canela schreef:hoi
Een weekje terug voegde en jonge kerel uit Amerika me toe als vriend op Facebook. Op zijn profiel stond dat hij model en acteur was dus ik accepteerde het vrienden verzoek en vroeg wie hij was.
Na wat praten vroeg die m'n nummer . Vanaf het begin vertel die al dat modellen werk mij wel zou liggen kwa uiterlijk en postuur. Ik ging er verder niet op in, maar vanochtend vroeg die om een foto waarbij die mij wilde aanbevelen bij zijn agent escapeplanfilms.com. De foto was alleen wel in ondergoed of bikini. Toen ik hierop zei dat ik dit niet zomaar ging doen legde hij uit dat hij de foto's niet voor zichzelf nodig had maar dat de kunst van modellen werk hem zit in de vorm van het lichaam en dat dat belangrijk is.
Nou vraag ik mij af of het een 'banketstaaf' verhaal is of het nog wel eens een serieus aanbod zou kunnen zijn. Is er iemand die iets weet over escapeplanfilms.com?
Mijn dochteid via fb gescout als model. Ik kan je vertellen dat dit een compleet onzin verhaal is wat hij je vertelt. Modellen bureaus willen natuurlijke foto's van gezicht zonder make up en je maten weten. En dat is het. Als. Ze interesse in je hebben dan kun je voor proef shoot komen.
Mijn dochter wordt ook regelmatig gevraagt om ondergoed en bikini foto's en dat zijn ALLEMAAL oplichters.
Gelukkig zit zij bij een agency die haar en mij goed begeleiden.
Conclusie trap er niet in