Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
BeSen schreef:Ik droom echt super vaak over wc's vooral als iedereen naar binnen kan kijken omdat de deur openstaat of er geen deur is. Dus ik het de betekenis opgezocht:
Een droom waarin je in een openbaar toilet bent zonder deuren, geeft je frustratie weer over je gbrek aan persoonlijke ruimte en privacy. Het kan er ook op duiden dat je moeite hebt om sommige oude emoties los te laten. Als je deze emoties vrijgeeft, bent je mischien bang dat anderen je erop zullen aanspreken of bekritisere
En dat laatste klopt nogal
! Klopt gewoon
)
Ik was niet meer welkom, omdat ik zoveel te laat was

vuurneon schreef:Littera schreef:Hebben jullie trouwens ook wel eens dat je droomt dat je de wekker uitzet, veel te laat wakker wordt en dat dan blijkt dat je het echt hebt gedaan?
Ja, 1 keer![]()
Gelukkig nog niet meegemaakt 'ik droomde dat ik op de wc zat, maar bleek niet zo te zijn'
ik moet toch wel ontzettend lachen om de meeste dromen hier! Waar halen jullie het vandaan!!
onbeperkt eten dus!
Vanessa24 schreef:Zeker wanneer ik het blijkbaar ontzettend warm heb droom ik de meest vreemde dingen. Er zijn een aantal dingen die bijna elke dag terug komen in een droom. Zoals hier al een paar keer genoemd: de wc zonder deur of muur. Heel soms tref ik wel een wc aan die wel privacy biedt, rukt iemand anders gewoon de deur open om wat te vragen. Soms is er een lokaal waar heel veel wc's op een rijtje staan zonder muren en deuren en kies ik een wc uit die ook nog eens op een verhoging staat.
Ik droom ook wel eens dat mijn tanden eruit vallen en het zijn nooit schone tanden. Ook droom ik wel eens dat ik moet sporten, maar ik kom altijd te laat, of ik ben wel op tijd maar dan heb ik niet de juiste kleding aan waardoor ik nog de helft van de les mis.
En dat de remmen van mijn auto het niet doen is ook een hele bekende. Mijn auto remt wel af, maar ik sta nooit helemaal stil waardoor ik altijd een andere auto een lichte tik geef en door blijf rijden.