipen om dan in slaap te vallen. Zou er niet aan moeten denken om dat mijn leven lang te moeten missen. Wel een voordeel is dat als je je leven lang singel blijft dat je niet opeens met je neus in een zweet oksel ligt :+

Maar vrijgezel zijn betekent toch niet dat je de rest van je leven alleen slaapt ;)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 22:45

Cayenne schreef:
Ik zou het wel erg vinden, maar ik heb geen partner nodig om gelukkig te zijn. Dat staat daar los van.

Dit inderdaad :j Ik zit overigens al aardig wat jaren in een relatie (sinds mijn 17e) en ik kan het me bijna niet meer herinneren hoe het is om vrijgezel te zijn eigenlijk :+ Voor mij zou het dus wel een heel gemis zijn. Maar dat wil niet zeggen dat je meteen de rest van je leven ongelukkig bent natuurlijk :P

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 22:47

Hahaha die foto met die kudde katten! Geweldig :D

Als ik alleen zou zijn, had ik misschien wel meer katten gehad dan nu.

Debbie00

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 23:01

Bellatrix schreef:
Ik ben al 33 jaar vrijgezel...ik weet niet hoe het is om met iemand te zijn dus ik mis niets. :+
Ik doe genoeg leuke dingen en alleen voel ik mij niet...natuurlijk zie ik wel eens stelletjes en dan denk ik dat het best leuk is om iemand te hebben maar iemand constant om mij heen lijkt mij ook weer vreselijk...nee ik denk dat ik vrijgezel blijf voor de rest van mijn leven. (wat niet wil zeggen dat ik een relatie uitsluit hoor, als het komt dan komt het)

Deze tekst zou ik geschreven kunnen hebben. (alleen ben ik net 34 hihi)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 23:02

Debbie00 schreef:
Bellatrix schreef:
Ik ben al 33 jaar vrijgezel...ik weet niet hoe het is om met iemand te zijn dus ik mis niets. :+
Ik doe genoeg leuke dingen en alleen voel ik mij niet...natuurlijk zie ik wel eens stelletjes en dan denk ik dat het best leuk is om iemand te hebben maar iemand constant om mij heen lijkt mij ook weer vreselijk...nee ik denk dat ik vrijgezel blijf voor de rest van mijn leven. (wat niet wil zeggen dat ik een relatie uitsluit hoor, als het komt dan komt het)

Deze tekst zou ik geschreven kunnen hebben. (alleen ben ik net 34 hihi)

+1 zo sta ik er ook in :j

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 23:03

Ik ben sinds een paar maanden na lange tijd weer vrijgezel en zit nog in altijd de fase van jaaaaaa, wat heeeeeerlijk. :D _o- _o-. Ik heb ook al geroepen dat ik geen man meer moet en de vrouw met de twaalf katten wordt :').

Maar ik sta wel open voor anderen. Al ben ik nu een stuk kritischer geworden in wie ik zoek, en heb ik geleerd dat ik evengoed alleen ook gelukkig kan zijn, zeker veel liever alleen ben dan bij de foute gewoon om samen te kunnen zijn. Misschien ook omdat ik van nature het ook niet erg vind om dingen in mijn eentje te doen en er ook geen sterke kinderwens oid in me bloeit.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 23:04

Even aan de 30+ers onder ons: Heb je dan ook nooit een date, een scharrel, een projectje tussendoor? Voor de -uhm- lichaamsbeweging zeg maar?

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 23:04

Winged schreef:
Even aan de 30+ers onder ons: Heb je dan ook nooit een date, een scharrel, een projectje tussendoor? Voor de -uhm- lichaamsbeweging zeg maar?

Tuurlijk wel :Y) ....ik ben geen non O:)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 23:08

listiglistje schreef:
Winged schreef:

Tuurlijk wel :Y) ....ik ben geen non O:)

Hahah ja in jouw geval staat het hier ook net iets boven :))

Maar de rest :)) *ik ben helemaal niet nieuwsgierig, maar ik ben zo'n stomme kieskeur van 26 die geen idee heeft waar ze nou een leuke kerel op moet duiken :+ *

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 23:09

Tot nu toe ben ik nog steeds vrijgezel, maar zou er niet aan moeten denken dat de rest van mijn leven te blijven.
Mijn ooms zijn al ver in de 40 en de ene heeft ooit een vriendin gehad, de andere nog nooit een relatie. Best bizar eigenlijk.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 23:10

@Winged, ik ben 23 en ik duikel ze op, op badoo. moet wel t kaf van t koren scheiden maar ik ben ook ernstig kieskeurig O:)

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 23:16

Winged schreef:
Cayenne schreef:
Ik zou het wel erg vinden, maar ik heb geen partner nodig om gelukkig te zijn. Dat staat daar los van.

Dit inderdaad. Ik wil alleen geen relatie om een relatie te hebben, maar een relatie met iemand bij wie ik zou willen zijn.

Zoals ik soms zeg; een relatie is net als feesthoedjes: Op een verjaardag regel ik zelf wel alle hapjes, de muziek, wie er komt, eventueel zelfs de slingers. Maar het zou leuk zijn als iemand de feesthoedjes meebrengt :j

_/-\o_
Hier Idem

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 23:17

Ja, ik zou dat wel erg vinden. Alleen is maar alleen. En hoewel ik alleen zijn soms heerlijk vind, voor een paar uur (of meer) vind ik het ook heel fijn om daarna weer bij m'n vriend te zijn. Als ik hem niet bad gekend was ik vast en zeker ook heel gelukkig geweest, maar nu wil ik toch liever niet heel lang zonder hem.
Ennn.. Ik wil later toch wel een gezinnetje enzo, samen. Maar ik heb ook vriendinnen die bijna altijd single zijn, klinkt soms ook wel leuk. Maar ben toch liever samen.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 01:52

Gosh dat zou ik echt wel heel erg vinden en het is eigenlijk ook iets waar ik vaak mee in mijn hoofd zit, wat als ik nooit iemand vind? Ik ben absoluut geen gemakkelijk persoon en het is al een hele moeite om met mezelf te leven. Hoe gaat iemand anders dat wel kunnen vraag ik me dan af. :+
Ik ben natuurlijk 'nog zo jong' maar alsnog, ik geloof er gewoon niet in.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 02:52

Ik zou net zo goed gelukkig kunnen zijn in mijn eentje, maar ik denk dat ik toch gelukkiger zou zijn met een leuke partner in een fijne stabiele relatie. Wil ook graag kinderen en doe dat toch liefst met iemand. Overigens heb ik de afspraak met mezelf dat als ik 35 ben en nog steeds single, ik dan alleen zwanger probeer te worden :)

Meer dames die daar gedachtes over hebben? Dus als je op een bepaalde leeftijd nog single bent, een kindje te krijgen?

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 05:58

Ik zou niet per definitie ongelukkig zijn zonder man maar wel zonder mijn man. Wij hebben een connectie die ik niet had willen missen. <3

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 06:24

Ik ben een aantal jaar happy single geweest, redde me prima alleen.
Sinds bijna een half jaar een relatie, en ben nu ook heel gelukkig.
Vind het heerlijk om samen in het bedrijf bezig te zijn, samen dingen ondernemen. Zou nu niet meer zonder hem willen.
Ik was eerst ook heel gelukkig, maar hij maakt mijn leven compleet. :)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 07:37

Winged schreef:

Nee. :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 07:43

Winged schreef:

Nee ik ben dus wel een non. :')

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 07:48

Winged schreef:

Nope zou niet weten waar en hoe ik een scharrel vind. Dus ben ik maar monnik geworden :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 07:51

Maartje1990 schreef:
Ik zou net zo goed gelukkig kunnen zijn in mijn eentje, maar ik denk dat ik toch gelukkiger zou zijn met een leuke partner in een fijne stabiele relatie. Wil ook graag kinderen en doe dat toch liefst met iemand. Overigens heb ik de afspraak met mezelf dat als ik 35 ben en nog steeds single, ik dan alleen zwanger probeer te worden :)

Meer dames die daar gedachtes over hebben? Dus als je op een bepaalde leeftijd nog single bent, een kindje te krijgen?

Nee want ik woon te klein en verdien te weinig om een kind (alleen) op te voeden. En ik wil geen single moeder zijn.

Heb altijd gezegd dat als ik 30 ben en nog steeds single ga ik het klooster is...ik ben nu 33 en zit nog niet in het klooster maar misschien op mijn 40e. :')

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 08:00

Nee ik zou echt niet zonder mijn vriend kunnen.
Hij is echt mijn Maatje kan alles met hem delen we hebben ook al zoveel mee gemaakt dat ik niet zonder hem wil