Per 1 juni op straat?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Re: Per 1 juni op straat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 22:23

Heb je veel kosten aan je paard ts? Anders zou je hoe rot het ook is het geld even apart kunnen zetten voor het verhuizen. Toch vind ik het knap dat iemand die van bijstandsgeld moet leven toch een paard kan hebben.
Dat er weinig werk is weet ik, het ligt ook grotendeels aan je instelling. Ga eens kijken voor schoonmaakwerk. Vriendinnetje van mij komt ook zonder werk te zitten en heeft al een nieuwe baan gevonden. Je moet er ook maar net uitspringen.
Urgentie kom je jammer genoeg niet voor in aanmerking. Mijn zus moet noodgedwongen weer naar haar ouders toe omdat haar situatie niet urgent genoeg is. Zij had binnenkort geen huis meer.

Kijk eens of je ergens een bbl opleiding kan volgen. In de zorg hebben ze altijd mensen nodig.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 22:30

Weet niet of ik hier sites mag delen maar neem de gok:

http://www.indeed.nl/vacatures?l=Hengel ... tAodjw4AWA

Hier staan iig al een schoonmaak job op die recent is en ook voor kassamedewerker bij de Jumbo.

Geen idee wat voor opleiding je hebt of waar je interesses liggen maar het is in Hengelo dus zou ook tijdelijk vanuit Goor te doen zijn. Meer inkomen zou fijn zijn natuurlijk want dat vergroot je kans op een woning aanzienlijk.

Ben je er al uit wat je wilt, een kamer of naar Goor voor tijdelijk?

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 00:42

Ik heb TS net een pb gestuurd over een woonruimte in Oldenzaal waar nog een kamer vrij is. anti - kraak, maar reële kans op ruime tijd wonen. Goedkoop, dus alle kans om te sparen en naar iets anders uit te kijken.
Momenteel ook een bewoner die fulltime werkt en nu dus voldoende kan sparen voor permanente woonruimte. Oldenzaal - Hengelo is prima te doen.

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 00:44

IKEA zoekt momenteel ook vakantie krachten

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 00:57

Ik woon ook anti kraak en het gebouw moet nog verkocht worden, maar woon er inmiddels al meer dan een jaar :)

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-15 13:29

@purny, Ik ben een beetje aan het kijken naar een opleiding, maar weet zelf niet goed wat ik wil doen, en waar ook werk in te vinden is. Ik ga waarschijnlijk in september wel weer naar school.
@Marliesv Bedankt, ik gebruik ook altijd indeed en kijk daar wekelijks op, maar deze had ik nog niet gezien.

Ik heb ondertussen ook op meerdere woningen gereageerd, dus afwachten en onder tussen blijven zoeken

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 13:46

Hoop dat je snel iets hebt :j