Ik werk er. Dus ik krijg korting. Verder hebben ze de lekkerste braadworst en het is gewoon een hele fijne winkel. Ik koop ook altijd koopzegels dan heb ik een mooi bedrag achter de hand.
Cowboy55
Geplaatst: 03-04-15 15:33
Omdat ik er online kan bestellen en ze het spul 24 uur later thuis afleveren waardoor ik helemaal niet meer naar de supermarkt hoef te gaan: geen reistijd, geen shoptijd, gratis samples, geen parkeergeld en -/stress, geen gesleep, geen andere ergernissen.
PowerReiner
Geplaatst: 03-04-15 15:34
Hij ligt op de route van mijn werk naar huis. Ernaast zit een Aldi maar vind dat een pokkewinkel, Ziet er niet uit, personeel onvriendelijk, vieze groenten en veel dingen zijn er niet. Daarnaast is ie maar tot 6 uur open en ik ben vaak later. Er is hier ook een Hoogvliet en een Jumbo maar daar ga ik eigenlijk nooit heen. Hoogvliet erg buiten route, en Jumbo, heeft niet een heel groot groenten assortiment.
Ik zou graag een Lidl willen, dat vind ik fijne winkels maar helaas.
Zo wat een reacties! Ik probeer vanavond even gericht te reageren. Alvast heeeeeel erg bedankt!
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 04-04-15 19:58
Wij gaan naar AH omdat dit de dichtst bij zijnde supermarkt is. We kunnen er lopend heen. Maar ook op vakantie vind ik AH de meest fijne winkel, heb een voedselallergie en bij AH weet ik inmiddels goed welke producten ik wel en niet kan kopen. Bij een andere supermarkt moet ik vaak erg zoeken, en is er grote kans dat ze niet hebben wat ik zoek.
Ik ga zelden naar de AH, Emte is dichterbij. Maar als ik iets koop bij de ah is het omdat ik ook iets bij de Kruidvat nodig heb gehad en me bedenk dat ik nog een vergeten boodschap moet halen. Of de Hertog Jan moet er flink in de aanbieding zijn (voor manlief).
brennie85
Geplaatst: 04-04-15 20:07
Wij gaan het liefst naar de AH. Niet omdat deze zo dichtbij zit, er zitten 2 supermarkten dichterbij. Maar vooral vanwege het ruime assortiment, de prijs kwaliteit verhouding en het feit dat je kan zelf scannen! Erg handig, vooral als je alleen gaat, dan kun je ondertussen alvast inpakken. Daarnaast vind ik het huismerk ook erg goed in tegenstelling tot de huismerken van de andere supermarkten.
laliz
Geplaatst: 04-04-15 20:12
twee redenen:
1) omdat ze perfect thuisbezorgen. Dit doe ik alleen als ik een feestje geef, met meerdere kratten bier, etc.
2) voor bepaalde dingen ga ik graag naar AH. Met name om hun vegavoer in m'n vriezer op te slaan. Hun vega hamburgers zijn de aller lekkerste! Oja en de maaltijdsalade met rode biet en linzen (en dus vega kaas).