Waar hebben jullie je liefde ontmoet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Skinnylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 14:31

Via een vriendin van mij, het is de beste vriend van haar vriend.
Inmiddels bijna 3,5 jaar verder en vorig jaar samen een huis gekocht :)

skvetta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-15 14:32

Wat een leuke reacties!
Veel lovers van Tinder! En ook een aantal van Bokt!
Erg grappig.
Mijn vriendin (de bruid) kwam tijdens het feest van het toilet en ik ging naar het toilet. Ze zei: en? Word het wat? Dus ik direct: neeeee....
Van een bruiloft komt een bruiloft toch? ;)

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 14:32

Wat komen er leuke verhalen voorbij :j

AmoorM schreef:
Paisano schreef:
Op bokt :D Hij kwam na de 1 april grap in 2013 (biks & bytes) op bokt en toevallig zaten we kort daarna samen in een HK. Voor de grap stuurde ik hem daar een keer " <3 ", waarna hij me een PBtje stuurde. Het leek hem wel leuk om de groep voor de gek te houden. Zo gezegd zo gedaan, we verzonnen dat we aan het daten waren en iedereen trapte er vol in :)) Maar ondertussen bleven we PBen en werden dat steeds serieuzere en intiemere berichten. Uiteindelijk zijn we eens vriendschappelijk wat gaan drinken en sindsdien zijn we onafscheidelijk :o Een half jaar later zijn we gaan samenwonen en volgend jaar geven we elkaar het ja-woord ^&+

Haha leuk!

Zitten er dan jongens op bokt? :+ :')

Sinds die 1 april grap wel :D

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 14:33

via mn Ex...
Ze waren goeie vrienden..
toen het uit ging met mn ex helaas ook geen contact gehouden met Bert...
Na 2 jaar vonden we elkaar weer..
nu inmiddels 3 jaar samen waarvan ander half jaar samenwonend en in aug verwachten we ons eerste kindje

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 14:34

Via WordFeud :D Inmiddels wonen we alweer een paar maanden samen <3

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 14:35

Op straat.
Ik liep naar huis na een avondje stappen, toen kwam hij langs mijn rijden op de fiets.
Hij vroeg of ik een lift wilde.

We zijn nu bijna 5 jaar samen en 9 maanden getrouwd :)

Johanna01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 14:36

Via partyflock :+
Altijd gezegd dat ik nooit zou gaan daten met iemand van internet, gek genoeg zijn we ook allebei niet het type persoon dat je op pf zou verwachten. Uren gekletst, 3 weken later afgesproken. Vriendlief woonde in Leeuwarden, ik in een dorpje vlakbij Utrecht. 180 km uit elkaar dus. Nou goed, vriend weekendje gebleven, weekend erop weer en daarop weer. Sinds dag 1 waren we eigenlijk al onafscheidelijk haha. Uiteindelijk was ik steeds vaker bij hem, omdat ik veel vrij was vanwege mijn afstudeer jaar.
Inmiddels zijn we bijna 2 jaar samen, wonen we 15 maanden samen en verwachten we in september ons eerste kindje. <3

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 14:39

Paisano schreef:
Wat komen er leuke verhalen voorbij :j

Sinds die 1 april grap wel :D

Zeg! Daarvoor ook al hoor :P Die van mij wel in ieder geval. Haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 14:39

Dat was ook wel een grapje. Ik zou het niet kunnen, hoe mooi het me ook lijkt!
Ik ben erg van de monogamie, in mijn eigen relaties.

Succes verder!

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 14:43

Wat een leuke succes verhalen hier!!!

Op indoorbrabant

Ik (als standhouder) had nog enkele relatie kaarten en kende zijn moeder die zocht kaarten
Dus op donderdag namiddag liep ik na de uitgang om de kaartjes te brengen
Stelde me netjes voor (ucheuche ik en netjes)
Zag d'r uit als n zombie (knot op m'n kop en dood moe zonder make-up)
Terwijl ik er altijd representatief bij loop maar die dag zo moe was van het opbouwen en die woensdag pas heel laat in bed lag
Maar goh wat was hij leuk :+:

Die hele avond heb ik hem niet gezien (hij mij wel zei die maar was aan het werk) heb wel nog even met z'n moeder staan praten

Die vrijdag voegde hij me toe op Fb om me te bedanken voor de kaartjes en of ik ook kaarten had voor zaterdag want hij wou de derby zien
Nja ik had geen kaarten maar wel 2 standhouders passen over dus die zaterdag na de uitgang en die pas gegeven

Maar meneer kwam helemaal niet voor de derby en heeft de hele dag in de stand gezeten en geholpen
Zondag weer hetzelfde verhaal en daarna mee afgebroken

Toen weer veel appen en doen en t weekeind erop weer afgesproken en toen kwam de vraag waar ik natuurlijk ja op antwoorden

Alles wat ik niet voor ogen had ongeveer net zo groot als me, jonger dan me en dezelfde passie hebben paarden (buiten dat hij springruiter en smid is en ik dressuur ruiter ben en ook m'n eigen bedrijf heb)

Echt precies het tegen overgestelde van hoe ik m'n droom man zag (lees groter dan me ouder dan me enz enz)
Maar toch ben ik dol gelukkig met hem en zou me geen leven zonder hem kunnen voorstellen :+:

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 14:43

Via een klasgenoot, mijn vriend is de oudere broer van een vriendin van mij. We hadden een groepswerkje dat we bij hen thuis deden, daar heb ik hem leren kennen en van het één kwam het ander. Vriendin was in het begin not amused, vond het niet fijn om haar broer te moeten delen :+

We zijn ondertussen bijna 9 jaar samen en samen wonend :)

Sadira

Re: Waar hebben jullie je liefde ontmoet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 14:45

Ehhh....... bokt :Y)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 14:47

We kwamen elkaar in '94 tegen op vakantie. Tenminste ik kreeg van per ongeluk een bal op m'n rug gegooid bij het zwembad. De eerste woorden die ik tegen hem sprak waren "die krijg je terug k**tzak* :o
Een jaar later kwamen we elkaar daar weer tegen op vakantie. Na de vakantie zijn we met een paar zijn kant opgegaan en hebben we een relatie gekregen (was in sept. '95)
Ondertussen nog steeds samen getrouwd en 2 kindjes rijker <3

Aulaantje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 14:48

Wat een leuke verhalen komen hier voorbij!

Ik heb mijn huidige vriend ontmoet via de vriendengroep van mijn ex. Ik kende hem dus al maar het duurde toch nog even voor het uit ging met mijn ex. Daarna stuurde hij me een berichtje op Facebook of ik mee carnaval ging vieren en zo is het balletje gaan rollen :)
We zijn ondertussen ruim een jaar samen <3

RoosDeG

Relatiefront.nl :)

Eerst tijdje gedate en officieel samen sinds 27-08-2010, samen gaan wonen maart 2011 en getrouwd op 26-4-2013 ♡
En 1e kindje op 5-9-2011 en nummer 2 wordt verwacht in juni van dit jaar♡

kiwiwitje

De nette versie;
Op stal! Tussen de paarden!

Minder nette versie;
Op een middag kwam hij samen met mn beste vriendin binnengewandeld, 5 jaar later gingen hun uit elkaar en heb ik hem ruim een half jaar niet gesproken en Toch maar een berichtje gestuurd.. In augustus zijn we al weer 2 jaar samen!

Jolien87

Wat een heerlijke verhalen komen er voorbij. <3

Ik ken mijn vriend ook via Biks&bytes.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 14:49

Via World of Warcraft (ja, dat online spel). :D
We kwamen in dezelfde guild terecht (hij guildmaster, ik na enkele weken guildmaster achter de schermen :o ). Destijds had ik nog een relatie, maar ik kon keigoed praten met hem. Uuuuuren elke dagen gebabbeld, echt beste vrienden geworden. Uiteindelijk ging het uit met m'n ex en na een maandje met m'n vriend een date gehad (we woonden op 3 uur reizen van elkaar). Vervolgens wilde hij meer afspreken, maar ik was precies bang ofzo :+ Dus heb hem in de friendzone gezet voor bijna een jaar, hihi. We zijn altijd véél blijven praten, smsen etc. Pas toen een meisje van zijn studie interesse in hem kreeg, werd ik jaloers :o Dus toen flink gaan flirten en na korte tijd waren we samen <3
Inmiddels wonen we een jaar samen in een groot huis, samen een auto en puppy gekocht <3

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 14:49

Taxi doren bos waar in gedumpt was om maar werk voor me te krijgen.
Hij is planner daar :D ik inmiddels ben er weer weg maar we zijn nog steeds samen inmiddels al ruim 5,5 jaar.
En we wonen ook al zo'n 4,5 jaar samen

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 14:51

Via Paiq :+: inmiddels 6 jaar samen, samenwonend en ons eerste kindje verwachten we over 3 maanden :+:

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 14:51

Bij een optreden van Normaal.

Ik werk voor de merchandise van Normaal en hij was een klant. Hij stond daar samen met een oud klasgenootje van me. En nodigde me uit om samen met hem een buitenrit te maken, hij rijdt ook maar ik nam hem niet serieus met zn dronken kop :+ .
's avonds in de bus naar huis heeft hij me opgezocht op FB en heeft me een paar berichtjes gestuurd. Omdat hij zoveel moeite had gedaan heb ik wat terug gestuurd en bleek hij wel humor te hebben (en echt te kunnen rijden).
Na een maand hebben we afgesproken. Nu zijn we al weer bijna 1,5 jaar samen en gaan we in juli samenwonen.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 14:55

Vakantieliefde met een happy ending.

biancatjuh27

Re: Waar hebben jullie je liefde ontmoet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 15:00

relatieplanet

Bijna 5 jaar samen en bijna 8 maanden getrouwd. En inmiddels een dochtertje van 4 maanden.

Emmarosaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 15:05

In de bus :o

plovesb

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 15:09

Mijn vorige vriend ontmoet in Rome op een terrasje, gezellig gepraat maar niks uitgewisseld totdat we heeel toevallig ook naast elkaar in het vliegtuig zaten :)

Nu al weer een tijdje single dus ik ben benieuwd waar ik 'de ware' zal tegenkomen ;)