Wie heeft er hier ook weleens hele maffe dromen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Vero

Re: Wie heeft er hier ook weleens hele maffe dromen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 13:34

Persoon had geen whats app. Dus ik belde, kreeg alleen de voice mail helaas haha

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 13:35

Ik maakte laatst een televisieprogramma over mensen die in de steek waren gelaten door hun Turkse vader. Jack van Gelder was één van die mensen en we gingen zijn Turkse vader confronteren. :')

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 13:36

:') :')
lieveli schreef:
Ik maakte laatst een televisieprogramma over mensen die in de steek waren gelaten door hun Turkse vader. Jack van Gelder was één van die mensen en we gingen zijn Turkse vader confronteren. :')

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 13:39

Ik droom altijd raar

Over brand is regelmatig en gisteren werd ik neergeschoten en daarna versleept en ik deed net of ik dood was terwijl ik nog leefde

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 16:29

Hebben jullie trouwens ook wel eens dat je droomt dat je de wekker uitzet, veel te laat wakker wordt en dat dan blijkt dat je het echt hebt gedaan? :+

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 16:31

BeSen schreef:
Ik droom echt super vaak over wc's vooral als iedereen naar binnen kan kijken omdat de deur openstaat of er geen deur is. Dus ik het de betekenis opgezocht:
Een droom waarin je in een openbaar toilet bent zonder deuren, geeft je frustratie weer over je gbrek aan persoonlijke ruimte en privacy. Het kan er ook op duiden dat je moeite hebt om sommige oude emoties los te laten. Als je deze emoties vrijgeeft, bent je mischien bang dat anderen je erop zullen aanspreken of bekritisere

En dat laatste klopt nogal :=

Heeel eng :oo ! Klopt gewoon :oo

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 16:35

In heb wel eens in mijn slaap gewhatsappt. Ik zei tegen die gene dat ik zin had iets spannends.. Hij maar denken dat ik dat dus echt bedoelde.
Op school kwam ik er pas achter dat ik dat in mijn slaap had gedaan! Ik schaamde me dood, hij wou ook nog niet geloven dat ik het in mijn slaap gedaan had.. What a shame..

(Even voor de duidelijkheid, ik heb nooit contact met die jongen en ook nooit gehad, daarom schaamde ik me ook zo. Voor hem kwam het zo uit het niets :') )

xxIsaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 16:38

Ik begin volgende week maandag aan mijn nieuwe stage, vannacht droomde ik dat het mijn eerste dag was en dat ik ruim een uur te laat was, omdat ik nog even met een vriendin bij haar nieuwe stage ging kijken.. _/-\o_ Ik was niet meer welkom, omdat ik zoveel te laat was :+
Wat was ik blij dat ik daarna wakker werd.. :')

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 17:08

Pff dromen! Ik heb er echt een nachttaak aan.
Ik zeg altijd dat ik snachts een dubbel leven lijd.

Zo droom ik ook vaak over wc's, met open deuren of dat je naar binnen kunt kijken.
Droom ook vaak dat ik aan het bevallen ben en als ik dan smorgens wakker word, moet ik gewoon erg nodig poepen :o

De laatste tijd droom ik veel over dat ik bijna verkracht word. Dit kan door vreemde zijn of mijn exvriend. Ook droom ik vaak over mijn vriend die dan het innerlijk heeft van mijn ex. Zo vermoeiend. Mijn dromen zijn heel erg realistisch, vaak schrik ik wakker met hartkloppingen en badend in het zweet. Ik lig dan altijd op mijn rug als ik raar aan het dromen ben.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 17:52

Littera schreef:
Hebben jullie trouwens ook wel eens dat je droomt dat je de wekker uitzet, veel te laat wakker wordt en dat dan blijkt dat je het echt hebt gedaan? :+

Ja, 1 keer :')
Gelukkig nog niet meegemaakt 'ik droomde dat ik op de wc zat, maar bleek niet zo te zijn' :')

blacky15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 17:57

vuurneon schreef:
Littera schreef:

Ja, 1 keer :')
Gelukkig nog niet meegemaakt 'ik droomde dat ik op de wc zat, maar bleek niet zo te zijn' :')

Dit droomde ik vroeger heel vaak.
Laatst bijgewerkt door blacky15 op 16-01-23 14:07, in het totaal 1 keer bewerkt

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 18:06

Ik droomde dat er een leeuw uit de dierentuin was ontsnapt en dat onze minishet van schrik in de pruimenboom was geklommen die we dus moesten helpen om weer eruit te klimmen

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 18:18

Ik droom altijd raar :+
Deze droom heb ik op de 1e schooldag moeten vertellen (moest voor NL) :+
Ik droomde dat de paarden in de wie in T-rexen veranderde en achter elkaar aan gingen rennen. En toen kwam er een reus en ik vluchtte een paardenwei in. Toen was daar opeens een stad. Dus in de stad gingen we voor de reus vluchten en in een kerktoren zitten en radom mensen bellen. We vroegen "Hallo heeft u misschien een reus gezien?". Na een tijdje hoorde we de reus door de telefoon en een mens gillen, daarna kwam de reus de kerk in maar hij zag ons niet. Toen liep ik weg en veranderde in wil (van de grijze jager) en kwam ik in een soort grot. Daar lag de reus en halt (ook uit de grijze jager). Ik dacht dat halt de reus verslagen had tot de reus opstond en in Azog (van the hobbit) veranderde. Azog had een vuurkrans om zijn nek en daarop het hoofd van Halt en daarop die van Thorin. En toen zag ik Kili, Fili en Gilan huilen. Eide droom, ik werd wakker :')
droom ik dus aktijd zo. :+

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 19:45

funnyhorses schreef:
Ik droomde dat er een leeuw uit de dierentuin was ontsnapt en dat onze minishet van schrik in de pruimenboom was geklommen die we dus moesten helpen om weer eruit te klimmen

Een shet in de pruimenboom. _/-\o_ :')

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 19:55

_O- _O- _O- ik moet toch wel ontzettend lachen om de meeste dromen hier! Waar halen jullie het vandaan!!

Ik heb afgelopen nacht gedroomd dat een vriend van mij een eigen paard had gekocht, terwijl ik dacht dat hij niet kon paardrijden...bleek ook dat hij al in het m2 ging starten terwijl ik nog l1 rij... Ik snapte er helemaal niks van!
In real life heb ik deze jongen al heel lang niet gesproken en ik weet dat hij niks met paarden heeft :?

Stendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 19:57

Hier vannacht ook een hele bizare droom. Ik ging opzoek naar een bruidsjurk. Ik had schijnbaar een droomjurk die die winkel ook verkocht maar ze konden hem niet vinden. Helemaal in de stress.

Moet je na gaan en ik ga niet een trouwen 8)7

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 20:04

Als iemand hier een betekenis aan kan knopen...

Ik liep naar de wei waar ik vroeger verzorgd heb. Kwam onderweg een soort van klasgenootje tegen, die vertelde dat ze uit Indonesië kwam maar nu in een dorp vlakbij woonde, maar was toch wel erg ver. Prima, ik dus naar die boerderij. Blijkbaar had ik daar mijn pony's en kat. De kat was echt super relaxed in een warm bad aan het zwemmen. Voelde toch niet goed, dus ik heb haar eruit gehaald. Toen had ze ineens een stropdas om. Toen ik even wegkeek, probeerde ze ineens met haar staart, de stropdas uit haar keel (had ze ingeslikt) te halen. Dus die stropdas heb ik er als een malle uit getrokken.
Tussendoor kwam mijn merrie nog een paar keer hinnikend naar me toe, niet heel duidelijk. Maar toen ging ik grasmaaien. Werd uiteindelijk steeds drukker met auto's en mensen op het grasveld. Een hele oude buurjongen (die mij nu niet meer herkend) schudde mij de hand en wist te vertellen dat mijn oom en tante hun scheiding gingen tekenen en daarbij heel veel mensen hadden uitgenodigd.

En toen werd ik wakker _O-

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 06:58

Mijn droom van vannacht:
Ik was op school aan het inpakken omdat de les was afgelopen. Alleen toen dacht ik waarom opruimen als ik toch droom? Dus ik liep het lokaal uit en naar mijn huis. Alleen de docent van dat vak achtervolgde ons met een auto. Dus toen wou ik naar ee plek waar ze niet was. Ik was aan het nadenken waarheen. En toen wist ik het. new York! Dus ik dacht ik ben in new york. Sloot mijn ogen. Deed ze weer open. En daar was ik. In een wolkenkrabber van new york! Alleen ik had honger. Dus ik ging naar een restaurantje, je kon kiezen tussen pizza en een saucijzen broodje. Ik had een pizza gekozen. En het smaakt echt gewoon naar pizza :') onbeperkt eten dus!

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 07:19

Zeker wanneer ik het blijkbaar ontzettend warm heb droom ik de meest vreemde dingen. Er zijn een aantal dingen die bijna elke dag terug komen in een droom. Zoals hier al een paar keer genoemd: de wc zonder deur of muur. Heel soms tref ik wel een wc aan die wel privacy biedt, rukt iemand anders gewoon de deur open om wat te vragen. Soms is er een lokaal waar heel veel wc's op een rijtje staan zonder muren en deuren en kies ik een wc uit die ook nog eens op een verhoging staat.

Ik droom ook wel eens dat mijn tanden eruit vallen en het zijn nooit schone tanden. Ook droom ik wel eens dat ik moet sporten, maar ik kom altijd te laat, of ik ben wel op tijd maar dan heb ik niet de juiste kleding aan waardoor ik nog de helft van de les mis.

En dat de remmen van mijn auto het niet doen is ook een hele bekende. Mijn auto remt wel af, maar ik sta nooit helemaal stil waardoor ik altijd een andere auto een lichte tik geef en door blijf rijden.

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 08:06

Ik ben schuldig.

Zeer regelmatig heb ik van die bizarre dromen. Ook ga ik dan lekker meepraten met mn droom waardoor manlief mee kan genieten.

lieketjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 08:15

Ik had laatst ook zo'n rara droom,

ik was stiekem met een andere school meegegaan op schoolreis, zo de bus in gelopen enniemand merkte het!
Toen kwamen er 2 vrouwen de bus in en die wouden ons snoep stelen :+
En raar genoeg deed ik er alles voor om mijn snoep te houden en plots zat ik in zo'n verhoorkamer.

:z :z

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-15 08:35

Vanessa24 schreef:
Zeker wanneer ik het blijkbaar ontzettend warm heb droom ik de meest vreemde dingen. Er zijn een aantal dingen die bijna elke dag terug komen in een droom. Zoals hier al een paar keer genoemd: de wc zonder deur of muur. Heel soms tref ik wel een wc aan die wel privacy biedt, rukt iemand anders gewoon de deur open om wat te vragen. Soms is er een lokaal waar heel veel wc's op een rijtje staan zonder muren en deuren en kies ik een wc uit die ook nog eens op een verhoging staat.

Ik droom ook wel eens dat mijn tanden eruit vallen en het zijn nooit schone tanden. Ook droom ik wel eens dat ik moet sporten, maar ik kom altijd te laat, of ik ben wel op tijd maar dan heb ik niet de juiste kleding aan waardoor ik nog de helft van de les mis.

En dat de remmen van mijn auto het niet doen is ook een hele bekende. Mijn auto remt wel af, maar ik sta nooit helemaal stil waardoor ik altijd een andere auto een lichte tik geef en door blijf rijden.

Over tanden eruit vallen heb ik meer over gelezen, gaat over veranderingen in je leven en iets belangrijks verliezen, ook sexuele repressies.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-15 08:36

Iris92 schreef:
Ik ben schuldig.

Zeer regelmatig heb ik van die bizarre dromen. Ook ga ik dan lekker meepraten met mn droom waardoor manlief mee kan genieten.
Vertel, vertel! :D

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 10:24

Ik droom vaak over bruggen die open gaan terwijl ik er op loop/fiets

Zoals laatst dus gebeurd is bij die vrouw alleen droom ik dit al langer

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 12:04

Na het kijken van Schindlers List, met de een beetje te duidelijke executies, heb ik maandenlang iedere nacht gedroomd dat ik iedere keer op een andere manier door mijn hoofd werd geschoten, maar dat ik nog leefde en alles gewoon voelde.. Om de zoveel tijd komt 'ie weer ff terug helaas..