Relatie uitmaken na 5 jaar? Ik kan het niet..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:34

Petrichor schreef:
Bedankt voor alle lieve reacties. Mijn collega's vangen mij gelukkig ook heel goed op. :)

Ik heb een annuleringsverzekering maar ben ik dan wel de aanbetaling kwijt?

Nee die neemt verzekering dan op zich. Bij mij in elk geval wel.

pat1974

Re: Relatie uitmaken na 5 jaar? Ik kan het niet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 15:14

Iets wat je vertrouwt te moeten los laten is altijd moeilijk maar kunnen ook mooie dingen voor terug komen. Nu zie je dat nog niet maar geef het maar wat tijd.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 15:45

Voor wat betreft je vakantie even goed kijken naar de kleine letters. Maar een annuleringsverzekering werkt zelden als reden we zijn uit elkaar. Je kunt beter kijken of je samen met iemand anders kan gaan ofwel dat hij met iemand anders kunt gaan.

Kennis van mij zit in een scheiding en die gaat ook niet naar Indonesië met partner. Die kunnen fluiten naar hun 6000 euro.

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 15:52

Oh TS wat dapper van je. Ik heb het een halfjaar geleden ook uitgemaakt met een jongen waar ik al ruim 3 jaar mee samen was. Het voelde ook niet meer goed en ik herken me precies in je verhaal. Hij was er ook helemaal kapot van en ik vond dat zo zielig. Gelukkig zie ik nu dat het langzaam beter met hem gaat. Het gaat met jouw ex vriend ook echt goedkomen, maar voor nu is het gewoon even heel rot, sterkte :(:)

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 15:52

Sammie schreef:
Voor wat betreft je vakantie even goed kijken naar de kleine letters. Maar een annuleringsverzekering werkt zelden als reden we zijn uit elkaar. Je kunt beter kijken of je samen met iemand anders kan gaan ofwel dat hij met iemand anders kunt gaan.

Kennis van mij zit in een scheiding en die gaat ook niet naar Indonesië met partner. Die kunnen fluiten naar hun 6000 euro.

Bij ons werd het gewoon vergoed. Moest wel even naar de verzekering zelf bellen want de sukkels bij de bank wisten het niet..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 18:33

Hoe was je dag? Wat fijn dat je collega's je goed opvingen!

Mijn ex was ook zo verdrietig toen ik het uitmaakte. Hij heeft het nog een hele tijd willen proberen en inmiddels is zijn verdriet omgeslagen in boosheid, ook nu hij een vriendinnetje heeft dat veel beter bij hem past. Ik heb me nog een hele tijd schuldig gevoeld en miste het vertrouwde gevoel dat we samen hadden, maar uiteindelijk ging ook dat voorbij.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-15 21:37

Mijn dag was eigenlijk wel goed, mijn collega's waren erg lief en begrip vol. :)

Vanavond mijn foto en status op facebook veranderd, niet veel later veranderde hij de boel ook toen moest ik wel even slikken.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 21:51

Hoe reageerde zijn ouders vandaag?

En natuurlijk een dikke knuffel voor jou!

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-15 22:07

Ik zat op kantoor dus heb ze niet gezien of gesproken. Ze vroegen aan mijn collega of ik gevlucht was..

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 22:10

Nouja, wat een rare vraag!
Zijn het collega's van je?

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-15 22:12

Nee klanten.

Ik had al niet een hele sterke band met zijn ouders.

gezienanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 22:42

Phoe knap van je hoor! Ik ben nog maar jong dus ik heb nog niet zo veel relaties uit hoeven maken (gelukkig) maar het is altijd moeilijk! Ik denk dat je er straks wel goed aan doet! Het voelt nu heel naar maar dat is ook meer dan logisch. Maar het word beter! In ieder geval succes voor de komende tijd!

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-15 10:08

Hoi allemaal,

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes, ik heb ze allemaal door gelezen en dat heeft mij heel goed gedaan. :)
Woensdag avond en donderdag ochtend was voor mij best even pijnlijk, maar nadat ik mijn verhaal een paar keer heb kunnen vertellen is mijn vervelende gevoel eigenlijk over gegaan in een enorme opluchting. :)

Gelukkig heeft mijn beste vriendin de vakantie in overleg met haar baas kunnen veranderen, dus de kans is zeer groot dat zij met mij mee gaat. Ik wacht op het moment op een telefoontje wat de exacte kosten worden, ook gezien de vakantie toch een paar dagen naar voor geschoven moet worden. Vakantie annuleren ging hem niet worden gezien een relatiebreuk geen geldige redenen is. :=

Ik voel mij dus eigenlijk heel erg goed op dit moment, ik ben opgelucht dat het eindelijk voorbij is. :)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 11:11

Fijn om te horen! :) en wat mooi dat je vriendin mee kan en wil! Hopelijk vallen de kosten voor de veranderingen mee.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 13:10

Oh bizar! Ik ben bij interpolis verzekerd en wij kregen alles vergoed. Misschien omdat wij samenlevingscontract hadden?

Maar fijn dat je je al wat beter voelt!

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-15 18:10

Nou alles is geregeld, ik ga met mijn beste vriendin op vakantie! :D

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 18:34

Wat goed :) veel plezier wanneer ga je?

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-15 18:56

6 juli. :)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 19:42

MarjanB schreef:
Oh bizar! Ik ben bij interpolis verzekerd en wij kregen alles vergoed. Misschien omdat wij samenlevingscontract hadden?

Dat maakt echt niks uit. Misschien had jij een andere verzekering, ik zou het eerder daarin zoeken dan in het soort relatie. Zoals ik al zei.. Kennis is gewoon getrouwd en ligt in een scheiding, maar die krijgen hun centen ook echt niet terug.

En terecht ook dat relatiebreuk geen geldige reden is. Dan zou je nl. elke vakantie die je maar even niet meer ziet zitten kunnen opzeggen onder het mom van we zijn uit elkaar.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 19:42

Super :D je zorg om de vakantie is nu omgedraaid naar plezier en voorpret!