waterschap is hier apart... zo'n 70 euro per jaar, maar dat zit verrekend in de prijs van het water.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
bigone schreef:Hannanas schreef:Helaas.. Hier werd het ook wit om mijn neus.
Ik voldoe aan kwijtschelding.. Ware het niet dat mijn ontzettend lieve geweldige ouders mij kort geleden een auto gegeven hebben.. Die op mijn naam staat..
Volgens mij mogen ze je auto helemaal niet meenemen in de kwijtschelding. Alleen het saldo van je rekening maar daar mag vaak niet meer dan één maand huur op staan.
Even een tip voor volgend jaar, zorg dat er voor 1 november bijna niets op je bankrekeningen staat, 500 euro is al bijna te veel. Vaak moet je van drie maanden afschriften inleveren. Even in verdiepen en dan heb je al snel een paar honderd euro verdient.

bigone schreef:Even een tip voor volgend jaar, zorg dat er voor 1 november bijna niets op je bankrekeningen staat, 500 euro is al bijna te veel. Vaak moet je van drie maanden afschriften inleveren. Even in verdiepen en dan heb je al snel een paar honderd euro verdient.
lifaya schreef:Oegstgeest is idd ook erg duur geloof ik.
Als ik de rekening nu betaal maar dan alsnog vraag of ze het kwijtschelden, krijg ik het geld dan terug?
Hannanas schreef:Helaas.. Hier werd het ook wit om mijn neus.
Ik voldoe aan kwijtschelding.. Ware het niet dat mijn ontzettend lieve geweldige ouders mij kort geleden een auto gegeven hebben.. Die op mijn naam staat..
Authentic schreef:bigone schreef:Even een tip voor volgend jaar, zorg dat er voor 1 november bijna niets op je bankrekeningen staat, 500 euro is al bijna te veel. Vaak moet je van drie maanden afschriften inleveren. Even in verdiepen en dan heb je al snel een paar honderd euro verdient.
Adviseer jij nou mensen om te gaan frauderen?
Authentic schreef:bigone schreef:Even een tip voor volgend jaar, zorg dat er voor 1 november bijna niets op je bankrekeningen staat, 500 euro is al bijna te veel. Vaak moet je van drie maanden afschriften inleveren. Even in verdiepen en dan heb je al snel een paar honderd euro verdient.
Adviseer jij nou mensen om te gaan frauderen?
tjady schreef:Hannanas schreef:Helaas.. Hier werd het ook wit om mijn neus.
Dan voldoe je dan toch niet aan de voorwaarden? Ik begrijp dat het jammer voor je is, dat je niet in aanmerking komt voor kwijtschelding. Alleen als je een auto krijgt, dan lijkt mij dat logisch dat die op jou naam staat.
tess_84 schreef:Dat noemen ze in België gewoon gebruik maken van de achterpoortjes ...
connie64 schreef:bigone, heb je wel eens nagedacht over hoe iemand een goedlopende zaak heeft of hoe iemand 10.000 euro op de bank krijgt??
lekker makkelijk praten zeg, er zijn ook nog mensen die gewoon werken...
Mijn man maakt werkdagen van ruim 12 uur en ik sta met 2 hernia's en hielspoor op koude tochtige markten te werken in de vis.
Ja wij hebben ook geld op de bank staan maar werken daar wel heel hard voor.
Onze aanslag dit jaar telt maar liefst ruim 1100 euro en ik word daar niet blij van.
. Ze hebben gewoon een geweldig financieel adviseur, kost wat maar dan krijg je blijkbaar ook wat. Iets wat legaal mogelijk is kan ik geen fraude noemen maar het lijkt er wel veel op en ja, iemand die 1000 euro bezit krijgt vaak in Februari geen cent terug van alle belastingen die er op de deurmat vallen. En daar heb ik geen moeite mee als ze een paar honderd euro er af halen om zo kwijtschelding te kunnen aanvragen.